05-08-11, 11:34
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
eu as schimba admisia doar pentru ca mi-ar sta pe retina asa cracanata )
lasand gluma la o parte, sunt ce trebuie si 2.5-urile, dupa 93 inclusiv parca sunt VaNOS toate, trebuie doar sa te asiguri ca motorul e in mintile lui inainte sa iei masina.2.5 ul de 192 cp au fost doar M50, 2.5 M52 e de fapt 2.3-ul de 170 cp de pe 323.
bani sa fie ca masini/motoare/idei sunt destule
__________________
|
|
|
14-08-11, 09:49
|
#17
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 602
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
Quote:
Originally Posted by Lymbutza
Bun , a venit si primul raspuns mai concis :
1. Inteleg ca merge cu spaga la ITP , banuiesc ca nu mai discutam de 50 de lei .
2. Nu sunt eu mare mecanic , nici priceput , pe a mea masina am obs cand am schimbat ambreiajul (acum juma de an) ca am volanta cu masa dubla , nu se poate pastra ambreiajul ( nu de alta dar e nou ) ? Motorul evident o sa caut sa il iau cu toate anexele , eventual cu tot cu compresor pt clima(stiam ca nu se mai potriveste) , restul instalatiei banuiesc ca nu are nevoie de modificari (gen tubulatura sau panou de comanda .
3. De asta eram si eu sigur .
Dezbaterea merge incontinuare , vreau sa ma informez cat se poate de bine si usor usor sa ma pregatesc . Putea spate o schimb luna viitoare , vreau sa mut si baterie in spate , adica usor usor sa pregatesc locul pt alt motor .
|
la itp...se fac poze si cu compartimentul motor...asa ca...hai sa zicem 1.6 la 1.8 nu se vede diferenta in poza...merge spaga...dar de la 4 la 6 cilindrii se cam vede...nu stiu daca va merge...avand in vadere ca toate pozele si rapoartele de la itp sunt verificate de catre monitori de la rar
|
|
|
14-08-11, 10:14
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
La ITP merge ORICE daca ai omu' ... Baga poza de pe alta masina cu motorul pe care il vrei tu si aia e... Si la noxe se pune alta masina pe rampa...
|
|
|
14-08-11, 13:32
|
#19
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 602
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
...da asa merge...trebuie sa ai o alta masina la poza...
|
|
|
16-08-11, 00:10
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
Chiar am intrebat un mecanic ce mi-e prieten bun ce lucreaza la un service unde se face ITP daca a-si avea alt motor pe masina decat cel in acte. Foarte speriat mi-a spus si el ca trebuie poze la motor si ca nu se poate asa ceva bla bla cu totul ca la seful lui i-am dat spaga cu vreun an inainte pt cineva ca sa treaca ITP-ul cu o coaja de masina. Nu zic ca nu se poate ci spun si eu ca trebuie sa gasesti omul potrivit. De altfel poti pastra motorul vechi si din 2 ani in 2 ani il pui inapoi sus inainte de ITP + daca o vinzi ii va fi mai usor noului proprietar la RAR sa o treaca pe numele lui daca are motorul din acte.
P.S. Cel care a zis ca mai bine o vinde pe asta si isi ia pisica inmatriculata de 2.5 sau 2.8 eu zic ca nu e tot una impozitul de 1.8 cu 900 Ron la 2.5 si 1800 Ron la 2.8 pe an + sa numai zic de asigurari etc etc
Last edited by Maniak22; 16-08-11 at 00:23.
|
|
|
16-08-11, 09:52
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
Quote:
Originally Posted by Maniak22
Chiar am intrebat un mecanic ce mi-e prieten bun ce lucreaza la un service unde se face ITP daca a-si avea alt motor pe masina decat cel in acte. Foarte speriat mi-a spus si el ca trebuie poze la motor si ca nu se poate asa ceva bla bla cu totul ca la seful lui i-am dat spaga cu vreun an inainte pt cineva ca sa treaca ITP-ul cu o coaja de masina. Nu zic ca nu se poate ci spun si eu ca trebuie sa gasesti omul potrivit. De altfel poti pastra motorul vechi si din 2 ani in 2 ani il pui inapoi sus inainte de ITP + daca o vinzi ii va fi mai usor noului proprietar la RAR sa o treaca pe numele lui daca are motorul din acte.
