Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 25-03-07, 14:43   #1
Chiuda

Stage 1
 
Chiuda's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 18
Default Modificare motor Bmw E21

Am inteles ca unul dintre voi (cei cu E21) au facut modificari astfel incat au facut din motorul de 315 unul de 318 pastrand blocul motor (si implicit seria) se poate sa imi dati niste detalii ce sa fac pas cu pas? Sau daca nu as aprecia daca mi-ati da numarul mecanicului care a facut modificarea (in cazul in care nu e facuta personal). Merci!
Chiuda is offline   Reply With Quote
Old 30-03-07, 15:37   #2
piratu_volvo

Stage 5
 
piratu_volvo's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 580
Default Re: Bmw E21

Ai de schimbat intre ele,din motorul de 1,8 in cel de 1,5-1,6,arborele cotit,biele+pistoane si chiuloasa si ai motorul de 1,8.Deci ideea e ca este acelasi bloc motor.Mai trebuie sa vezi la ce cota este blocul motor pe care il ai(cel de 1,5)la cilindrii,sa nu fie la alta cota decat pistoanele pe care le pui si sa pastrezi(preferabil) capacele de la lagarele palier de la blocul motor al tau si cele de la biele ale lor fara sa se incurce intre ele sau sa se desperecheze(dar asta trebuie sa stie orice mecanic,sau ar trebui).
Good luck
__________________
---------------------------------------------------------
BMW 316( 318 ) E21 1978
https://forum.4tuning.ro/643-masina-mea-bmw-seria-3/21259-e21-79-316-a.html
piratu_volvo is offline   Reply With Quote
Old 30-03-07, 19:58   #3
Chiuda

Stage 1
 
Chiuda's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 18
Default Re: Bmw E21

Multumesc de raspuns. Motorul de 315 poate fi alezat cu motorul de 318 la cota 0?
Chiuda is offline   Reply With Quote
Old 30-03-07, 23:47   #4
piratu_volvo

Stage 5
 
piratu_volvo's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 580
Default Re: Bmw E21

Este aceeasi cota si la 1,5 si la 1,8,diferenta de cm3 este din cursa pistonului.Eu ziceam de cota de rep ca sa nu fie al tau alezat la R1 si atunci celalalt piston daca e la ST(adica 0) cade inauntru sau daca e invers nu intra in cilindrul tau.
piratu_volvo is offline   Reply With Quote
Old 03-12-08, 19:35   #5
Chiuda

Stage 1
 
Chiuda's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 18
Default Re: Bmw E21

deci diametrul cilindrului este acelasi si la 1.6 si la 1.8 la cota ST spre exemplu??
Chiuda is offline   Reply With Quote
Old 03-12-08, 19:38   #6
Chiuda

Stage 1
 
Chiuda's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 18
Default Re: Bmw E21

ce este diferit pana la urma? bielele si arborele nu?
Chiuda is offline   Reply With Quote
Old 17-12-08, 02:28   #7
fistaccio

Stage 5
 
fistaccio's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 719
Default Re: Bmw E21

Quote:
Originally Posted by Chiuda View Post
ce este diferit pana la urma? bielele si arborele nu?
zi mi si mie ce piese tuning ai d caroserie d care nai nevoie k yo am d motor pt 318, poate ne combinam ...ceva?? baga niste poze sa vdm si noi cum arata rechinu tau.
fistaccio is offline   Reply With Quote
Old 18-12-08, 23:01   #8
piratu_volvo

Stage 5
 
piratu_volvo's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 580
Default Re: Modificare motor Bmw E21

Piese de tuning am acel spoiler fata pe care l-am facut eu si pe care l-am schimbat in momentul in care am gasit unul original.La motor difera bielele si arborele cotit.Poaze cu al meu before an after gasesti aici https://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=21259(nu sunt la pc-ul meu si nu am poze aici).
piratu_volvo is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -