Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 15-10-11, 21:53   #1
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Problema motor e36 m50b20

De ceva timp ma confrunt cu o problema la un e36 motor m50b20.
Motorul se tureaza cam greu parca il tine ceva, la cald.cand e motorul rece functioneaza foarte ok
Am schimbat consumabilele la timp mereu iar acum am verificat(schimbat cu altele) urmatoarele piese: Debimetru,sonda lambda,senzor vibrochen(volanta),bujii, bobine,fise.( mai multe seturi din fiecare )
Am verificat presiunea in rampa de injectie si am undeva la 3 bari iar pe accelerare creste putin si scade pe decelerare pana la 2.8.Motorul nu trage aer fals pe nicaieri am curatat toate mufele senzorii i-am schimbat cu altii de pe alta masina si aceasi poveste se tureaza greu,dar daca o accelerez treptat pana pe la 2500-3000 apoi merge.Compresia am verificat-o la fiecare piston si este cam 14- 14,1(2)
Motorul porneste perfect nu trepideaza nu consuma mult merge fin in sinea lui dar se tureaza cam greu, nu raspunde cum trebuie la gaz.
Bujiile sunt orignale BMW NGK,toate au lucrat la fel,au aceeasi culoare dar este cam spre maro cu mai mult alb( ca si sarea) semn de amestec sarac,dar nu stiu ce sa mai schimb.
Nu am apucat sa incerc cu alta pompa de benzina si alt ECU.
Astazi am montat o toba mai lejera si acum se aude cum borboroseste pe evacuare ca si cum nu ar avea benzina cand o accelerez mai tare.
Daca accelerez treptat merge bine si la rece la fel.
Cand este rece nu face figuri,sau daca o las ceva timp 1-2 ore si apoi plec cu ea pentru circa 500 de metri daca motorul este inca cald tot merge bine apoi din nou balbaie,ca si cum nu se alimenteaza.
Ce ar putea fi?? ECU pompa benzina??
Astept orice sugestie,sau pe careva care ma poate ajuta cu un sfat macar sa vada masina in Bucuresti sa imi dea o idee.Va multumesc
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 16-10-11, 06:31   #2
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Problema motor e36 m50b20

Am inteles ca bolboroseste de la " supapa tur-retur".... Mai multe nu stiu sa-ti zic si nici care dracu e supapa aia nu stiu sa-ti zic...
Ai bujiile uscate ?
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 16-10-11, 09:02   #3
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Problema motor e36 m50b20

Salut.
Da bujiile sunt uscate si au culoare alburie de amestec sarac.Stiu despre ce supapa zici si am sa o schimb si pe aia cu tot cu rampa de injectoare,dar nu cred ca asta e cauza. Cat e rece merge iar cum se incalzeste nu mai merge asa fin si se tureaza mai greu(borboroseste pe evacuare)
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 16-10-11, 09:37   #4
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Problema motor e36 m50b20

cand reusesti sa-i dai de cap sa postezi si tu aici , sa invatam si noi...
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 16-10-11, 15:12   #5
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Problema motor e36 m50b20

salut. Voi merge maine la tester... nu stiu ce sa mai verific astazi am mers cam 50 de km cu masina si borborosea aiurea rau dar aveam becul la benzina aprins maxim 8 litri. am ajuns acasa si am dat iarasi bujiile jos toate au lucrat perfect culoare maronie au mers foarte bine.Apoi am montat iarasi ceasul de presiune in rampa si imi da valori intre 2.8 si 3.4 adica la relanti constant 3 iar in ture 3.4 si cand scade turatia scade pana la 2.8 apoi urca la 3 bari. eu tind sa cred spre pompa de benzina.
Am pus din nou alt debimetru si aceasi chestie iar fara el merge si mai rau abea se tureaza.Senzorul de la volanta si ala a fost inlocuit dar tot ca inainte merge.
Maine poate reusesc sa ajung la un tester, am vazut un baiat pe aici care face asa ceva o sa il contactez maine sa vedem.
Astazi am uitat sa mai verific odata compresia pe cilindru, am pus bujiile si apoi mi-am amintit.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 17-10-11, 15:34   #6
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Problema motor e36 m50b20

Salut astazi am ajuns si la tester... pe giurgiului acolo langa dedeman e un baiat ok.Pe tester nu a iesit nici o eroare senzorii ii gasea pe toti nu avea nici un fel de eroare.Din spusele baiatului de acolo ar fi pompa de benzina nu baga debit,si masina are aceleasi simtome ca si cum as ramane fara benzina cand accelerez mai tare.treptat ar merge pana la o anumita turatie.Pe langa pompa de benzina se mai adauga si motoras relanti +furtune dar alea le-am verificat de ff multe ori si sunt ok iar relantiul nu fluctueaza deloc.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 23-10-11, 08:55   #7
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Problema motor e36 m50b20

Nimic nou? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/1...8#entry1540048
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 24-10-11, 00:57   #8
gxg_85

Stage 3
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 135
Default Re: Problema motor e36 m50b20

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Salut astazi am ajuns si la tester... pe giurgiului acolo langa dedeman e un baiat ok.Pe tester nu a iesit nici o eroare senzorii ii gasea pe toti nu avea nici un fel de eroare.Din spusele baiatului de acolo ar fi pompa de benzina nu baga debit,si masina are aceleasi simtome ca si cum as ramane fara benzina cand accelerez mai tare.treptat ar merge pana la o anumita turatie.Pe langa pompa de benzina se mai adauga si motoras relanti +furtune dar alea le-am verificat de ff multe ori si sunt ok iar relantiul nu fluctueaza deloc.

nu cred ca motorasul de relanti e problema.totusi mai verifica furtunele care intra in motoras si gatul de la debitmetru cu toate ca nu sunt ele problema.cel mai probabil e din pompa de benzina.incearca sa imprumuti una d la un amic sa vezi c se intampla.mai uitate la filtru de benzina poate e infundat sau pus invers.interesant ca o face doar la rece.
gxg_85 is offline   Reply With Quote
Old 24-10-11, 09:34   #9
maxmartinez

Stage 5
 
maxmartinez's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
Default Re: Problema motor e36 m50b20

ai rezolvat ceva, in bucuresti?
maxmartinez is offline   Reply With Quote
Old 24-10-11, 14:29   #10
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Problema motor e36 m50b20

salut, dupa ce am discutat mai mult pe bmw club, am pus link mai sus puteti citi acolo mai mult am ajuns sa schimb toti senzorii de pe motor,debimetre 2-3 bobine de inductie furtune verificat compresia de 2-3 ori si pana la urma ieri cand sa plec de la Campulung spre Bucuresti a cedat pompa de benzina.S-a blocat si nu mai invarte doar tacane si cand o pun pe baterie tot asa tic tic si face scantei.Acum am masina la Campulung maine cumpar pompa si vineri ajung sa o montez.Sper ca de la ea sa se fi tras toate.

Mai multe detalii aici : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/1...or-e36-m50b20/
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 28-10-11, 20:08   #11
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Problema motor e36 m50b20

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/1...0#entry1543640
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 19-11-11, 22:35   #12
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Problema motor e36 m50b20

Ceva sugestii legat de http://www.bmwclub.ro/forums/topic/1...0/page__st__80 ???
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 21-11-11, 01:03   #13
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Problema motor e36 m50b20

Zici ceva pe bmwclub si despre catalizator. Da , daca e infundat trage mai greu dar e infundat si cand e rece si cand e cald... Eu cand am scos catalizatoarele am simtit diferenta...
the_rifle is offline   Reply With Quote
Old 21-11-11, 01:06   #14
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Problema motor e36 m50b20

Nu as vrea sa le scot degeaba.Oricum nu este mare diferenta intre rece-cald.Parca merge ceva mai ok dar chiar nu imi mai dau seama nici eu.Vreau sa ma dau cu alta la fel sau sa se dea cineva cu a mea sa imi dea un verdict.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 21-11-11, 01:09   #15
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: Problema motor e36 m50b20

Faci cum crezi ca e masina ta... Eu le-as scoate obligatoriu chiar daca merge bine masina din 2 motive :
1.Respira mai bine
2. Am platit pt mediu deja...
the_rifle is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -