Salutare domnilor !
Povestea incepe in luna iunie anul curent , cand am achizitionat primul meu e36 motor m43 b18 1.8i an fab. in 95".(toate bune)
Pana acum 3 saptamani cand au inceput sa bata tachetii .
Primul simptom: in zilele acestea de iarna dimineata temp. nu trece de 0 grade , deci pornesc motorul rece nici un sunet cand ajunge la temperatura de 50-60 grade incepe sa "tzacane" .
Al 2-lea simptom : dupa ce motorul se incalzeste se aude bataia la relanti dar nu constant sunetul se accentueaza treptat iar dupa 30 de secunde dispare apoi apare .
Al 3-lea simptom : daca turatia trece de 1500-2000 de ture nu se mai aude .
Am ajuns la 2 mecanici , care au consultat-o la inima si unul a fost de parere ca trebuie schimbati tachetii sau cel care bate , iar celalat a spus ca trebuie verificata tija care pulverizeaza ulei pe axa cu came si tacheti .
Motorul mai are si pierderi de ulei in zona capacului de distributie langa compresorul de clima , deci ar trebui schimbate si garniturile respective .
Sugestii ?
Banuiesc ca motorul cere sa fie schimbat cu un 1.8 iS :))
Pana atunci poate rezolvam problema tachetilor .
Sa auzim de bine !