Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 10-01-12, 09:44   #1
Deea_dany

Stock
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1
Default Achizitionare E36 Coupe

Buna,

M-ar interesa si pe mn, daca se poate, ce consum si care este cel mai reusit dintre 316i - 318is - 320i - 323i, raport fiabilitate - putere - consum.
Ma intereseaza numai coupe.

Va multumesc anticipat
Deea_dany is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 10:11   #2
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 723
Member of:
[BMW]
Default Re: Achizitionare E36 Coupe

Daca este primul tau BMW atunci 318IS este alegerea perfecta din toate punctele de vedere. Resoftat trage la fel ca un 2.0 dar cu un consum mult mai bun. Nu mai spun ca are un impozit decent.
316 este prea lenes iar sistemul de franare este mai slab decat la 318is
320 are consum de 325 deci nu merita in niciun caz
323 are un impozit mare


Ca fiabilitate toate sunt la fel de bune, in general BMW face motoare reusite din acest punct de vedere. Totusi intretinerea poate fi ceva mai scumpa la 6 pistoane decat la 4 pistoane.
__________________
"Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."

Last edited by JustinCase; 10-01-12 at 10:15.
JustinCase is offline   Reply With Quote
Old 10-01-12, 18:14   #3
JimGod
Pole Position Racers Member

Stage 5
 
JimGod's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,738
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Achizitionare E36 Coupe

Quote:
Originally Posted by JustinCase View Post
Daca este primul tau BMW atunci 318IS este alegerea perfecta din toate punctele de vedere. Resoftat trage la fel ca un 2.0 dar cu un consum mult mai bun. Nu mai spun ca are un impozit decent.
316 este prea lenes iar sistemul de franare este mai slab decat la 318is
320 are consum de 325 deci nu merita in niciun caz
323 are un impozit mare


Ca fiabilitate toate sunt la fel de bune, in general BMW face motoare reusite din acest punct de vedere. Totusi intretinerea poate fi ceva mai scumpa la 6 pistoane decat la 4 pistoane.
cu tot cu resoftare nu o sa traga niciodata mai bine ca un 2.0i, este diferenta intre 4 si 6 pistoane!cat despre softuri/harti tunate....toata lumea viseaza cai verzi pe pereti.m3-ul meu merge cu softul stock, acum puneti intrebarea de ce?
diferenta de putere se simte si se vede la masinile supraalimentate.

cel mai bun motor in viziunea mea este clar 2.0i m52 stock
JimGod is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 00:47   #4
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 723
Member of:
[BMW]
Default Re: Achizitionare E36 Coupe

Nu am spus ca trage mai bine ci ca trage la fel dupa resftare comparat cu un M50B20 stock. Diferenta mai departe ar fi consumul stupid de la M50B20 si sunetul mai placut de 6 pistoane. Totusi nu stiu daca intradevar merita cheltuiala pentru acel sunet, sunt metode mai ieftine de a obtine un sunet placut

Cu harta de M3 nu pot sa ma exprim, este masina ta si probabil chestie de preferinta personala in cazul tau.
Eu unul in schimb sustin resoftarea si nu divinizez ce a facut BMW din fabrica ca fiind cea mai buna varianta de performanta. Exemple sunt multe cu ce ar fi putut face mai bine pentru performanta dar din ratiuni de cost si marketing au facut exact opusul.

Raman in continuare la ideea ca decat un 2.0 mai bine un M42/M44 in 4 pistoane resoftat. Si nu-mi spune ca nu gasesti in Romania persoane intradevar competente sa-ti faca un soft bun. Bani si vointa sa ai...
Defapt putem vorbi de ce inseamna un motor in 6 pistoane abia de la 2.5 in sus...
JustinCase is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 01:55   #5
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Achizitionare E36 Coupe

Clar sustin ce spune JustinCase

318is. Cu ceva modificari bate un 320 de n-are aere... Sau ca-l bate sau nu-l bate clar 318is nu va fi mai jos. Niciodata 4 pistoane nu vor consuma cat 6 in aceeasi ordine de idei...
Din Fabrica 318is are 143 de cai iar 320 are 150 de cai cu tot cu 2 pistoane in plus...

M42/M44 au fost niste motoare mult peste vremea lor cu clare valante sportive.
Varianta sport a motorului M42 (S42M20) a scos din 4 cilidri si 2 litri 315 cai pe motor aspirat .

Last edited by the_rifle; 11-01-12 at 01:58.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 01:56   #6
JimGod
Pole Position Racers Member

Stage 5
 
JimGod's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,738
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Achizitionare E36 Coupe

Quote:
Originally Posted by JustinCase View Post
Nu am spus ca trage mai bine ci ca trage la fel dupa resftare comparat cu un M50B20 stock. Diferenta mai departe ar fi consumul stupid de la M50B20 si sunetul mai placut de 6 pistoane. Totusi nu stiu daca intradevar merita cheltuiala pentru acel sunet, sunt metode mai ieftine de a obtine un sunet placut

Cu harta de M3 nu pot sa ma exprim, este masina ta si probabil chestie de preferinta personala in cazul tau.
Eu unul in schimb sustin resoftarea si nu divinizez ce a facut BMW din fabrica ca fiind cea mai buna varianta de performanta. Exemple sunt multe cu ce ar fi putut face mai bine pentru performanta dar din ratiuni de cost si marketing au facut exact opusul.

Raman in continuare la ideea ca decat un 2.0 mai bine un M42/M44 in 4 pistoane resoftat. Si nu-mi spune ca nu gasesti in Romania persoane intradevar competente sa-ti faca un soft bun. Bani si vointa sa ai...
Defapt putem vorbi de ce inseamna un motor in 6 pistoane abia de la 2.5 in sus...
daca ai mers doar cu 2.0i non vanos,filtru de aer din vitan "sport" si evacuare "sport" e normal sa crezi in consum de 20%.
intrebarea mea pentru tine e urmatoare, ai avut motor 2.0i m52 stock cu evacuare stock si ai mers zi de zi cu el sa vezi cum merge sau cat consuma?sau ai auzit de pe forum ca un motor in 6 cilindri consuma mai mult decat unul in 4?la ultima masina care am avuto e36 2.0i m50 si am mers cu ea 1an de zile sti cat imi consuma?bagam de 50lei benzina si mergeam 80km, ia fa socoteala ce consum imi da?sa iti mai spun consumul la m3 cand era in rodaj si nu il turam mai sus de 2000rpm?10% in oras si 7% afara.greu de crezut aa?si culmea ca nu vorbesc din auzite,vorbesc din propria experienta.
JimGod is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 02:01   #7
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Achizitionare E36 Coupe

E lasa frate ca nu esti singurul cu bmw de pe forum... La tine consumul e sub cel dat de producator cu cel putin o galeata...
M3 tau consuma mai putin decat un matiz parcat...
Sigur iti merge in 6 pistoane ?
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 02:39   #8
JimGod
Pole Position Racers Member

Stage 5
 
JimGod's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,738
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Achizitionare E36 Coupe

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
E lasa frate ca nu esti singurul cu bmw de pe forum... La tine consumul e sub cel dat de producator cu cel putin o galeata...
M3 tau consuma mai putin decat un matiz parcat...
Sigur iti merge in 6 pistoane ?
tocmai asta e problema ta ca vorbesti mult prost si fara rost pe toate topicurile.te crezi cel mai destept de pe aici.
cate masini sau motoare de e36 ai avut pana acuma ca sa sti cum consuma in afara de 2.5-ul ala care iti batea cand ai venit la intalnirea bmwclub la academie?sau spui ce ai citit si tu pe forumuri despre bmw-uri?
de aia nu-mi place sa postez, ca daca va contrazice unu gata luati foc ca nu e ca voi de parca voi ati fost aia in fabrica la bavaria cand le-ati construit.
daca tu ai un motor praf si iti consuma de iti face vartej in rezervor asta nu inseamna ca toate sunt la fel.
am avut 318is acum 4 ani cu evacuare custom, SOFT facut in ungaria(la vreme aia visam si eu cai verzi pe pereti cum ca softul imi da 15cp,asa ma pacalit si pe mine ala care mi la facut), filtru k&n in carcasa originala,bujii ngk,bobine noi oem,fise noi oem si mai prindeam cate un 2.0i praf de il bateam, dar cand prideam un 2.0i in mintile lui a1a si a2a stateam langa el dar de la a3a pleca de langa mine! si uite asa pe vremea aia la fel credeam si eu ca nu ma bate niciun 2.0 si ma batut unu intro seara de mi-a amestecat visele si cu toate ca masina mea era si goala pregatita de "curse" si uite asa mi-au iesit cursele din cap cu 318is-ul, am avut motoare si am schimbat la motoare de m-am plictisit de ele.
catalin wpp este unul dintre cei mai buni tuneri pe softuri custom din romania, intreabal cati cp castigi la un soft facut pt 318is pe DYNO si custom pe deasupra sa stoarca tot ce se poate din el!o sa zica 3cp maxim.nu ca nu stie, ci pt ca e corect si spune adevarul.in schimb iti modifica plaja cuplului la turanii joase si o sa ai impresia ca ti-a dat 20 de cp!
daca vrei stau pana maine dimineata si iti scriu povesti de genul!ia citeste si baga la cap ca nu tot ce zboara se mananca!caii putere pe aspirat nu se castiga dintrun soft.cand o sa treceti de stagiul asta asa zis "SOFT" la aspirate?


are 630i si ii consuma 10% la mers normal,iar altul o pagina mai inainte a zis ca stie unu care consuma 9,X% si astia 2 mint cu motoare de 3l consuma tot ca un matiz parcat?
https://forum.4tuning.ro/123-masina-m...bmw-630-a.html

Last edited by JimGod; 11-01-12 at 02:59.
JimGod is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 03:06   #9
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Achizitionare E36 Coupe

Si unde mai pui ca ala era consumul de rodaj... In mod cert cand se aseaza motorul o sa-ti consume 8 in oras... dar doar pe panta de la Academie si doar la coborare...

Nu ma intereseaza cat iti consuma tie sau cat vrei tu sa ne spui... Imi spun parerea vis-a-vis de subiect (318is vs 320 ) . Atata timp cat consumul declarat de tine sau de altii e cu mult sub ce declara producatorul insemna ca ori il calculezi gresit ori " ne pacalesti "...

Uite mie imi ia 6 in oras 325-ul si schimb doar la 6500... Ma crezi ?

Iar daca mie imi batea motorul iar tu faci rodajul insemna ca tu ai dreptate dupa parerea ta...

Cate motoare am avut ? Pai vreo 4... printre care si un 318is... Ce relevanta are asta ?

Last edited by the_rifle; 11-01-12 at 03:16.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 03:15   #10
JimGod
Pole Position Racers Member

Stage 5
 
JimGod's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,738
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Achizitionare E36 Coupe

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Si unde mai pui ca ala era consumul de rodaj... In mod cert cand se aseaza motorul o sa-ti consume 8 in oras... dar doar pe panta de la Academie si doar la coborare...

Nu ma intereseaza cat iti consuma tie sau cat vrei tu sa ne spui... Imi spun parerea vis-a-vis de subiect (318is vs 320 ) . Atata timp cat consumul declarat de tine sau de altii e cu mult sub ce declara producatorul insemna ca ori il calculezi gresit ori " ne pacalesti "...

Uite mie imi ia 6 in oras 325-ul si schimb doar la 6500... Ma crezi ?
scuza-ma dar eu nu stiu consumul declarat de producator la m3 poti sa mi-l spui tu?
JimGod is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 03:16   #11
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Achizitionare E36 Coupe

s-a inventat google...
Daca ai prea mult timp liber poti sa te documentezi.

Stii ceva ? Hai s-o lasam asa . Subiectul topicului era altul nu cat consuma a mea sau a ta...

Si daca ai curiozitatea sa vezi cum trage un M44 vino cu un M52b20 stock si da-te cu Justincase...

Last edited by the_rifle; 11-01-12 at 03:38.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 03:19   #12
JimGod
Pole Position Racers Member

Stage 5
 
JimGod's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,738
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Achizitionare E36 Coupe

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
s-a inventat google...
pai tu esti un fel de google pe forumul asta si de aia te-am intrebat pe tine cat declara producatorul ca vad ca mi-ai zis ca, consuma mult sub cat a declarat producatorul.astept raspunsul tau ca eu am cautat pe google si nu am gasit.
JimGod is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 03:22   #13
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Achizitionare E36 Coupe

Cauta mai bine ca nu m-ai angajat pe post de secretara...

Stii ceva ? Ia hai sa facem un topic sa vedem cati te cred pe tine ca un M3 iti ia 10% in oras...
Sa vedem in opinia colegilor de forum care dintre noi doi bate campii...

Last edited by the_rifle; 11-01-12 at 03:51.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 03:57   #14
JimGod
Pole Position Racers Member

Stage 5
 
JimGod's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,738
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default Re: Achizitionare E36 Coupe

Quote:
Originally Posted by the_rifle View Post
Cauta mai bine ca nu m-ai angajat secretara...

Stii ceva ? Ia hai sa facem un topic sa vedem cati te cred pe tine ca un M3 iti ia 10% in oras...
Sa vedem in opinia colegilor de forum care dintre noi doi bate campii...
pai daca vin cativa care gandesc ca tine e clar.
un topic total aiurea la fel ca toate posturile tale pe acest forum.eu inteleg ca alergi dupa [bmw] usergrup dar nu ai sa-l primesti in viata ta.asa ca termina de postat porcarii si aiureli.
JimGod is offline   Reply With Quote
Old 11-01-12, 04:02   #15
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Achizitionare E36 Coupe

Mi se rupe de BMW usergroup.
Si m-am resemnat ca nu voi ajunge niciodata moderator ***********

Last edited by the_rifle; 11-01-12 at 04:09.
the_rifle is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -