Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
07-02-12, 18:55
|
#1
|
Stock
Join Date: Feb 2012
Posts: 1
|
salut
am un bmw e36 cu vascul pe direct.credeti ca este o problema in a cinsuma mai multa benzina.nu imi fierbe motorul dar consuma ff mult.ex de 50ron am bagat 9 litri si ceva si am facut cam 32 de km cea ce nu este normal.imi puteti spune si mie ca trebuie sa fac ? merci
|
|
|
07-02-12, 19:12
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 641
Member of: [VW]
|
Re: salut
Quote:
Originally Posted by alexgsm
am un bmw e36 cu vascul pe direct.credeti ca este o problema in a cinsuma mai multa benzina.nu imi fierbe motorul dar consuma ff mult.ex de 50ron am bagat 9 litri si ceva si am facut cam 32 de km cea ce nu este normal.imi puteti spune si mie ca trebuie sa fac ? merci
|
uitate la sonda lamda sau cel mai bine dute la cineva care are un tester bun si bag`o pe tester si iti zice parerea mea spor la treaba
|
|
|
07-02-12, 21:16
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of: [Opel] [BMW]
|
Re: salut
Quote:
Originally Posted by alexgsm
am un bmw e36 cu vascul pe direct.credeti ca este o problema in a cinsuma mai multa benzina.nu imi fierbe motorul dar consuma ff mult.ex de 50ron am bagat 9 litri si ceva si am facut cam 32 de km cea ce nu este normal.imi puteti spune si mie ca trebuie sa fac ? merci
|
hal de thread.... ce motor ai prietene.... ce "vasc" pe direct....ce dracu ma....rezerva-ti mai mult timp pentru a da mai multe explicatii ...sa inteleaga si lumea ce vrei sa spui/ce probleme ai ...
__________________
office@freaktuning.ro
|
|
|
07-02-12, 22:26
|
#4
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: salut
Nu iti influenteaza vascu, consumul masinii, din cate stiu !
Verifica/schimba sonda lambda, bujiile, fisele, debitmetru, aer fals, termostat, dimensiune/presiune cauciucuri.......
Titlul topicului si prezentarea problemei , nu este una dintre cele mai reusite !
Voie buna !
__________________
E38 M62B44
ex.E38 M67D40
ex.E36 M44B19
|
|
|
08-02-12, 08:56
|
#5
|
Stock
Join Date: Jan 2012
Posts: 1
|
e36 m50b20 vanos
Aceeasi problema o am si eu ,consum 30%
Debitmetru se comporta in felul urmator:
-scot mufa > absolut nici-o modificare
-bag mufa >pierde turatie ,se tureaza si revine la normal (de cateva ori s-a oprit motorul cand am atasat mufa inapoi)
-senzor ax cu came cred ca e ok (porneste la sfert dupa 2 zile stat la -15 ,-20 grade)
-nu oscileaza relanti nici la cald nici la rece
-nu da in nas
-am apucat sa verific furtunele si pe cel lung care iese din cotul debitmetru trage ceva aer fals
-mai am de verificat sonda lamda (nu miroase a benzina pe evacuare ,nu scoate fum)
-senzor temp motor
-bujii,fise ,bobine
|
|
|
08-02-12, 10:30
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 625
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: salut
Nu influenteaza cu absolut nimic vascul, iar debitmetru in cazul nefunctionari corecte creste consumul cu max 5l/100km, iar sonda lamda lafel,verifica bujii, fise, daca da cu fum si miroase a benzina.
Si ce motor ai?
|
|
|
08-02-12, 20:04
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: salut
El spune de vasco-cuplajul pentru racirea radiatorului.Si eu am luat o masina cu el sudat dar nu imi consuma mai mult,cel putin nu mi-am dat seama ca am pus altul la scurt timp.Montat de direct iti va uza prematur rulmentii pompei de apa, prestetupa si dupa un timp va incepe sa curga.Cel mai bine cumpara-ti alt vasc pentru ca nu este foarte scump si nici nu mai face ca un avion cand accelerezi mai tare!
|
|
|
08-02-12, 20:17
|
#8
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: e36 m50b20 vanos
Quote:
Originally Posted by B M W
Aceeasi problema o am si eu ,consum 30%
Debitmetru se comporta in felul urmator:
-scot mufa > absolut nici-o modificare
-bag mufa >pierde turatie ,se tureaza si revine la normal (de cateva ori s-a oprit motorul cand am atasat mufa inapoi)
.....
|
Din ce stiu , ar trebui atunci cand scoti mufa de la debitmetru ar trebui sa dea semne ca moare motorul !
Incearca un alt debitmetru sau , nu stiu daca pe tester apare debitmetru bulit; sa ma corecteze cineva daca am gresit !
Voie buna !
|
|
|
08-02-12, 22:19
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: salut
cred ca jumatate din pisicute au vascu pe direct
|
|
|
08-02-12, 22:24
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 723
Member of: [BMW]
|
Re: salut
Orice consumator legat la motor = benzina arsa in plus
In teorie un vasc "pe direct" iti influenteaza consumul, nu cu mult dar clar este ceva in plus.
Argumentez cu:
- motorul se va incalzi mai greu, deci consum mai mare la porniri
- rezistenta inutila supusa motorului din partea vascului in special in timpul accelerarilor
Daca o sa cautati pe net Fan delete Mod o sa vedeti ca un vasc iroseste aproximativ 6-8cp: http://www.understeer.com/fanclutchmod.shtml
Concluzia mea, schimba-l cu unul electric
__________________
"Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
|
|
|
08-02-12, 23:54
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of: [Opel] [BMW]
|
Re: salut
Quote:
Originally Posted by JustinCase
Orice consumator legat la motor = benzina arsa in plus
In teorie un vasc "pe direct" iti influenteaza consumul, nu cu mult dar clar este ceva in plus.
Argumentez cu:
- motorul se va incalzi mai greu, deci consum mai mare la porniri
- rezistenta inutila supusa motorului din partea vascului in special in timpul accelerarilor
Daca o sa cautati pe net Fan delete Mod o sa vedeti ca un vasc iroseste aproximativ 6-8cp: http://www.understeer.com/fanclutchmod.shtml
Concluzia mea, schimba-l cu unul electric
|
+1 si scapi de aceasta problema !
|
|
|
09-02-12, 01:09
|
#12
|
Stage 3
Join Date: Jul 2011
Posts: 77
|
Re: salut
Quote:
Originally Posted by Catalin_br
iar debitmetru in cazul nefunctionari corecte creste consumul cu max 5l/100km,
|
Ne mai incurcam noi in 5 litri in plus sau in minus ? O nimica toata...
|
|
|
09-02-12, 01:13
|
#13
|
Stage 3
Join Date: Jul 2011
Posts: 77
|
Re: salut
Quote:
Originally Posted by JustinCase
|
8 cai are un scuter si cara 2 oameni ( cateodata chiar si 4 ciori calare ) ...
Un Ford T avea 20 de cai... Ii puneai 3 vascocuplaje si-l impingeai singur la vale ca sa mearga...
Sa nu o mai frecam aiurea cu marea inovatie cu ventilatorul electric sa nu uitam ca sunt modele de 318is cu vasc iar altele pe electric... Ambele au acelasi nr de cai...
Binteinteles... la modelele cu electroventilator l-au limitat din soft sa nu aiba 8 cai in plus ca altfel concura modelul 320 iar daca mai avea din fabrica filtru sport si eleron batea 328-ul...
In cazul asta se explica cum un M3 ia 10% in oras...
Vezi ? Forumul influenteaza personalitatea...
Last edited by mihail_dogariu; 09-02-12 at 01:42.
|
|
|
09-02-12, 01:47
|
#14
|
Stage 3
Join Date: Jul 2011
Posts: 77
|
Re: salut
Daca e sa o rupem in linkuri gasite pe net la plictiseala eu zic sa-si puna o sfarleaza electrica pt un plus de 30% pe dyno...
http://www.srz.ro/pagini/Turbocharge...20electric.htm
Uite aici ai un filtru sport care-ti mai da 6 cai si iti reduce consumul cu 20%...
http://forum.americanmusclecars.ro/s...rt-si-Economic
Daca mai dai si o defecare inainte pt greutate redusa rupi fasul M-ului...
Tuning frate...
P.S. - Am inteles ca pestele sporeste inteligenta... Stii bancul...
Last edited by mihail_dogariu; 09-02-12 at 02:00.
|
|
|
09-02-12, 03:05
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 723
Member of: [BMW]
|
Re: salut
Quote:
Originally Posted by mihail_dogariu
Sa nu o mai frecam aiurea cu marea inovatie cu ventilatorul electric sa nu uitam ca sunt modele de 318is cu vasc iar altele pe electric... Ambele au acelasi nr de cai...
Binteinteles... la modelele cu electroventilator l-au limitat din soft sa nu aiba 8 cai in plus ca altfel concura modelul 320 iar daca mai avea din fabrica filtru sport si eleron batea 328-ul...
In cazul asta se explica cum un M3 ia 10% in oras...
Vezi ? Forumul influenteaza personalitatea...
|
Flacau, tu inca ai probleme de cunoastere generala a mecanicii deci nici nu stiu despre ce vorbim noi doi...
Daca deschid cu tine discutia diferentelor intre BHP si WHP deja te-am pierdut pe drum. Fugi repede la Google si apoi discutam, eventual poate descoperim impreuna si raspunsul la intrebarea eterna daca un 318is automat are aceiasi cai putere ca un 318is manual
Tu nu ti-ai depasit "conditia" Carfolio.com inca... daca tu vezi acolo ca ambele 318is-uri, unul cu vasc si altul cu electroventilator, au acelas numar de cai tu deja faci judecati despre pierderea parazitica a unui vasc. Daca este ceva ce nu cunosti mai bine taci pe margine si incearca sa inveti. Sa deschizi gura pe forum cu atata siguranta fara sa ai si niste cunostinte te face doar penibil.
|
|
|
|
|