Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 19-08-13, 23:44   #1
radu_nb1

Stage 5
 
radu_nb1's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 935
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default modificare M40B16

Merita efortul de a schimba arborele cotit de la m40b18 . vreau sa ii cresc camera de ardere! am achizinat piesele biele si pistoane de m43. a mai facut cineva modificare pe acest motor?
__________________
e 30 my love
radu_nb1 is offline   Reply With Quote
Old 20-08-13, 01:17   #2
Ingerasul99

Stage 5
 
Ingerasul99's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,599
Member of:
[DACIA]
Default Re: modificare M40B16

prea mare bataie de cap cu motorul , mai bine iei un 1.8 is
Ingerasul99 is offline   Reply With Quote
Old 20-08-13, 12:53   #3
radu_nb1

Stage 5
 
radu_nb1's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 935
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: modificare M40B16

incerc ca nu ma costa manopera f mult
radu_nb1 is offline   Reply With Quote
Old 21-08-13, 18:00   #4
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: modificare M40B16

Si eu am aceleasi preocupari cu un M50 dar sunt in stadiul de cercetare
Alte sugestii daca tot esti aici...
1. Incearca si niste supape mai mari eventual de M50 sau de diesel daca se potrivesc la lungimea cozii
2. Incearca si o admisie de 318is ca are doua clapete de acceleratie
3. cauta si un soft cu 7000-7200 de ture
4. vezi cum adaptezi o evacuare de 318is
5. scoate-i catalizatorul
6. pune o volanta mai usoara sau mai usureaz-o pe strung pe a ta


Totusi pt un M40b16 nu prea merita efortul si ajungi sa dai mai mult decat pe un M42-M44... Mai bine nu incerca chiar daca pierzi banii dati pe piesele de M43...

Last edited by the_rifle; 21-08-13 at 18:08.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 21-08-13, 21:19   #5
vali vtk
Dacia Driver

Stage 5
 
vali vtk's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 831
Member of:
[DACIA]
Default Re: modificare M40B16

Quote:
Originally Posted by radu_nb1 View Post
Merita efortul de a schimba arborele cotit de la m40b18 . vreau sa ii cresc camera de ardere! am achizinat piesele biele si pistoane de m43. a mai facut cineva modificare pe acest motor?
Cu ce dracu sa ii maresti camera de ardere cu biaxul????? ce faci tu acolo cu arbore de M43B18 maresti capacitatea cilindrica. Dupa toata munca + bani dati pe garnituri o sa ai nevoie si de soft optimizat sa ajungi la puterea unui M40B18 de 113 cai . Se merita doar daca ai motorul muci si trebuie reparat altfel.... cooperativa munca in zadar
__________________
„Nu te certa niciodată cu un prost! Te aduce la nivelul lui şi te bate cu experienţa! ..."
My tires are worn from the street not from idiot camber,
E36 320i sedan BR 36 EVO
E46 320d touring BR 04 KRO
vali vtk is offline   Reply With Quote
Old 22-08-13, 22:33   #6
radu_nb1

Stage 5
 
radu_nb1's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 935
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: modificare M40B16

poi da ii maresc volumul camerei de ardere! m40b16 are cursa de 72mm si cel de 1.8 are 81mm , pistoane cu 1 cm mai scurte! am strans piese si pentru acceratie multiclapeta! ce arcuri de supape as putea sa pun ptr a ridica turatia maxima?
radu_nb1 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-13, 23:05   #7
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: modificare M40B16

N-ai ce arcuri sa pui decat de M dar poti sa pui o saiba pe care calca arcul pt ca arcul sa stea mai in tensiune dar degeaba faci asta daca nu pui axa mai agresiva. Acolo e problema nu la arc...
Oricum poti sa-l ridici in 7000 fara probleme.

Second nu gasesti iar noi costa 20 de milioanele arcurile de supape de M... Sunt aceleasi arcuri pe toate M-urile exceptand M3-ul de us care e limitat in 6500 ca orice alt NON M...
O axa mai agresiva pe langa unghi are si o apasare mai adanca.

Last edited by the_rifle; 22-08-13 at 23:29.
the_rifle is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -