Zona tehnica Dacia Zona tehnica, secrete, tips&tricks Dacia |
12-11-12, 21:27
|
#1
|
Stage 2
Join Date: Jan 2010
Posts: 70
|
Elv sau racire clasica(cu palete)
Vreau sa trec la Elv, numai nu stiu daca merita sau nu?terbuie schimbate si fulia daca dau jos paleta respectiv suruburile?
|
|
|
12-11-12, 22:22
|
#2
|
Stage 5
Join Date: May 2011
Posts: 513
|
Re: Elv sau racire clasica(cu palete)
Cred ca poti taia palele de la elicie sau schimbi surburile cu unele mai scurte si poti scapa de schimbatul fuliei.
|
|
|
15-11-12, 23:37
|
#3
|
Stage 3
Join Date: Jun 2009
Posts: 127
|
Re: Elv sau racire clasica(cu palete)
parerea mea este k nu se merita dak ai o racire buna cu racirea clasica eu zic sa o pastrezi pe aceea.la cea cu ventilator electric baniesc k stii k iti trebe si o termocupla k ventilatoru sa nu iti functioneze continuu si sar putea sa iti faca probleme si la incarcare.ca sa nu strici nici paleta si nici suruburlie in caz k te razgandesti, inainte de a le prinde infileteazale cate o piulita pana in capat si asa nu iti va mai atinge de corp.
|
|
|
16-11-12, 12:46
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Elv sau racire clasica(cu palete)
Pune ELV, este mai bun si iarna si vara.
Pentru termocupla, daca nu ai pe radiator, pe furtunul de jos, pui T sau o teava filetata in care prinzi termocupla.
Paleta originala, o dai jos iar fulia o prinzi cu 4 suruburi mai scurte.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
|
|
|
18-11-12, 17:58
|
#5
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,590
Member of: [DACIA]
|
Re: Elv sau racire clasica(cu palete)
elv-ul e net superior iarna...
|
|
|
18-11-12, 20:57
|
#6
|
Stage 2
Join Date: Jan 2010
Posts: 70
|
Re: Elv sau racire clasica(cu palete)
Multumesc parerile mai am 2 chestii care trebuie sa rezolv sa fac un T pt ca n-am gaura in radiator si alta chesti nu stiu daca rezista incarcarea pt ca si acuma in relanti cu faruri aprinse si cu aeroterma pornita foarte mica incarcarea.
|
|
|
18-11-12, 20:59
|
#7
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,590
Member of: [DACIA]
|
Re: Elv sau racire clasica(cu palete)
Quote:
Originally Posted by steven20
Multumesc parerile mai am 2 chestii care trebuie sa rezolv sa fac un T pt ca n-am gaura in radiator si alta chesti nu stiu daca rezista incarcarea pt ca si acuma in relanti cu faruri aprinse si cu aeroterma pornita foarte mica incarcarea.
|
alternatorul de cati amperi este?
|
|
|
20-11-12, 22:03
|
#8
|
Stage 2
Join Date: Jan 2010
Posts: 70
|
Re: Elv sau racire clasica(cu palete)
alternator clasic cred ca de 36 A
|
|
|
20-11-12, 22:04
|
#9
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,590
Member of: [DACIA]
|
Re: Elv sau racire clasica(cu palete)
Quote:
Originally Posted by steven20
alternator clasic cred ca de 36 A
|
pune de 50,si scapi de probleme,cel de 36 e prea mic,cu farurile aprinse aeroterma si muzica la mine era pe 0
|
|
|
20-11-12, 22:52
|
#10
|
Stage 2
Join Date: Jan 2010
Posts: 70
|
Re: Elv sau racire clasica(cu palete)
diferenta intre 36 si 50 din vedere este ceva?
|
|
|
21-11-12, 12:34
|
#11
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,590
Member of: [DACIA]
|
Re: Elv sau racire clasica(cu palete)
Quote:
Originally Posted by steven20
diferenta intre 36 si 50 din vedere este ceva?
|
din am observat eu difera paletii de racire,acum nu stiu daca e vreo regula,cel mai bine te uiti pe el ca scrie
primul este de 50 iar al doilea de 36
__________________
Every day I see my dream!
|
|
|
28-11-12, 21:15
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 358
|
Re: Elv sau racire clasica(cu palete)
optez pentru ELV.merg de 2 ani cu elv si e foarte bine numai ca am alternator de 36 A. urmeaza ceva mai mare sper pana da frigul ca mi-l ingenugheaza si farurile.
apropo cine pune elv sa puna si buton separat in masina in caz de se strica termocupla
__________________
just a volvo
|
|
|
28-11-12, 21:31
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Elv sau racire clasica(cu palete)
merge elv si cu alternator de 36a
eu asa am de fabrica si nu are treaba
buton in bord tot din fabrica
la relantiu, de exemplu la semafor poti opri doar farurile ca sa mai protejezi bateria
__________________
Membru cu rugina turbata...
|
|
|
28-11-12, 21:34
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 358
|
Re: Elv sau racire clasica(cu palete)
e posibil sa ai dreptate, s-ar putea sa am alternatorul obosit...am mai facut si cateva scurturi pe la el.... oricum unul mai mare salveaza situatia
|
|
|
28-11-12, 22:15
|
#15
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Elv sau racire clasica(cu palete)
Pune ELV si la iarna o sa zici sarumana... nu mai exista carton in radiator si altele de genu )
Daca vrei sa optezi pentru alternator de 50A cauta si o fulie de alternator de Oltcit... e mult mai mica decat cea clasica de Dacie, iar la relanti o sa vezi niste rezultate suprinzatoare pentru 5 lei, este un super upgrade
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
|
|