Quote:
Originally Posted by Dinte87
servo frana de papuc disel se potriveste pe cn4 intradevar dar ai nevoie si de pompa tot de diesel(ICP ii spune)...dacia din 99,respectiv cn4(zambetu lu iliescu) are pompa DC(dublu circuit)....
|
I.C.P. inseamna
Indicator
Cadere
Presiune.
Si rolul I.C.P.-ului ar fi de a indica printr-un bec, o scadere de presiune intr-un circuit si de a creste presiunea pe franele din spate in caz de presiune scazuta pe circuitul din fata. Ca urmare, eficienta franarii este obtinuta pe rotile din spate. Pentru aceasta I.C.P.-ul poseda un canal si un circuit suplimentar in derivatie, intre el si limitator.
Mai jos (prima poza), este o pompa centrala cu dublu circuit, I.C.P. incorporat si by-pass, iar Dacia 1310 fie ea CN3 si CN4 si Dacia 1305 si 1307 varianta diesel au avut din asta, doar ca sunt doua diferente intre ele 1. la diesel diametrul interior este 22,2 mm iar la 1310 de 19 mm (parca), 2. difera borcanul pentru lichidul de franare.
Quote:
Originally Posted by Dinte87
papucul diesel are cu 5conducte adika fiecare roata in parte are conducta ei direct cu presiune din pompa si a 5 a conducta se numeste conducta de supraplin(ai mult lichid pe coloana til da inapoi in vasul din pompa.....ai prea putin si nu este de ajuns unei franari optime isi trage lichid necesar automat din pompa),pe cand la dublu circuit si la simplu circuit se pleaca 2 individuale pt fata si doar una pt spate,in spate pe punte avand repartitorul care face treaba mai departe.... si app..pompa de diesel pare identica cu una de dacie normala...dar NU ESTE...probeaza una si o sa te comvingi...
|
Are 4 conducte, mai jos este o poza cu pompa dupa un Diesel si se vede foarte clar ca are 4 conducte.