Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 17-05-11, 23:53   #1
lucian gabriel

Stage 3
 
lucian gabriel's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 99
Default nelamuriri diferential

stie cineva daca diferentialul de e 36 m3 se potriveste pe e 36 320 din 92-98 ?????multumesc
lucian gabriel is offline   Reply With Quote
Old 18-05-11, 00:22   #2
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: nelamuriri diferential

Quote:
Originally Posted by lucian gabriel View Post
stie cineva daca diferentialul de e 36 m3 se potriveste pe e 36 320 din 92-98 ?????multumesc
daca e de 3.2 nu se potriveste sigur. daca e de 3.0 tre sa ti iei planetarele mici ca sa nu ti bati joc de diferential... se mai pot pune trompele de diferential mic in diferentialul mare ca sa nu mai schimbi planetarele, dar e destul de daunator pt grup si poate sa piarda ulei
__________________

BMW Motorsport

Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 19-05-11, 13:47   #3
lucian gabriel

Stage 3
 
lucian gabriel's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 99
Default Re: nelamuriri diferential

aha ms dar daca schimb planetarele pun mari mai e problema ?
lucian gabriel is offline   Reply With Quote
Old 19-05-11, 14:09   #4
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: nelamuriri diferential

Quote:
Originally Posted by lucian gabriel View Post
aha ms dar daca schimb planetarele pun mari mai e problema ?
nup... nu mai e nici o problema
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 29-05-11, 03:38   #5
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: nelamuriri diferential

Quote:
Originally Posted by lucian gabriel View Post
aha ms dar daca schimb planetarele pun mari mai e problema ?
s-ar putea sa ma insel, dar cred ca iti trebuie si jumatea de cardan care vine in dif.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 29-05-11, 04:29   #6
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: nelamuriri diferential

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
s-ar putea sa ma insel, dar cred ca iti trebuie si jumatea de cardan care vine in dif.
Ii trebuie sigur, am uitat sa specific
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 29-05-11, 13:33   #7
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: nelamuriri diferential

acu sa cer si eu o parere. as vrea sa pun un dif carcasa mica pe a mea (325). ce ziceti, tine sau crapa? open ma gandesc ca ar tine, ca e aderenta mai mica, dar un blocant? precizez ca nu ma pasioneaza cercurile, drifturile, burn etc. doar pt liniute ocazionale.
__________________
From WTF to DIY to OMG
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 29-05-11, 14:35   #8
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: nelamuriri diferential

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
acu sa cer si eu o parere. as vrea sa pun un dif carcasa mica pe a mea (325). ce ziceti, tine sau crapa? open ma gandesc ca ar tine, ca e aderenta mai mica, dar un blocant? precizez ca nu ma pasioneaza cercurile, drifturile, burn etc. doar pt liniute ocazionale.
Open ul tine daca nu a umblat vre-un "mecanic" in diferential. Blocantul carcasa mica... nu stiu ce sa zic, cand mi am pus 2.0 pe masina, am avut 3.45 blocant si a tinut fix 45 de minute, in care am facut cateva plecari, cateva shift-lock-uri, 2 - 3 laturi si cam atat, diferentialul fiind in stare buna, nu avea uzura foarte mare, bloca instant. Nu iti recomand sa iti pui open pentru linii, pt ca pierzi destul de multa tractiune.
Am avut open 3.45 si 3.15 blocant carcasa mare (asta a tinut 2 saptamani pana sa il sparg, intradevar era si un pic uzat, pt ca scapa un pic cand ma dadeam de-a latu, dar la linii prindea ok) si m-am dat cu o honda 2.2 diesel,desi diferenta de raport dintre carcasa mica & carcasa mare era de 0.30, terminam "cursa" la fel, diferente mici de comportament (o plecare un pic mai buna cu 3.15 blocant, dar treapta 3 un pic cam lenesa, plecare mai slaba cu 3.45 treapta 3 putin mai rapida). Am mai vazut pe la diversi blocant carcasa mica pe 2.5, 2.8 dar nu le omoara foarte mult..
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 30-05-11, 14:04   #9
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: nelamuriri diferential

O sa fac o incercare cu 3.45 deschis, oricum nu ma costa nimic in afara de munca. Cel putin in mers, ar trebui sa fie mai rapid putin. Treaba e ca nu prea gasesti carcasa mare cu rapoarte scurt (3.45+), asa mi-ar placea un 3.64. Si cand le gasesti, snt o gramada de bani. O sa fac o incercare cand ajung acasa si postez rezultatele. Mersi de info.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 25-06-11, 08:37   #10
B-09-YIN

Stage 2
 
B-09-YIN's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 41
Default Re: nelamuriri diferential

[QUOTE=mistreku;4361392]O sa fac o incercare cu 3.45 deschis, oricum nu ma costa nimic in afara de munca. Cel putin in mers, ar trebui sa fie mai rapid putin. Treaba e ca nu prea gasesti carcasa mare cu rapoarte scurt (3.45+), asa mi-ar placea un 3.64. Si cand le gasesti, snt o gramada de bani. O sa fac o incercare cand ajung acasa si postez rezultatele. Mersi de info.[/QUOTE salut !daca ai pus blocantul care spuneai zi-mi si mie cum se comporta ca am si eu un 2.5 si habar nu am de capul meu de care sa-i pun ,si daca e vre-un cunoscator sa ma lamureasca si pe mine daca e vreo dierenta intre diferential --blocant--autoblocant--mentionez ca nu am cunostiinte de mecanica ,nu mie rusine sa recunosc ,vreau sa cumpar si sa nu ma arda vre-un ''baietasz'' il vreau mai mult pentru cercuri dar sa nul crap repede.multumesc!
B-09-YIN is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 12:41   #11
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: nelamuriri diferential

Quote:
Originally Posted by B-09-YIN View Post
salut !daca ai pus blocantul care spuneai zi-mi si mie cum se comporta ca am si eu un 2.5 si habar nu am de capul meu de care sa-i pun ,si daca e vre-un cunoscator sa ma lamureasca si pe mine daca e vreo dierenta intre diferential --blocant--autoblocant--mentionez ca nu am cunostiinte de mecanica ,nu mie rusine sa recunosc ,vreau sa cumpar si sa nu ma arda vre-un ''baietasz'' il vreau mai mult pentru cercuri dar sa nul crap repede.multumesc!
l-am pus, insa nu e blocant, e dif deschis, normal. masina s-a schimbat radical, parca e alt motor.

acum, in ceea ce te priveste, nu ti-as recomanda blocant mic pe masina ta, mai ales daca il vrei pt cercuri. daca unul open poate mai tine, blocantul cred ca va crapa destul de repede.

blocant sau autoblocant e acelasi lucru. sau LSD (limited slip differential). nu stiu ce sa zic in legatura cu contra-masurile pt inselat, teoretic carcasa ar trebui sa aiba un S vopsit, daca e blocant de fabrica. de asemenea, daca ridici masina de spate si invarti o roata, cealalta ar trebui sa se invarta in acelasi sens, daca sa fie blocant. daca se invarte in sens opus, nu e.

parerea mea e ca daca vrei cercuri, cauta unu carcasa mare de M3 (3.0), are raport 3.15, adica la fel ca cel de pe masina ta, dar macar tine. poate o tine si cel mic, dar eu nu as avea incredere, in special ca o sa tragi ceva de el la cercuri.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 19:23   #12
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 723
Member of:
[BMW]
Default Re: nelamuriri diferential

Este o confuzie cand se foloseste termenul blocant sau autoblocant cu referire la LSD (limited slip differential).
Diferentialul blocant este folosit in general in zona offroad si caracteristicile principale sunt in primul rand ca blocarea este comandata manual de catre pilot, iar a doua caracteristica este ca el blocheaza planetarele 100% neexistand nicio diferenta de rotatii intre ele.
LSD-ul este un diferential cu alunecare limitata care permite o diferenta de rotatie intre cele doua planetare dar totusi in momentul in care este cuplat va trage cu ambele planetare (in cazul BMW-urilor fiind 25% sau 40% pe unele modele). LSD-ul nu poate fi controlat manual ca in cazul blocantelor de offroad iar cuplarea se face automat in functie de design-ul acestuia in momentul in care "detecteaza" o diferenta de cuplu (LSD mecanic) sau cand "detecteaza" o diferenta de rotatii intre planetare (Viscous type LSD).

B-09-YIN sa nu iei teapa urmareste aici sa vezi cum le poti testa si face diferenta: https://www.youtube.com/watch?v=Am9Jvj4Bdjw
De asemenea vanzatorul trebuie sa fie deacord sa-l desfaci sa te asiguri ca nu este defapt un open standard cu "side gear"-urile sudate care la o prima vedere te poate pacali ca fiind un LSD
http://www.offroaders.com/tech/image...oln-Locker.jpg
https://i292.photobucket.com/albums/m.../trucks053.jpg
JustinCase is offline   Reply With Quote
Old 27-06-11, 11:45   #13
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Thumbs up Re: nelamuriri diferential

are sens. nu ma gandisem la blocant vs autoblocant. avem a multumi.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 30-06-11, 02:39   #14
B-09-YIN

Stage 2
 
B-09-YIN's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 41
Exclamation Re: nelamuriri diferential

fratilor multumesc mult mati luminat ! acum mai am o intrebare vreau sa cumpar de m3 ,motorul daca e 3.2 sau 3.0 cum trebuie sal cer ca sa mi se potriveasca fara alte modificari de ex{cu planetare , cu ultima bucata de cardan e.t.c.} spuneti-mi in functie de motorizarile de mai sus care ,ce trebuie .P.S. am ajuns la un mecanic bun de BMW si mia spus ca am joc mare in diferential daca cumpar ce am zis se pierde si scartaitul acela ??? MULTUMESC INCA O DATA !!!
B-09-YIN is offline   Reply With Quote
Old 30-06-11, 02:51   #15
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: nelamuriri diferential

Quote:
Originally Posted by B-09-YIN View Post
fratilor multumesc mult mati luminat ! acum mai am o intrebare vreau sa cumpar de m3 ,motorul daca e 3.2 sau 3.0 cum trebuie sal cer ca sa mi se potriveasca fara alte modificari de ex{cu planetare , cu ultima bucata de cardan e.t.c.} spuneti-mi in functie de motorizarile de mai sus care ,ce trebuie .P.S. am ajuns la un mecanic bun de BMW si mia spus ca am joc mare in diferential daca cumpar ce am zis se pierde si scartaitul acela ??? MULTUMESC INCA O DATA !!!
Trebuie sa iti iei diferential de m3 3.0 si pica totul perfect (nu stiu exact daca iti trebuie si a 2 a bucata de cardan, tin minte parca ca diferentialul de m3 are 6 suruburi de prindere la cardan, cel de 2.5 are doar 4 si de aici diferenta). Daca iti iei de 3.2 la pachet cu diferentialul iti trebuie si puntea de 3.2 pt ca difera prinderea.
sprinter is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -