Este ala de pe Autovit ? Ca aia a cam fost plimbata de la unu la altul .
Asa ca trebuie sa ai grija sa fie functionala "din bara in bara".
Primul lucru : ii ceri seria VIN (ala in 17 caractere: WDB...) si vezi ce dotari a avut masina din fabrica ca sa stii la ce te uiti .
Codul VIN il bagi aici :
http://old.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Descrierea codurilor optionalelor le vei gasi aici :
http://www.bekkoame.ne.jp/~mtor/mbcodedsc.html
sau aici :
http://www.amcon-luxled.com/mbcar/options.html
Vezi sa fie omologat motorul si sa-i corespunda seriile in acte , tipul de motor, etc...
Motorul fiind Diesel aspirat mai mult ca sigur este Non Euro , deci vezi ce scrie in talon . Ca daca ala l-a trecut cu spaga Euro 1 sau 2 , sa nu ai probleme la ITP cu noxele.
Cutia de viteze poate fi o problema. Trebuie sa mergi un pic cu masina si sa te asiguri ca schimba bine toate vitezele.
Nu vrei sa stii cu este sa fii la munte si sa nu schimbe in marsarier.
Grupul sa fie ala care trebuie , adica de 300 diesel . Sa nu fie de benzinara, ca daca e de benzinara va trebuii sa turezi motorul in draci ca sa prinzi viteza.
Aerul conditionat sa functioneze. Ca deobicei la astfel de transplanturi trebuie schimbata instalatia electrica si romanii nostrii nu prea isi mai bat capul cu detalii gen aer conditionat.
Partea electrica a functioneza: geamuri , oglinzi, trapa, tetiere, scaune(reglaje si incalzire), inchiderea vacuumatica, reglarea farurilor , antena daca se ridica, ...... si restul chestiilor electrice care acum imi scapa
Vezi ca eu am avut o experienta neplacuta cu un vanzator care vroia sa imi vanda un w124 . El zicea ca e impecabila si ca nu are defectiune , ca e perfect functionala, bla , bla , bla ..... Defapt avea becurile scoase din bord ca sa nu se aprinda .
Asa ca verifica sigurantele , sa fie toate si sa bune.
In rest .... sa mai scrie si altii mai experimentati decat subsemnatu'
. Eu mai mult de atat nu prea stiu.
Bafta man.