Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MERCEDES > Zona tehnica Mercedes

Zona tehnica Mercedes Zona tehnica, secrete, tips&tricks Mercedes

Reply
 
Thread Tools
Old 22-03-08, 13:50   #16
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Calculator w124

ai aflat ceva?
de unde era problema?
aleks is offline   Reply With Quote
Old 25-03-08, 18:29   #17
only_4dan

Stage 5
 
only_4dan's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 994
Default Re: Calculator w124

dupa ce am schimbat distributia masina nu mai vroia sa porneasca dimineata, sau la prima pornire a zilei
in service am descoperit cateva fire dezvelite si care erau intrerupte
acuma masina se afla in service de mai bine de o saptamana si i se schimba toata instalatia electrica, toate cablurile,tot,tot,tot ce este electric la motor
__________________
DE CE SA BEI SI SA CONDUCI, CAND POTI SA FUMEZI SI SA ZBORI
only_4dan is offline   Reply With Quote
Old 28-03-08, 14:15   #18
amg_0001

Stage 3
 
amg_0001's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 115
Default

Quote:
Originally Posted by only_4dan View Post
uite eu am aceasta problema cu masina si nu stiu ce sai fac
in spatele bateriei este doar o siguranta de si este un locas prevazut pt 2 sigurante
dimineata cand pornesc nu sta la relantii, dar dupa ce se incalzeste merge dar cum o opresc si o pornesc iar de-si motorul este cald iar masina face figuri 2-3min
astept cateva sfaturi!!!
multumesc!!!
Salut Sfatul meu este sa incerci sa schimbi ventilu pentru pornire la rece care se afla linga injectie si este prins in doua suruburi cu cheie imbus si sa ai grija cind decuplezi mufa electrica ca sa nu se sparga findca plasticul este cam uscat. Eu am avut aceeasi problema si asa am remediato . Ca sa ajungi la acel ventil trebuie sa demontezi filtrul de aer . SUCCES ---spor la treaba

Quote:
Originally Posted by only_4dan View Post
dupa ce am schimbat distributia masina nu mai vroia sa porneasca dimineata, sau la prima pornire a zilei
in service am descoperit cateva fire dezvelite si care erau intrerupte
acuma masina se afla in service de mai bine de o saptamana si i se schimba toata instalatia electrica, toate cablurile,tot,tot,tot ce este electric la motor
ai avut o supra solicitare de tensiune la un consumator electic ,EX pozitie sau ceva extra pe masina care ti-a incalzit instalatia electica si a topit invelisul izolator de pe fire . Am avut si eu aceeasi problema cu E230 al meu si am fost nevoit sa o dau in firma sa-mi schimbe toata instalatia electrica. Am avut noroc ca era in garantie si am scapat ieftin .dar asa costa toata afacerea in jur de 5000 de euro.

Quote:
Originally Posted by vortex80 View Post
La fel si aici.
Am un 124 coupe din 94, cu motorul de 2000 benzina. Imi face figuri dimineata cand il pornesc, nu sta la relanti. La fel si dupa ce se incalzeste, nu sta fix la o anumita turatie. Mai face figuri, ba la 600 de ture, ba la 1000 de ture. Din cate am inteles cam asta ar fi problema la motoarele astea, computerul de la motor.
Am cautat asa ceva, si am inteles ca nu s-ar putea inlocui aparatul cu unul nou pentru ca sunt codate pt fiecare masina. In plus, nu se gasesc la noi.
Am gasit ceva pe ebay, o firma care le reconditioneaza cu vreo 500 de lire...
Oricum, astept si eu orice sfat sau idee, loc de unde as putea face operatia asta mai ieftina si eventual mai prin zona, ca UK e cam peste mana.
Linga calculatorul masinii tale care se afla in spatele bateriei exista un releu de culoare argintie care are in cap o siguranta electrica sau doua sigurante depinde de echipamentul care este dotata masina ta . Incearca sa schimbi acel releu ca releul respectiv este asa zis un releu de inalta tensiune care alimenteaza calculatorul masinii . Am reparat citeva masini cu aceleasi simtome cum are masina ta si baietii nu mai au probleme . BAFTA SI SPOR LA TREABA

