Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 07-02-12, 18:55   #1
alexgsm

Stock
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 1
Default salut

am un bmw e36 cu vascul pe direct.credeti ca este o problema in a cinsuma mai multa benzina.nu imi fierbe motorul dar consuma ff mult.ex de 50ron am bagat 9 litri si ceva si am facut cam 32 de km cea ce nu este normal.imi puteti spune si mie ca trebuie sa fac ? merci
alexgsm is offline   Reply With Quote
Old 07-02-12, 19:12   #2
lalyus

Stage 5
 
lalyus's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 641
Member of:
[VW]
Default Re: salut

Quote:
Originally Posted by alexgsm View Post
am un bmw e36 cu vascul pe direct.credeti ca este o problema in a cinsuma mai multa benzina.nu imi fierbe motorul dar consuma ff mult.ex de 50ron am bagat 9 litri si ceva si am facut cam 32 de km cea ce nu este normal.imi puteti spune si mie ca trebuie sa fac ? merci

uitate la sonda lamda sau cel mai bine dute la cineva care are un tester bun si bag`o pe tester si iti zice parerea mea spor la treaba
lalyus is offline   Reply With Quote
Old 07-02-12, 21:16   #3
myky99

Stage 5
 
myky99's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of:
[Opel]
[BMW]
Default Re: salut

Quote:
Originally Posted by alexgsm View Post
am un bmw e36 cu vascul pe direct.credeti ca este o problema in a cinsuma mai multa benzina.nu imi fierbe motorul dar consuma ff mult.ex de 50ron am bagat 9 litri si ceva si am facut cam 32 de km cea ce nu este normal.imi puteti spune si mie ca trebuie sa fac ? merci
hal de thread.... ce motor ai prietene.... ce "vasc" pe direct....ce dracu ma....rezerva-ti mai mult timp pentru a da mai multe explicatii ...sa inteleaga si lumea ce vrei sa spui/ce probleme ai ...
__________________
office@freaktuning.ro
myky99 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-12, 22:26   #4
Sparkle_81
BMW Driver

Stage 5
 
Sparkle_81's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of:
[BMW]
Exclamation Re: salut

Nu iti influenteaza vascu, consumul masinii, din cate stiu !
Verifica/schimba sonda lambda, bujiile, fisele, debitmetru, aer fals, termostat, dimensiune/presiune cauciucuri.......

Titlul topicului si prezentarea problemei , nu este una dintre cele mai reusite !



Voie buna !
__________________
E38 M62B44

ex.E38 M67D40
ex.E36 M44B19
Sparkle_81 is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 08:56   #5
B M W

Stock
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1
Default e36 m50b20 vanos

Aceeasi problema o am si eu ,consum 30%

Debitmetru se comporta in felul urmator:
-scot mufa > absolut nici-o modificare
-bag mufa >pierde turatie ,se tureaza si revine la normal (de cateva ori s-a oprit motorul cand am atasat mufa inapoi)

-senzor ax cu came cred ca e ok (porneste la sfert dupa 2 zile stat la -15 ,-20 grade)
-nu oscileaza relanti nici la cald nici la rece
-nu da in nas
-am apucat sa verific furtunele si pe cel lung care iese din cotul debitmetru trage ceva aer fals
-mai am de verificat sonda lamda (nu miroase a benzina pe evacuare ,nu scoate fum)
-senzor temp motor
-bujii,fise ,bobine
B M W is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 10:30   #6
Catalin_br

Stage 5
 
Catalin_br's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 625
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: salut

Nu influenteaza cu absolut nimic vascul, iar debitmetru in cazul nefunctionari corecte creste consumul cu max 5l/100km, iar sonda lamda lafel,verifica bujii, fise, daca da cu fum si miroase a benzina.
Si ce motor ai?
__________________


Drag project e30 2.5 24v
Catalin_br is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 20:04   #7
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: salut

El spune de vasco-cuplajul pentru racirea radiatorului.Si eu am luat o masina cu el sudat dar nu imi consuma mai mult,cel putin nu mi-am dat seama ca am pus altul la scurt timp.Montat de direct iti va uza prematur rulmentii pompei de apa, prestetupa si dupa un timp va incepe sa curga.Cel mai bine cumpara-ti alt vasc pentru ca nu este foarte scump si nici nu mai face ca un avion cand accelerezi mai tare!
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 20:17   #8
Sparkle_81
BMW Driver

Stage 5
 
Sparkle_81's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of:
[BMW]
Exclamation Re: e36 m50b20 vanos

Quote:
Originally Posted by B M W View Post
Aceeasi problema o am si eu ,consum 30%

Debitmetru se comporta in felul urmator:
-scot mufa > absolut nici-o modificare
-bag mufa >pierde turatie ,se tureaza si revine la normal (de cateva ori s-a oprit motorul cand am atasat mufa inapoi)
.....
Din ce stiu , ar trebui atunci cand scoti mufa de la debitmetru ar trebui sa dea semne ca moare motorul !
Incearca un alt debitmetru sau , nu stiu daca pe tester apare debitmetru bulit; sa ma corecteze cineva daca am gresit !



Voie buna !
Sparkle_81 is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 22:19   #9
rdy4ever

Stage 5
 
rdy4ever's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
Default Re: salut

cred ca jumatate din pisicute au vascu pe direct
rdy4ever is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 22:24   #10
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 723
Member of:
[BMW]
Default Re: salut

Orice consumator legat la motor = benzina arsa in plus

In teorie un vasc "pe direct" iti influenteaza consumul, nu cu mult dar clar este ceva in plus.
Argumentez cu:
- motorul se va incalzi mai greu, deci consum mai mare la porniri
- rezistenta inutila supusa motorului din partea vascului in special in timpul accelerarilor

Daca o sa cautati pe net Fan delete Mod o sa vedeti ca un vasc iroseste aproximativ 6-8cp: http://www.understeer.com/fanclutchmod.shtml

Concluzia mea, schimba-l cu unul electric
__________________
"Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
JustinCase is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 23:54   #11
myky99

Stage 5
 
myky99's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of:
[Opel]
[BMW]
Default Re: salut

Quote:
Originally Posted by JustinCase View Post
Orice consumator legat la motor = benzina arsa in plus

In teorie un vasc "pe direct" iti influenteaza consumul, nu cu mult dar clar este ceva in plus.
Argumentez cu:
- motorul se va incalzi mai greu, deci consum mai mare la porniri
- rezistenta inutila supusa motorului din partea vascului in special in timpul accelerarilor

Daca o sa cautati pe net Fan delete Mod o sa vedeti ca un vasc iroseste aproximativ 6-8cp: http://www.understeer.com/fanclutchmod.shtml

Concluzia mea, schimba-l cu unul electric
+1 si scapi de aceasta problema !
myky99 is offline   Reply With Quote
Old 09-02-12, 01:09   #12
mihail_dogariu

Stage 3
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 77
Default Re: salut

Quote:
Originally Posted by Catalin_br View Post
iar debitmetru in cazul nefunctionari corecte creste consumul cu max 5l/100km,
Ne mai incurcam noi in 5 litri in plus sau in minus ? O nimica toata...
mihail_dogariu is offline   Reply With Quote
Old 09-02-12, 01:13   #13
mihail_dogariu

Stage 3
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 77
Default Re: salut

Quote:
Originally Posted by JustinCase View Post

Daca o sa cautati pe net Fan delete Mod o sa vedeti ca un vasc iroseste aproximativ 6-8cp: http://www.understeer.com/fanclutchmod.shtml

Concluzia mea, schimba-l cu unul electric

8 cai are un scuter si cara 2 oameni ( cateodata chiar si 4 ciori calare ) ...
Un Ford T avea 20 de cai... Ii puneai 3 vascocuplaje si-l impingeai singur la vale ca sa mearga...


Sa nu o mai frecam aiurea cu marea inovatie cu ventilatorul electric sa nu uitam ca sunt modele de 318is cu vasc iar altele pe electric... Ambele au acelasi nr de cai...

Binteinteles... la modelele cu electroventilator l-au limitat din soft sa nu aiba 8 cai in plus ca altfel concura modelul 320 iar daca mai avea din fabrica filtru sport si eleron batea 328-ul...

In cazul asta se explica cum un M3 ia 10% in oras...

Vezi ? Forumul influenteaza personalitatea...

Last edited by mihail_dogariu; 09-02-12 at 01:42.
mihail_dogariu is offline   Reply With Quote
Old 09-02-12, 01:47   #14
mihail_dogariu

Stage 3
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 77
Default Re: salut

Daca e sa o rupem in linkuri gasite pe net la plictiseala eu zic sa-si puna o sfarleaza electrica pt un plus de 30% pe dyno...

http://www.srz.ro/pagini/Turbocharge...20electric.htm

Uite aici ai un filtru sport care-ti mai da 6 cai si iti reduce consumul cu 20%...


http://forum.americanmusclecars.ro/s...rt-si-Economic


Daca mai dai si o defecare inainte pt greutate redusa rupi fasul M-ului...

Tuning frate...

P.S. - Am inteles ca pestele sporeste inteligenta... Stii bancul...

Last edited by mihail_dogariu; 09-02-12 at 02:00.
mihail_dogariu is offline   Reply With Quote
Old 09-02-12, 03:05   #15
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 723
Member of:
[BMW]
Default Re: salut

Quote:
Originally Posted by mihail_dogariu View Post
Sa nu o mai frecam aiurea cu marea inovatie cu ventilatorul electric sa nu uitam ca sunt modele de 318is cu vasc iar altele pe electric... Ambele au acelasi nr de cai...

Binteinteles... la modelele cu electroventilator l-au limitat din soft sa nu aiba 8 cai in plus ca altfel concura modelul 320 iar daca mai avea din fabrica filtru sport si eleron batea 328-ul...

In cazul asta se explica cum un M3 ia 10% in oras...

Vezi ? Forumul influenteaza personalitatea...

Flacau, tu inca ai probleme de cunoastere generala a mecanicii deci nici nu stiu despre ce vorbim noi doi...
Daca deschid cu tine discutia diferentelor intre BHP si WHP deja te-am pierdut pe drum. Fugi repede la Google si apoi discutam, eventual poate descoperim impreuna si raspunsul la intrebarea eterna daca un 318is automat are aceiasi cai putere ca un 318is manual

Tu nu ti-ai depasit "conditia" Carfolio.com inca... daca tu vezi acolo ca ambele 318is-uri, unul cu vasc si altul cu electroventilator, au acelas numar de cai tu deja faci judecati despre pierderea parazitica a unui vasc. Daca este ceva ce nu cunosti mai bine taci pe margine si incearca sa inveti. Sa deschizi gura pe forum cu atata siguranta fara sa ai si niste cunostinte te face doar penibil.
JustinCase is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -