Forum 4Tuning
Old 08-08-10, 20:41   #1
B-01-JPX

Stage 4
 
B-01-JPX's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Oras: Bucuresti
Age: 25
Posts: 251
Default servo frana

vreau sa stiu cat costa o servo frana de papuc diesel si daca se potriveste pe o dacie din 99


B-01-JPX is offline   Reply With Quote
Old 08-08-10, 21:52   #2
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Oras: ●Călăraşi●
Age: 27
Posts: 9,709
Member of:
[Moderators]
Default Re: servo frana

Nouă este vreo 400 de lei, SH ar trebui să fie pe jumătate, ba chiar mai puţin.
Se potriveşte pe 1310!
andi_cimpean is offline   Reply With Quote
Old 09-08-10, 08:57   #3
cannavaro

Stage 5
 
cannavaro's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Oras: Pl / Buc
Age: 28
Posts: 2,153
Member of:
[DACIA]
Default Re: servo frana

Esti tu sigur? Ai montat vreuna vreodata?
cannavaro is offline   Reply With Quote
Old 09-08-10, 09:34   #4
B-01-JPX

Stage 4
 
B-01-JPX's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Oras: Bucuresti
Age: 25
Posts: 251
Default Re: servo frana

deci se potriveste sau nu?
B-01-JPX is offline   Reply With Quote
Old 09-08-10, 11:02   #5
Ja_Rule

Stage 5
 
Ja_Rule's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Oras: Bucuresti
Age: 32
Posts: 2,623
Member of:
[Moderators]
[Midnight Racers]
[Oltcit]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[Dacia Rally Team]
Default Re: servo frana

Se potriveste perfect
Ja_Rule is offline   Reply With Quote
Old 27-08-10, 20:13   #6
Dinte87

Stage 2
 
Dinte87's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Oras: Ploiesti
Age: 26
Posts: 43
Default Re: servo frana

servo frana de papuc disel se potriveste pe cn4 intradevar dar ai nevoie si de pompa tot de diesel(ICP ii spune)...dacia din 99,respectiv cn4(zambetu lu iliescu) are pompa DC(dublu circuit)....
Dinte87 is offline   Reply With Quote
Old 28-08-10, 11:57   #7
cannavaro

Stage 5
 
cannavaro's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Oras: Pl / Buc
Age: 28
Posts: 2,153
Member of:
[DACIA]
Default Re: servo frana

De ce ai nevoie de pompa tot de diesel la servo de diesel?
cannavaro is offline   Reply With Quote
Old 28-08-10, 19:44   #8
Dinte87

Stage 2
 
Dinte87's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Oras: Ploiesti
Age: 26
Posts: 43
Default Re: servo frana

pt ca dacia din99 are pompa dc....cu 3 conducte mai pe intelesul tuturor....papucul diesel are cu 5conducte adika fiecare roata in parte are conducta ei direct cu presiune din pompa si a 5 a conducta se numeste conducta de supraplin(ai mult lichid pe coloana til da inapoi in vasul din pompa.....ai prea putin si nu este de ajuns unei franari optime isi trage lichid necesar automat din pompa),pe cand la dublu circuit si la simplu circuit se pleaca 2 individuale pt fata si doar una pt spate,in spate pe punte avand repartitorul care face treaba mai departe....si app..pompa de diesel pare identica cu una de dacie normala...dar NU ESTE...probeaza una si o sa te comvingi...

Last edited by Dinte87; 28-08-10 at 20:09.
Dinte87 is offline   Reply With Quote
Old 01-09-10, 21:43   #9
B-01-JPX

Stage 4
 
B-01-JPX's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Oras: Bucuresti
Age: 25
Posts: 251
Default Re: servo frana

pompa mea are 4 conducte,am cumparat deja servo frana noua,am dat pe ea 160 ron,acum ramane pompa,am observat ca la papuc diesel pompa are tot 4 conducte,dar acum nu stiu daca se potriveste la filetu dupa pompa conductele mele
B-01-JPX is offline   Reply With Quote
Old 03-09-10, 19:38   #10
Rasputin

Stage 5
 
Rasputin's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Oras: Bucuresti,Politehnica
Posts: 524
Default Re: servo frana

Quote:
Originally Posted by Dinte87 View Post
servo frana de papuc disel se potriveste pe cn4 intradevar dar ai nevoie si de pompa tot de diesel(ICP ii spune)...dacia din 99,respectiv cn4(zambetu lu iliescu) are pompa DC(dublu circuit)....

I.C.P.
inseamna Indicator Cadere Presiune.

Si rolul I.C.P.-ului ar fi de a indica printr-un bec, o scadere de presiune intr-un circuit si de a creste presiunea pe franele din spate in caz de presiune scazuta pe circuitul din fata. Ca urmare, eficienta franarii este obtinuta pe rotile din spate. Pentru aceasta I.C.P.-ul poseda un canal si un circuit suplimentar in derivatie, intre el si limitator.

Mai jos (prima poza), este o pompa centrala cu dublu circuit, I.C.P. incorporat si by-pass, iar Dacia 1310 fie ea CN3 si CN4 si Dacia 1305 si 1307 varianta diesel au avut din asta, doar ca sunt doua diferente intre ele 1. la diesel diametrul interior este 22,2 mm iar la 1310 de 19 mm (parca), 2. difera borcanul pentru lichidul de franare.

Quote:
Originally Posted by Dinte87 View Post
papucul diesel are cu 5conducte adika fiecare roata in parte are conducta ei direct cu presiune din pompa si a 5 a conducta se numeste conducta de supraplin(ai mult lichid pe coloana til da inapoi in vasul din pompa.....ai prea putin si nu este de ajuns unei franari optime isi trage lichid necesar automat din pompa),pe cand la dublu circuit si la simplu circuit se pleaca 2 individuale pt fata si doar una pt spate,in spate pe punte avand repartitorul care face treaba mai departe....si app..pompa de diesel pare identica cu una de dacie normala...dar NU ESTE...probeaza una si o sa te comvingi...
Are 4 conducte, mai jos este o poza cu pompa dupa un Diesel si se vede foarte clar ca are 4 conducte.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	p1000076zl3.jpg
Views:	184
Size:	93.2 KB
ID:	1639282   Click image for larger version

Name:	C14915717_5.jpg
Views:	192
Size:	68.4 KB
ID:	1639283  
Rasputin is offline   Reply With Quote
Old 03-09-10, 23:07   #11
B-01-JPX

Stage 4
 
B-01-JPX's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Oras: Bucuresti
Age: 25
Posts: 251
Default Re: servo frana

va multumesc pt informatii
B-01-JPX is offline   Reply With Quote
Old 2010  

Stage 5
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.3.2 - Copyright 2012 4Tuning