P.S. Cel care a zis ca mai bine o vinde pe asta si isi ia pisica inmatriculata de 2.5 sau 2.8 eu zic ca nu e tot una impozitul de 1.8 cu 900 Ron la 2.5 si 1800 Ron la 2.8 pe an + sa numai zic de asigurari etc etc
|
+1.
cea mai buna combinatie : 316 in acte (asig si impozit aproape mocca), motor de 2.8 -> pe ea, motorul original la pastrare, la 2 ani hopa pe masina, sigla cu 316 pe portbagaj si aia e...cu franele fata spate puse la punct normal!
|
|
|
16-08-11, 10:00
|
#22
|
Stage 2
Join Date: Jul 2011
Posts: 50
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
fratilor traim in romania.....se poate orice.....eu am motorul schimbat pe masina de aproape 3 ani si nu am avut nici o problema.....nici la itp la nimic....astea nu sunt griji cu itp-u...eu in locul tau nici nu ma gandeam la asta ))
__________________
New look!!!
|
|
|
16-08-11, 10:11
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
Quote:
Originally Posted by Marius_WMB
fratilor traim in romania.....se poate orice.....eu am motorul schimbat pe masina de aproape 3 ani si nu am avut nici o problema.....nici la itp la nimic....astea nu sunt griji cu itp-u...eu in locul tau nici nu ma gandeam la asta ))
|
pai daca ai schimbat 2.0 m50 cu 2.5 m50 poate nu sunt probleme...dar cand schimbi 4 cil cu 6 cil, e cam nasoala treaba la itp.
|
|
|
16-08-11, 10:14
|
#24
|
Stage 2
Join Date: Jul 2011
Posts: 50
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
Quote:
Originally Posted by maxmartinez
pai daca ai schimbat 2.0 m50 cu 2.5 m50 poate nu sunt probleme...dar cand schimbi 4 cil cu 6 cil, e cam nasoala treaba la itp.
|
acum 2 luni maxim am facut itp-u la un urs ....1.8 in acte 2.5 p el.....nu a fost absolut nici o problema...masina nu doar ca are motorul schimbat...vorbim aici si de evacuare care se aude foarte tare...roti mai mari....deci nu iti face griji in privinta itp-ului
|
|
|
16-08-11, 10:27
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
Quote:
Originally Posted by Marius_WMB
acum 2 luni maxim am facut itp-u la un urs ....1.8 in acte 2.5 p el.....nu a fost absolut nici o problema...masina nu doar ca are motorul schimbat...vorbim aici si de evacuare care se aude foarte tare...roti mai mari....deci nu iti face griji in privinta itp-ului
|
da mi si mie un pm cu service-ul unde l-ai facut...am si eu niste roti mai mari si trebuie itp.
|
|
|
16-08-11, 19:26
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
Quote:
Originally Posted by Marius_WMB
acum 2 luni maxim am facut itp-u la un urs ....1.8 in acte 2.5 p el.....nu a fost absolut nici o problema...masina nu doar ca are motorul schimbat...vorbim aici si de evacuare care se aude foarte tare...roti mai mari....deci nu iti face griji in privinta itp-ului
|
Si cat ai cotizat la baieti ? Asa aprox sa ne facem o idee. Presupun ca nu ai serii nici pe talon nu? Daca o vinzi si noul proprietar vrea sa o treaca pe numele lui rezultand ca face evident vizita legala la RAR acolo tot atat de simplu trec aia cu vederea ca are 6 cilindrii in loc de 4 ? Cred ca ai sa-mi spui ca nu o trece pe numele lui: 1 la mana ca sa nu faca vizita la RAR si 2 la mana sa nu fie nevoit sa o bage la impozit.
Grija ar fi sa nu iti faca semn in trafic RAR-ul sa tragi pe dreapta sa te roage sa deschizi capota. Oricum noi trebuie sa fim optimisti !! dar realisti
Last edited by Maniak22; 16-08-11 at 19:38.
|
|
|
16-08-11, 22:28
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
Quote:
Originally Posted by Maniak22
Si cat ai cotizat la baieti ? Asa aprox sa ne facem o idee. Presupun ca nu ai serii nici pe talon nu? Daca o vinzi si noul proprietar vrea sa o treaca pe numele lui rezultand ca face evident vizita legala la RAR acolo tot atat de simplu trec aia cu vederea ca are 6 cilindrii in loc de 4 ? Cred ca ai sa-mi spui ca nu o trece pe numele lui: 1 la mana ca sa nu faca vizita la RAR si 2 la mana sa nu fie nevoit sa o bage la impozit.
Grija ar fi sa nu iti faca semn in trafic RAR-ul sa tragi pe dreapta sa te roage sa deschizi capota. Oricum noi trebuie sa fim optimisti !! dar realisti
|
asta cu trasu pe dreapta de rar&gabori n-am vazut-o niciodata...am mai auzit pe la unii dar n-am vazut niciodata o masina de la rar sa traga pe cineva pe dreapta.
|
|
|
17-08-11, 09:55
|
#28
|
Stage 2
Join Date: Jul 2011
Posts: 50
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
Quote:
Originally Posted by Maniak22
Si cat ai cotizat la baieti ? Asa aprox sa ne facem o idee. Presupun ca nu ai serii nici pe talon nu? Daca o vinzi si noul proprietar vrea sa o treaca pe numele lui rezultand ca face evident vizita legala la RAR acolo tot atat de simplu trec aia cu vederea ca are 6 cilindrii in loc de 4 ? Cred ca ai sa-mi spui ca nu o trece pe numele lui: 1 la mana ca sa nu faca vizita la RAR si 2 la mana sa nu fie nevoit sa o bage la impozit.
Grija ar fi sa nu iti faca semn in trafic RAR-ul sa tragi pe dreapta sa te roage sa deschizi capota. Oricum noi trebuie sa fim optimisti !! dar realisti
|
350 ron......auzi da tu ce masina ai?? daca tu vrei sa ti o masina cu motor mare p numele tau asta e.....noua ne place sa riscam....acum hai sa nu imi mai pun motor mare p masina sau sa nu imi mai schimb motoru pentru ca o vand si ma intereseaza pe mine ce face noul proprietar cu ea....iti dai seama ca o data ce o cumpara stie ca motorul e schimbat....asa ca isi va asuma restul problemelor....iar faza cu opritul de rar....astia opresc mai mult masini care seamana a carute adica rupte nu o masina care arata si ea cum trebuie
|
|
|
18-08-11, 03:13
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
Quote:
Originally Posted by Marius_WMB
350 ron......auzi da tu ce masina ai?? daca tu vrei sa ti o masina cu motor mare p numele tau asta e.....noua ne place sa riscam....acum hai sa nu imi mai pun motor mare p masina sau sa nu imi mai schimb motoru pentru ca o vand si ma intereseaza pe mine ce face noul proprietar cu ea....iti dai seama ca o data ce o cumpara stie ca motorul e schimbat....asa ca isi va asuma restul problemelor....iar faza cu opritul de rar....astia opresc mai mult masini care seamana a carute adica rupte nu o masina care arata si ea cum trebuie
|
Ce masina am? O masina de care imi pasa. Eu de exemplu daca cumpar o masina
1.O vreau neaparat pe numele meu nu pe a vreunui moldovean care nu si-a platit impozitele de enspe mii de ani. am dat un exemplu aici
2.Nu vreau sa am numere de ceva judet din Moldova vreau sa scot numere din judetul meu si mai ales preferentiale
3.Vreau sa aibe motorul original pe ea si bag mana in foc ca asta vor multi altii care tin cat de cat la masina si vor sa o tina cativa ani buni si sa zicem nu e problema nici daca are seriile sterse in talon da macar stiu ca pot trece RAR-ul daca pun un motor ca cel din talon dar fara serii
4.Nu pot sa imi omologhez jantele la masina, nu pot schimba culoarea masinii, iar daca imi suspenda talonul( de exemplu sa zicem pt folii)sau il pierd atunci cum il mai recuperez?.. si daca chiar il recuperez cum o trec pe mine daca pe motor e o serie si in talon alta? E numa buna de dezmembrat. Asa mai bine iau una neimatriculata ieftina si o bag pe Bulgaria cat mai merge ca oricum nu ai stres ca nu e pe numele tau masina ta
Bun e absurd sa platesti 18 milioane impozit pe 2.8. Ca te poate opri RAR-ul si ca tre sa dai spaga la ITP sa fie cea mai mica problema.
Last edited by Maniak22; 18-08-11 at 03:26.
|
|
|
23-08-11, 13:04
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,254
|
Re: Dezbateri , Pareri , Sfaturi despre Schimbarea Motorului
Daca acum am pe masina un M43B16 din 96 si as vrea sa pun un M52B20 trebuie sa am si cipurile din cheile masinii donatoare?
|
|
|
|
|