Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 20-11-07, 01:11   #1
Strigoiu_Trist

Stage 2
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 48
Default A little help?

Am si eu un urs .... 316i din 89 ...... da motoru e din 2004 putini km....
as vrea si eu sa stiu asa de la niste oameni care se pricep. Ce e mai bine sa imi pun: compresor sau turbina ?
care sunt preturile la ele?, care sunt diferentele? si la cam cat imi ridica performantele?

Multumesc!
Strigoiu_Trist is offline   Reply With Quote
Old 20-11-07, 01:25   #2
Maroo

Stage 5
 
Maroo's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 915
Default Re: A little help?

motorul este de 1.6 cmc?
Maroo is offline   Reply With Quote
Old 20-11-07, 21:28   #3
Strigoiu_Trist

Stage 2
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 48
Default Re: A little help?

da .... 1600 cmc ......... 73 kw
Strigoiu_Trist is offline   Reply With Quote
Old 20-11-07, 21:50   #4
Franco_UPO

Stage 4
 
Franco_UPO's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 238
Default Re: A little help?

Am si eu un E36 2000 24V,intrebarea mea este cum l-as putea ridica de la 150cp la mai mult,asi dori sa ii ridic cai putere fara sa stric motoru cine ma poate ajuta sa imi spuna ce tre sa fac si cat m-ar costa ...multumesc.
__________________
Franco_UPO is offline   Reply With Quote
Old 21-11-07, 17:48   #5
Maroo

Stage 5
 
Maroo's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 915
Default Re: A little help?

Quote:
Originally Posted by Strigoiu_Trist View Post
da .... 1600 cmc ......... 73 kw
pai in loc de turbo ti-as recomanda un motor mai serios scapi si cu bani mai putini
Maroo is offline   Reply With Quote
Old 21-11-07, 17:54   #6
Maroo

Stage 5
 
Maroo's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 915
Default Re: A little help?

uite un raspuns la o intrebare identica cu a ta numai ca aici era vb de un 1.8 cmc ...citat Mc Mate :

"da, se deschide capota, se ia o cheie de 17, se desfac cele 2 suruburi de la baza motorului, se leaga un lant de cele 2 inele si se scoate cu grija motorul afara, dupa care se pune orice altceva mai mare, care merita bagati bani in el pt a-i da mai multi cai.Serios acum schimba motorul si abia dupa aia ai ce sa faci la un 2.0, 2.5 dar la un 1.8 simplu nu ai ce sa-i faci decat Turbo , care te-ar duce cat un 2.8 24 v pe putin"
__________________
cucu!!!
Maroo is offline   Reply With Quote
Old 21-11-07, 19:20   #7
Franco_UPO

Stage 4
 
Franco_UPO's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 238
Default Re: A little help?

Quote:
Originally Posted by Maroo View Post
uite un raspuns la o intrebare identica cu a ta numai ca aici era vb de un 1.8 cmc ...citat Mc Mate :

"da, se deschide capota, se ia o cheie de 17, se desfac cele 2 suruburi de la baza motorului, se leaga un lant de cele 2 inele si se scoate cu grija motorul afara, dupa care se pune orice altceva mai mare, care merita bagati bani in el pt a-i da mai multi cai.Serios acum schimba motorul si abia dupa aia ai ce sa faci la un 2.0, 2.5 dar la un 1.8 simplu nu ai ce sa-i faci decat Turbo , care te-ar duce cat un 2.8 24 v pe putin"
adica chiar nu am cei face doar sa ii schimb motoru...am vazut ca acolo scri de cei care au 1,8 cmc eu 2000 vanos chiar nu ii pot pune nimic sa ii ridic cai...
Franco_UPO is offline   Reply With Quote
Old 22-11-07, 09:57   #8
da_joint
BMW Driver

Stage 5
 
da_joint's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,728
Member of:
[BMW]
[2 Roti]
Default Re: A little help?

la orice motor se poate face mai mult ...intrebare se merita?
de ce sa pornesti de la un motor de 150 de cai sa zicem si cu cateva mii ajungi la 250-300cp si asta dupa ceva munca si bataie de cap cand cu aceeasi bani poti porni de la un motor de peste 300 CP
__________________
da_joint is offline   Reply With Quote
Old 22-11-07, 10:55   #9
Franco_UPO

Stage 4
 
Franco_UPO's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 238
Default Re: A little help?

Ok am inteles parea ta "da_joint" da asi putea face cum zici tu pun un motor mai mai mare dar asi vrea sa sa vad ce pot face cu mana mea daica eu sa ridic puterea cu truda si timp...nu doar sa schimb un motor...deci ce asi putea sa fac si cat m-ar costa...
Franco_UPO is offline   Reply With Quote
Old 22-11-07, 12:37   #10
da_joint
BMW Driver

Stage 5
 
da_joint's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,728
Member of:
[BMW]
[2 Roti]
Default Re: A little help?

pai ai cam 3 variante:
1. Turbo -kit-ul e undeva la peste 1000 de euro la care se adauga alte componente care trebuie schimbate in motor care nu sunt tocmai ieftine,soft si multe altele,plus manopera ...in final ajungi la +/- 2500 euro
2.Compresor mecanic- nu stiu decat un baiat care a pus pe un e36 compact asa ceva si dupa vre-o 4000 de euro cheltuiti si multa bataie de cap a reusit sa stoarca doar vre-o 220 CP
3.Nitro- o instalatie simpla e undeva intre 750 -1000 de euro cred .

Acum urmeaza avantaje si dezavantaje la fiecare din cele 3 enumerate mai sus .explicatii gasesti chiar aici pe forum trebuie sa le cauti doar
da_joint is offline   Reply With Quote
Old 23-11-07, 01:06   #11
Strigoiu_Trist

Stage 2
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 48
Default Re: A little help?

pai ideea ar fi fost sa nu ii schimb motoru .... pentru ka asta e chiar bun ..... adica unde mai gasesti motor de urs cu 40.000 km ? si consuma si acceptabil ..... desi nu asta e ideea .
stiu ca motoarele de urs sunt ieftine. Da merita sa ii pun un motor mare si prost ? cu care sa am probleme ?
De curiozitate ..... cam cu cat pot sa cumpar un motor de urs?
Strigoiu_Trist is offline   Reply With Quote
Old 23-11-07, 10:23   #12
Franco_UPO

Stage 4
 
Franco_UPO's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 238
Default Re: A little help?

Ok da_joint pot sa ii pun un compresor mecanic de slk mercedes cam cati cai mi-ar da...
Franco_UPO is offline   Reply With Quote
Old 23-11-07, 19:24   #13
Maroo

Stage 5
 
Maroo's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 915
Default Re: A little help?

Quote:
Originally Posted by Franco_UPO View Post
Ok da_joint pot sa ii pun un compresor mecanic de slk mercedes cam cati cai mi-ar da...
punel si urca masina pe dyno crezi ca da_joint are aceasta abilitate? )
Maroo is offline   Reply With Quote
Old 24-11-07, 02:45   #14
MC Mate

Stage 5
 
MC Mate's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 3,358
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Nissan]
Default Re: A little help?

Quote:
Originally Posted by Franco_UPO View Post
Ok da_joint pot sa ii pun un compresor mecanic de slk mercedes cam cati cai mi-ar da...
hahahaha ce tare, tu crezi k e chiar asa de simplu sa-i pui un compresor in primu rand? adk il iei , il prinzi si ii tragi un furtun si gata?

sa-ti dau 2 expempe si pt compresor si pt turbo:
compresor : trebuie sa-ti iei compresoru, sa ii faci o flansa de montare pe bloc, sa ii faci o teava de admisie, sa modifici admisia ta, sa schimbi injectoare, sa modifici debitmetrul (pt k el nu mai tre sa dea cat aer dadea la aspirat) , si sa faci un chip pt noile componenta adugate motorului.
turbo: iti trebuie o noua galerie de evacuare cu flansa pt a monta turbina, de la turbina pleci cu teava pana la inercooler ( pe care tre sa-l cumperi si sa-l montezi ) din intercooler te duci cu teava in debitmetru-admisie, iti trebuie injectoare mai mari, un nou traseu de evacuare cu down pipe, un chip si un Blow of valve, iar dupa toate modificarile astea vei putea avea o preisune de MAXIM 0,6 bari, pt k la o presiune mai mare nu rezitsa motorul.Pentru a rezista motorul acesta trebuie decomprimat, garnitura de chiuloasa metalica, pistoane forjate, biele forjate, cuzineti, arculete la supape de titan, eventual alte supape, si abia atunci vei putea stoarce mai mult din motor ( asta dak ai o turbina care sa tina pana la 2 bari k dak ai cumparat la inceput una mai mica, ea trebuie schimbata si un nou intercooler pt a face fata.Investitia asta te sare de 4000 e lejer iar cu 2500 e iti iei un motor M3 si ai 280 sau 320 cp din start.Acum ramane sa te gandesti ce vrei s faci, si sa nu mai crezi k e asa usor sa faci un motor aspirat turbo sau compresor
__________________
SABLARE SI POWDERCOATING

EX BMW E30 325i 175 CP || EX posesor BMW E36 COUPE 2.5 24v 193 cp
MC Mate is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -