Quote:
Originally Posted by Franco_UPO
Ok da_joint pot sa ii pun un compresor mecanic de slk mercedes cam cati cai mi-ar da...
|
hahahaha ce tare, tu crezi k e chiar asa de simplu sa-i pui un compresor in primu rand? adk il iei , il prinzi si ii tragi un furtun si gata?
sa-ti dau 2 expempe si pt compresor si pt turbo:
compresor : trebuie sa-ti iei compresoru, sa ii faci o flansa de montare pe bloc, sa ii faci o teava de admisie, sa modifici admisia ta, sa schimbi injectoare, sa modifici debitmetrul (pt k el nu mai tre sa dea cat aer dadea la aspirat) , si sa faci un chip pt noile componenta adugate motorului.
turbo: iti trebuie o noua galerie de evacuare cu flansa pt a monta turbina, de la turbina pleci cu teava pana la inercooler ( pe care tre sa-l cumperi si sa-l montezi ) din intercooler te duci cu teava in debitmetru-admisie, iti trebuie injectoare mai mari, un nou traseu de evacuare cu down pipe, un chip si un Blow of valve, iar dupa toate modificarile astea vei putea avea o preisune de MAXIM 0,6 bari, pt k la o presiune mai mare nu rezitsa motorul.Pentru a rezista motorul acesta trebuie decomprimat, garnitura de chiuloasa metalica, pistoane forjate, biele forjate, cuzineti, arculete la supape de titan, eventual alte supape, si abia atunci vei putea stoarce mai mult din motor ( asta dak ai o turbina care sa tina pana la 2 bari k dak ai cumparat la inceput una mai mica, ea trebuie schimbata si un nou intercooler pt a face fata.Investitia asta te sare de 4000 e lejer iar cu 2500 e iti iei un motor M3 si ai 280 sau 320 cp din start.Acum ramane sa te gandesti ce vrei s faci, si sa nu mai crezi k e asa usor sa faci un motor aspirat turbo sau compresor