Daca ai 2 mufe scoase, in primul rand ar trebui sa te interesezi ce face lucrul ala care e dezactivat.
Asta e primul pas logic.
Daca te-ai uita un pic pe net, ai observa ca cele mai multe probleme de consum la bmw sunt din cauza unei sonde lambda.
Sunt un factor foarte important in amestecul motorului.
Nu stiu cine ti-a zis tie ca ti-a pus instalatie de 93 si daca ti-a luat bani pe asa ceva, dar pe instalatia de m50 nu exista 2 sonde lambda. Deci nu ai instalatie de M50. Sa nu mai zic, ca nici macar nu stiu daca pornea motorul M52 cu instalatia M50.
In concluzie, tu vii pe forum, ne spui ca nu stii ce are masina, dar ne spui ca are 2 mufe de lambda scoase, si te plangi de consum / miros / amestec bogat.
Si scrii pe forum, si asculti sfaturi de la tot felul de destepti care ignora complet mufele tale, si iti recomanda sa cureti regulatorul de relanti, ca si el a avut probleme cu motorul, dar altele decat ai tu. Dar tu incearca oricum, poate se rezolva si la tine.