Quote:
Originally Posted by vortex80 View Post
mda, majoritatea spun asta.
dar, vorbind cu o cunostinta buna de la mercedes timisoara, am aflat ca in intreaga lui cariera a schimbat calculatorul de la motor doar la un 124....
asa ca, nu stiu ce sa mai cred. asta e, se poate sa am eu ghinionul asta.
Dane si eu sint de origine aradean plecat afara eu am calculatoare de mercedesuri dar nu este calculatorul cel care iti face problema . RELEUL DE INALTA TENSIUNE sau ai un furtun subtire de vacum care trage aer fals .sau ventilul de pornire la rece

Quote:
Originally Posted by only_4dan View Post
uite eu am aceasta problema cu masina si nu stiu ce sai fac
in spatele bateriei este doar o siguranta de si este un locas prevazut pt 2 sigurante
dimineata cand pornesc nu sta la relantii, dar dupa ce se incalzeste merge dar cum o opresc si o pornesc iar de-si motorul este cald iar masina face figuri 2-3min
astept cateva sfaturi!!!
multumesc!!!
Schimba acel releu in care ai avut siguranta arsa .incearca sa vezi ce se intimpla . E CRED CA TE VA AJUTA .

Last edited by aleks; 29-03-08 at 14:44.
amg_0001 is offline   Reply With Quote
Old 29-03-08, 01:59   #19
only_4dan

Stage 5
 
only_4dan's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 994
Default Re: Calculator w124

cand vi in tara? tias face o vizita!
am fost cu masina si la reprezentanta mercedes dar sunt vai de mama lor...!!!
acuma iis chimb toata instalatia electrica la masina, toate firele care sunt la masina
am vazut masina desfacuta si mam speriat de ce am vazut.... am zis ca cel care a desfacuto sigur nu va mai sti sa o faca... acum maine ma duc dupa ea si sper sa fie gata ca deja de 2sapt stau fara masina
ce miau mai zis a fost ca motorasul din clapeta de acceleratie nu mai merge si ca trebuie sa schimb clapeta dar eu cred a acea clapeta nu are nimic pt ca in timp ce ii faceau verificari, acea clapeta pornea di cand in cand...
eu nus de meserie mecanic (is "dintzaros") dar as zice ca ii problema cu socul pt ca nu sta la relantii dimineata .... dar dupa ce se incalzeste masina merge super
vedem maine!!!
va tin la curent
only_4dan is offline   Reply With Quote
Old 29-03-08, 18:53   #20
amg_0001

Stage 3
 
amg_0001's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 115
Default Re: Calculator w124

Quote:
Originally Posted by only_4dan View Post
cand vi in tara? tias face o vizita!
am fost cu masina si la reprezentanta mercedes dar sunt vai de mama lor...!!!
acuma iis chimb toata instalatia electrica la masina, toate firele care sunt la masina
am vazut masina desfacuta si mam speriat de ce am vazut.... am zis ca cel care a desfacuto sigur nu va mai sti sa o faca... acum maine ma duc dupa ea si sper sa fie gata ca deja de 2sapt stau fara masina
ce miau mai zis a fost ca motorasul din clapeta de acceleratie nu mai merge si ca trebuie sa schimb clapeta dar eu cred a acea clapeta nu are nimic pt ca in timp ce ii faceau verificari, acea clapeta pornea di cand in cand...
eu nus de meserie mecanic (is "dintzaros") dar as zice ca ii problema cu socul pt ca nu sta la relantii dimineata .... dar dupa ce se incalzeste masina merge super
vedem maine!!!
va tin la curent
Buna am vazut mesajul tau dar miine cind te duci dupa masina incearca sa o pornesti rece . Daca iti face probleme la pornire atunci incearca sa schimbi releul de inalta tensiune .este de culoare argintiu si are o siguranta in cap , sau poate avea 2 sigurante depinde de eciparea masinii .. abs si alte facilitati . Acel releu alimenteaza calculatorul masini .+ calculatorul de la ABS + releul de la pompa electrica de benzina care este sub masina.Daca nici asa nu merge atunci trebuie schimbat ventilul de pornire la rece care este amplasat sub carcasa filtrului de aer . spor la treabna . daca ai nevoie de ajutor poti sa ma suni la 0046707413521 MIHAI
amg_0001 is offline   Reply With Quote
Old 30-03-08, 01:13   #21
only_4dan

Stage 5
 
only_4dan's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 994
Default Re: Calculator w124

azi am fost dupa masina dar se pare ca nu este gata inca, au mai gasit o mufa care ste distrusa si ttrebuie inlocuita, miau zis ca pe marti va fi gata masina

apropo lucrezi la firma mercedes?

poate te sun pe marti-miercuri
only_4dan is offline   Reply With Quote
Old 30-03-08, 12:12   #22
amg_0001

Stage 3
 
amg_0001's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 115
Default Re: Calculator w124

Quote:
Originally Posted by only_4dan View Post
azi am fost dupa masina dar se pare ca nu este gata inca, au mai gasit o mufa care ste distrusa si ttrebuie inlocuita, miau zis ca pe marti va fi gata masina

apropo lucrezi la firma mercedes?

poate te sun pe marti-miercuri
Eu lucrez cu 2 firme una este specializata pe mercedesuri iar cealalta este pe Ford . Dar eu am 2 mercedesuri care leam cumparat din anii 90 si sint foarte multumit de ele . iar aceste tipuri le cunosc foarte bine pina la ultima saiba . Daca doresti le poti vedea pe forum este un 230 w124 si un 190 alb.
amg_0001 is offline   Reply With Quote
Old 30-03-08, 20:06   #23
arthur_finteusan

Stock
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3
Default Re: Calculator w124

si eu am cam acceasi problema cu relantiul, dupa ce am citit ce ati scris am verificat si eu siguranta, dar era buna , nu este din cauza aceea, la mine se aude si un barait urat in partea dreapta (la pasager) de undeva de sub bord dupa ce pun contactul.
arthur_finteusan is offline   Reply With Quote
Old 31-03-08, 02:57   #24
amg_0001

Stage 3
 
amg_0001's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 115
Default Re: Calculator w124

Quote:
Originally Posted by arthur_finteusan View Post
si eu am cam acceasi problema cu relantiul, dupa ce am citit ce ati scris am verificat si eu siguranta, dar era buna , nu este din cauza aceea, la mine se aude si un barait urat in partea dreapta (la pasager) de undeva de sub bord dupa ce pun contactul.
BUNA am observat ca ai aceeasi problema dar nu conteaza acea siguranta daca este arsa sau nu , sfatul meu este ca sa incerci sa gasesti un asemenea releu si sal schimbi , si atunci iti dai seana daca al tau R este ok.Eu am avut aceeasi dilema cu mercedesul unui prieten care este si el din rominia si care a avut masina in tara la citeva firme care nu au rezolvat nimic si cind a ajuns cu masina aici am incercat sa vad daca nu are vreo scurgere de vacum dar totul a fost ok . Dupa aceea mam bagat in partea electrica si iam montat releul de inalta tensiune de pe masina mea si am observat ca au disparut toate problemele . Am comandat un releu cu aceeasi serie si acum nu mai are probleme . Incearca asa si daca nu merge atunci vom vedea ce putem face . Bafta
amg_0001 is offline   Reply With Quote
Old 31-03-08, 21:33   #25
arthur_finteusan

Stock
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3
Default Re: Calculator w124

iti multumesc pentru raspuns.
am sa incerc sa caut un releu second, nu as da bani pe unul nou si sa nu fie problema de acolo.
sa descriu exact ceea ce face :
dimineata cand pornesc trebuie sa stau cu motorul la relantiu aprox. 3-4 minute (dimineata cand este motorul rece), altfel daca o iau din loc la prima intersectie (cand las acceleratia) se opreste motorul (scade turatia pana la aprox 300 turatii si ori sare la loc ori moare motorul, de obicei moare). Cand motorul este cald stau aprox 1 minut cu ea la relantiu dupa care pot pleca fara probleme. Dupa ce fac operatia acesta pot face sute de kilometrii fara probleme dar numa pana ce opresc motorul chiar si pentru 2 secunde dupa care o iau de la capat . Se vede si pe acul de la turometru cand am stat destul pe loc, fiindca coboara corect (incet si la aprox 900-1000rot/min se opreste, adica sta corect la relantiu), cand acul coboara cu viteza nu se mai opreste pana la 0rot/min.
Sper ca ai inteles ceva din explicatiile pe care le-am dat.
problema nu cred ca vine de la injectie, fiindca mi-am montat si gpl pe masina , merge ceva mai bine dar totusi nu mi-a disparut problema total.
arthur_finteusan is offline   Reply With Quote
Old 31-03-08, 21:59   #26
amg_0001

Stage 3
 
amg_0001's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 115
Default Re: Calculator w124

Quote:
Originally Posted by arthur_finteusan View Post
iti multumesc pentru raspuns.
am sa incerc sa caut un releu second, nu as da bani pe unul nou si sa nu fie problema de acolo.
sa descriu exact ceea ce face :
dimineata cand pornesc trebuie sa stau cu motorul la relantiu aprox. 3-4 minute (dimineata cand este motorul rece), altfel daca o iau din loc la prima intersectie (cand las acceleratia) se opreste motorul (scade turatia pana la aprox 300 turatii si ori sare la loc ori moare motorul, de obicei moare). Cand motorul este cald stau aprox 1 minut cu ea la relantiu dupa care pot pleca fara probleme. Dupa ce fac operatia acesta pot face sute de kilometrii fara probleme dar numa pana ce opresc motorul chiar si pentru 2 secunde dupa care o iau de la capat . Se vede si pe acul de la turometru cand am stat destul pe loc, fiindca coboara corect (incet si la aprox 900-1000rot/min se opreste, adica sta corect la relantiu), cand acul coboara cu viteza nu se mai opreste pana la 0rot/min.
Sper ca ai inteles ceva din explicatiile pe care le-am dat.
problema nu cred ca vine de la injectie, fiindca mi-am montat si gpl pe masina , merge ceva mai bine dar totusi nu mi-a disparut problema total.
. BUNA pentru orice eventualitate daca vrei poti sa controlezi sa vezi si furtunasele de vacum de la injectie care se afla sub filtrul de aer . exista acolo si un regulator de benzina care are un cuplaj cu un furtun de vacum care este deobicei cam scurt .Controleaza si acesti factori ca si astia cam dau simtome de scadere de turatie a motorului sau de crestere .POATE OSCILA TURATIA JOS ----SUS .Carcasa dorsala a injectiei este din cauciuc . Se poate intimpla ca in decursul anilor acea carcasa imbatrineste si crapa . Atunci trage injectia aer fals , SINT MULTE CAUZE CARE POT FACE PROBLEME . Verifica ce tiam scris eu si scriemi cum stau lucrurile .
amg_0001 is offline   Reply With Quote
Old 31-03-08, 22:44   #27
only_4dan

Stage 5
 
only_4dan's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 994
Default Re: Calculator w124

la mine alta problema are relantiul
la inceput, inainte sa ii schimb distributia cand porneam trebuia sa o tin eu turata (la 1500-2000rpm) altfel nu statea, o tineam 2-3min pana se incalzea motorul si apoi mergea nu mai aveam nici o problema, pana ce o opream apoi reluam treaba chiar daca masina statea 1-2min
acum dupa ce am schimbat distributia, masina nu mai vroia sa porneasca deloc daca statea mai mult timp in loc si se racea complet motorul dupa ce reuseam sa o pornesc trebuia sa o tin turata ca sa se incalzeasca si apoi nu mai aveam probleme
acum i sa schimbat toata instalatia electrica a masini de la motor toate,toate firele care exista la motor, totul este nou
o problema care sar putea sa existe acum ar fi ca din cauza scurtului sa nu se fi stricat ceva in calculatorul masini si sal inlocuiesc si pe ala ca atunci ....mor...
only_4dan is offline   Reply With Quote
Old 01-04-08, 16:30   #28
amg_0001

Stage 3
 
amg_0001's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 115
Default Re: Calculator w124

Quote:
Originally Posted by only_4dan View Post
la mine alta problema are relantiul
la inceput, inainte sa ii schimb distributia cand porneam trebuia sa o tin eu turata (la 1500-2000rpm) altfel nu statea, o tineam 2-3min pana se incalzea motorul si apoi mergea nu mai aveam nici o problema, pana ce o opream apoi reluam treaba chiar daca masina statea 1-2min
acum dupa ce am schimbat distributia, masina nu mai vroia sa porneasca deloc daca statea mai mult timp in loc si se racea complet motorul dupa ce reuseam sa o pornesc trebuia sa o tin turata ca sa se incalzeasca si apoi nu mai aveam probleme
acum i sa schimbat toata instalatia electrica a masini de la motor toate,toate firele care exista la motor, totul este nou
o problema care sar putea sa existe acum ar fi ca din cauza scurtului sa nu se fi stricat ceva in calculatorul masini si sal inlocuiesc si pe ala ca atunci ....mor...
BUNA Am observat ca problema nu sa rezolvat ,prin schimbarea instalatiei . La mine cind au schimbat instalatia au schimbat toate partile electronice a masinii : RELEE. CALCULATOR . +PANOUL DE SIGURANTE SI PANOUL DE RELEE care se afla in spatele panoului de sigurante . daca ai posibilitatea poti sa intri pe yahoo mes si eu am nicul via_1013 si eu am calculatorul pornit tot timpul . Ai microfon si camera veb putem comunica mai usor + pot sati arat si componentele ca eu am asa ceva acasa pentru masinile mele. O zi buna si bafta cu masina it dorec .
amg_0001 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-08, 00:52   #29
only_4dan

Stage 5
 
only_4dan's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 994
Default Re: Calculator w124

azi am stat cateva ore cu mecanici la masina si dupa ce am lucrat toata ziua la ea nu am rezolvat nimic ,DAR dintrodata umbland la tabloul de siguranta, rotind o siguranta am observat ca incep sa functioneze toate pe masina inclusiv motorasul de la clapeta
mai trebuie schimbat la masina un intinzator care arata ca un telescop si firele de la sonda lambda pt ca functioneaza sacadat
sper ca pe maine sau poimaine sa fie gata
only_4dan is offline   Reply With Quote
Old 02-04-08, 11:26   #30
amg_0001

Stage 3
 
amg_0001's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 115
Default Re: Calculator w124

Quote:
Originally Posted by only_4dan View Post
azi am stat cateva ore cu mecanici la masina si dupa ce am lucrat toata ziua la ea nu am rezolvat nimic ,DAR dintrodata umbland la tabloul de siguranta, rotind o siguranta am observat ca incep sa functioneze toate pe masina inclusiv motorasul de la clapeta
mai trebuie schimbat la masina un intinzator care arata ca un telescop si firele de la sonda lambda pt ca functioneaza sacadat
sper ca pe maine sau poimaine sa fie gata
Ma bucur pentru tine ca sinteti pe drumul cel bun si se rezolva problema cu masina ta ....BAFTA . O zi buna iti doresc
amg_0001 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -