10-05-07, 02:25
|
#1
|
Stock
Join Date: May 2007
Posts: 8
|
salutare. o parere despre 320d
pt cunoscatorii si fanii bmw m-ar interesa niste pareri despre bmw 320d sa zicem 99-03. avantaje dezavantaje (dak sant multumesc
|
|
|
10-05-07, 02:58
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,705
Member of: [BMW]
|
Re: salutare. o parere despre 320d
sunt...exista
|
|
|
10-05-07, 03:17
|
#3
|
Stock
Join Date: May 2007
Posts: 8
|
ms mult m-ai lamurit. vreau ceva concret de la niste cunoscatorii. de existat stiu exista doar le-am vazut
|
|
|
13-05-07, 22:56
|
#4
|
Stage 2
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
|
Re: salutare. o parere despre 320d
Salut,despre 320d ce pot sa-ti spun,este o masina fiabila ,cu un consum rezonabil 5l/100km afara si 8l/100km in oras,unii se mai plang ca ar pleca cam greu de pe loc,dar masina are 1535kg si 136cp asta inseamna ca un cal trage dupa el 11,286 kg si asta se vede in demaraj.DAr eu spun ca este suficient daca prinzi in 3.5s-50km/h si 10s-100km/h.ce piese am schimbat pe ea nu costa exagerat (dupa cum spun unii),si este o masina destul de sigura,stabila si la drum lung merge de mananca pamantul,punctul minus este DEMARAJUL,dar cine isi cumpara un diesel il cumpara pentruca este o masina cu un consum mic,nu o cumpara (zic eu) ca sa faca liniute cu ea,pentru asta exista BMW pe benzina.
|
|
|
13-05-07, 23:39
|
#5
|
Stock
Join Date: May 2007
Posts: 8
|
Re: salutare. o parere despre 320d
normal k diesel'u nu il iei sa faci linii, eram curios asa in general intretinere, consum. ma gandeam si la vw golf da inclin mai mult spre bmw, imi place mai mult. ms f mult pt raspuns
|
|
|
13-05-07, 23:45
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 7,772
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [MERCEDES]
|
Re: salutare. o parere despre 320d
320d -ul meu are 1450 kg in talon. nu stiu cum de al tau are 1535 de kg. eu unul iti recomand un bmw fata de golf
|
|
|
13-05-07, 23:59
|
#7
|
Stock
Join Date: May 2007
Posts: 8
|
Re: salutare. o parere despre 320d
cum am zis sunt hotarat mai mult sa iau un bmw mai ales k diferenta de pret nu este asa de mare. ma gandeam si la un 318, pt k unii spun k dieselu este mai greu de intretinut. acuma incerc sa ma decid care ar fi k
|
|
|
15-05-07, 15:54
|
#8
|
Stage 2
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
|
Re: salutare. o parere despre 320d
SAlut,la tine in talon tre sa fie poate o eroare,sau varianta berllina o fi mai usoara decat cea break(a mea este break),acest BMW pe care il am este a doua masina BMW,si precedenta avea aceasi greutate 1535KG
|
|
|
15-05-07, 16:06
|
#9
|
Stage 2
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
|
Re: salutare. o parere despre 320d
Intretinerea la un BMW ?Eu am schimbat la masina mea doua bucse la bratele din fata au costat (originale din Germania)210lei amandoua.Prin comparatie vecinul meu are un Mondeo diesel din 1998 si la el bucsele care aratau cam la fel pentru bratele din fata au costat acelasi pret,Trageti voi concluzia.Bine ,poate unele piese sant mai scumpe,dar daca ai bani de un BMW,zic eu ca ai si pentru piese,doar nu cumparam un BMW asa cum facem cu un telefon mobil (unii dintre noi) il cumparam telefonul dam o gramada de bani pe le dar nu ai bani ca sa vorbesti si dai numai bipuri.Masina o cumperi,mergi cu ea si daca se intampla sa cada ceva ,asta e scoti banul si repari,ca doar nu o sa coste o piesa cat jumatate de masina.Parerea mea.DEspre GOlf ce sa spun,mare grija la motoarele pompe duse,se cam duc repede injectoarele de la motorina de caca care se gaseste pe le noi.Uite eu am mai adus cateva masini de prin Germania.cand pun motorina romaneasca gata,se modifica mersul masinii,parca este mai lesinata.In rest ce sa spun sant si golfurile destul de "vanjoase"un motor de 116cp este mai rapind decat un BMW320d.Si asta din cauza ca BMW-ul este un TDI clasic iar GOlful est cu injectie directa de motorina(injector Pompe duse)
|
|
|
15-05-07, 16:46
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 7,772
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [MERCEDES]
|
Re: salutare. o parere despre 320d
daca specificai ca este touring nu mai spuneam nik, normal ca al tau este mai greu decat unul limuzina. in cazul asta nu mai are nici un rost sa scanez si eu talonul. al meu are 1450 Kg deci te fac
|
|
|
15-05-07, 18:48
|
#11
|
Stage 2
Join Date: Mar 2007
Posts: 63
|
Re: salutare. o parere despre 320d
Nu stiam ca limuzina are cu aproape 100kg mai putin decat varianta Touring.Asa este,limuzina tre sa plece muuuuult mai bine decat breakul.Acum stau si ma gandesc,de ce oare o fi Breakul mai greu?
|
|
|
16-05-07, 15:56
|
#12
|
Stage 2
Join Date: Apr 2006
Posts: 44
|
Re: salutare. o parere despre 320d
Quote:
Originally Posted by botosaniciclist
Salut,despre 320d ce pot sa-ti spun,este o masina fiabila ,cu un consum rezonabil 5l/100km afara si 8l/100km in oras,unii se mai plang ca ar pleca cam greu de pe loc,dar masina are 1535kg si 136cp asta inseamna ca un cal trage dupa el 11,286 kg si asta se vede in demaraj.DAr eu spun ca este suficient daca prinzi in 3.5s-50km/h si 10s-100km/h.ce piese am schimbat pe ea nu costa exagerat (dupa cum spun unii),si este o masina destul de sigura,stabila si la drum lung merge de mananca pamantul,punctul minus este DEMARAJUL,dar cine isi cumpara un diesel il cumpara pentruca este o masina cu un consum mic,nu o cumpara (zic eu) ca sa faca liniute cu ea,pentru asta exista BMW pe benzina.
|
Din `02-`03 poti lua modelul cu 150cp si 6 trepte ( cutie mult mai bine etajata pentru raportul de putere / greutate dupa parerea mea ), am mers si cu 136cp si cu 150 cp si crede`ma ca este diferenta destula cu + pentru 150 bineintzeles ( plus ca ii mai poti face o remapare "ultra-safe" de 15-20 cai, asta, din cate am citit pe forumuri de`afara, nu prezinta nici un risc asupra motorului, in germania se mapeaza cu +20-30cp si +50-60Nm cu garantie, la service`uri de tuning autorizate TuV ).
Eu astept zilele astea sa plec sa`mi iau unu din 2004+, neaparat euro4
Parerea mea ( care am bmw din `92 si conduc din `99), este o masina f. buna. Si eu am citit in ultima luna de mi`au sarit ochii despre ea si, avand microbu` in sange m`am hotarat foarte rpd. Pe mine unu ma interesa mai mult fiabilitatea motorului, care, la acest model este foarte lunga !! Aici un + il are distributia pe lant a motorului ( se stie ca toate tipurile de motoare cu distributie pe lant create pana acum de BMW au fost si sunt foarte fiabile, dc? habar n`am... ) care te scuteste de costuri suplimentare. In legatura cu articulatiile, sa nu crezi ca te apuci sa schimbi pivoti, amortizoare, bucse, etc in fiecare zi. Astea le schimbi 1 data si uitzi de ele cel putin 2 ani.. E adevarat, cand ajungi sa le schimbi te ustura un pic, dar o faci noua la loc..
Se tot spune pe la noi ca turbina ar "deceda" repede, delok adevarat ( am vb cu un amic din germania care e pasionat si el de BMW si radea de mine cand i`am zis ) ! La noi sunt foarte multzi posesori care merg cu ele subturate, schimba undeva in 1800 rotatii sa aiba un consum cat mai redus... Pai asta omoara turbina ! BMW recomanda pentru acest motor schimbarea treptelor intre 2500-2800 pentru mersul economic ( asta am citit`o pe e46fanatics.com parca ), si, ! important, nu recomanda accelerarea "blana" cu motorul sub 2000 rot/min; ( multi stiu ca asta e valabila pentru mai toate motoarele turbo-diesel ). Asta nu presupune, ca daca e BMW sa o tzi numai in 4500 rot/min, totusi este un diesel.
Tzi`am zis parerea mea.. decizia e a ta. Succes, si sa faci o alegere buna.
!P.S. Ai grija ce cumperi, se dau Km inapoi in draci la e46 ( sunt masini din 2003 si cu 400k+ km) ! Chiar daca au carte service, sa nu fi naiv ! Alea se cumpara in alb prin germania ( nu doar pentru BMW ) !! Sa mergi cu ea la o reprezentantza locala sa`tzi bage seria pe comp si sa`tzi zica toata istoria mashinii !! Si inca ceva, daca iei ceva peste 100k km ( 100000 km in germ sunt echivalentu cu 50k facutzi aici ) cauta sa o iei cu Inspection 2 ( care, in general se face peste 100k km ) facuta acolo; la Inspection 2 in`afara de verificarea de la A-Z se schimba destul de multe consumabile la ea ( parca si discurile de frana ).
|
|
|
16-05-07, 16:19
|
#13
|
Stage 2
Join Date: Apr 2006
Posts: 44
|
Re: salutare. o parere despre 320d
Quote:
Originally Posted by botosaniciclist
.....In rest ce sa spun sant si golfurile destul de "vanjoase"un motor de 116cp este mai rapind decat un BMW320d.Si asta din cauza ca BMW-ul este un TDI clasic iar GOlful est cu injectie directa de motorina(injector Pompe duse)
|
Tzin sa te contrazic, cele trei motoare de 2l diesel facute de bmw sunt cu tehnologie common-rail, cu injectie directa si pompa de inalta presiune.
"Diesel, common rail direct injection, variable turbine geometry turbocharger"
Un mic istoric despre motoarele de 2l d: sursa
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M47
M47D20
The original M47 engine was the 1951 cc M47D20. Bowing in 1998, it produced 100 kW (134 hp) and 280 N·m (207 ft·lbf) in its original 320d/520d guise and 85 kW (114 hp) and 265 N·m (195 ft·lbf) in the 318d.
Applications:
100 kW (134 hp) and 280 N·m (207 ft·lbf)
1999-2001 E46 320d
2000-2003 E39 520d
85 kW (114 hp) and 265 N·m (195 ft·lbf)
1999-2001 E46 318d
M47TUD20
BMW 320d models built from approximately September 2001 onwards were fitted with the M47TU (standing for "Technical update"). The exact production week is not known but expect it to be after Production Week 33 of 2001 (eg. you cannot rely on a UK 51 plate registered BMW 320d to have the M47TU).
This updated engine was expanded slightly to 1995 cc, ramping up the torque. It also featured improved consumption and more boost lower down the rev range, however it added 50kg in extra weight and emissions were raised slightly. In the UK, the new engine lifted the 320d into the next highest insurance bracket and next highest band for Vehicle Excise Duty (commonly known as Road Tax).
The M47TU was also fitted with twin balancer shafts to counteract the secondary balances inherent in a diesel 4-cylinder engine. The M47TU was regarded as so good that BMW made it available in the 320Cd Coupé.
Applications:
85 kW (114 hp) and 280 N·m (207 ft·lbf)
2001-2005 E46 318d
110 kW (148 hp) and 330 N·m (243 ft·lbf)
2001-2005 E46 320d
E83 X3 2.0d
BMW diesels also has one of the best performance and quality standards in the world. Emmissions of black smoke is also relatively far less than others
Last edited by magic; 16-05-07 at 16:23.
|
|
|
16-05-07, 20:46
|
#14
|
Stock
Join Date: May 2007
Posts: 8
|
Re: salutare. o parere despre 320d
ms mult de sfaturi am auzit k se poate verifica toata istoria masinii dar nu stiam de chestia cu inspection 2.
|
|
|
16-05-07, 20:56
|
#15
|
Stock
Join Date: May 2007
Posts: 8
|
Re: salutare. o parere despre 320d
masina ma gandeam sa fie de prin 01 la vreo 100k km. si normal cand cumperi o masina sa te si ocupi de ea. oricum sfaturile date ma ajuta mult. multumesc mult de raspunsuri
|
|
|
|
|