De ceva timp ma confrunt cu o problema la un e36 motor m50b20.
Motorul se tureaza cam greu parca il tine ceva, la cald.cand e motorul rece functioneaza foarte ok
Am schimbat consumabilele la timp mereu iar acum am verificat(schimbat cu altele) urmatoarele piese: Debimetru,sonda lambda,senzor vibrochen(volanta),bujii, bobine,fise.( mai multe seturi din fiecare )
Am verificat presiunea in rampa de injectie si am undeva la 3 bari iar pe accelerare creste putin si scade pe decelerare pana la 2.8.Motorul nu trage aer fals pe nicaieri am curatat toate mufele senzorii i-am schimbat cu altii de pe alta masina si aceasi poveste se tureaza greu,dar daca o accelerez treptat pana pe la 2500-3000 apoi merge.Compresia am verificat-o la fiecare piston si este cam 14- 14,1(2)
Motorul porneste perfect nu trepideaza nu consuma mult merge fin in sinea lui dar se tureaza cam greu, nu raspunde cum trebuie la gaz.
Bujiile sunt orignale BMW NGK,toate au lucrat la fel,au aceeasi culoare dar este cam spre maro cu mai mult alb( ca si sarea) semn de amestec sarac,dar nu stiu ce sa mai schimb.
Nu am apucat sa incerc cu alta pompa de benzina si alt ECU.
Astazi am montat o toba mai lejera si acum se aude cum borboroseste pe evacuare ca si cum nu ar avea benzina cand o accelerez mai tare.
Daca accelerez treptat merge bine si la rece la fel.
Cand este rece nu face figuri,sau daca o las ceva timp 1-2 ore si apoi plec cu ea pentru circa 500 de metri daca motorul este inca cald tot merge bine apoi din nou balbaie,ca si cum nu se alimenteaza.
Ce ar putea fi?? ECU pompa benzina??
Astept orice sugestie,sau pe careva care ma poate ajuta cu un sfat macar sa vada masina in Bucuresti sa imi dea o idee.Va multumesc