Eu folosesc ulei de cutie si ii dau forja de 2 ani cu el si n-are nici-o problema...
Eu am ATF 220.... Nu este ulei de diferential ci de cutie... dar si diferentialul tot in transmisie se incadreaza ca si cutia....
Daca intentionezi totusi sa pui un ulei de diferential fii atent la codul uleiului.
BMW recomanda dupa manual SAF-XO pt open si SAF-XLS pt blocant.
In general se pune 75w90 sau 85w90. Eu i-am pus 80w140 si am spart deiferentialul. Pe instructiuni scria ca se foloseste pt utilaje puternic solicitate. M-am gandit ca eu forjand masina sa pun de-asta "pt angrenaje puternic solicitate".... De fapt era un ulei de diferential de tractoare si alte treieratori. A fost mult prea vascos si n-a facut ungerea. De 2 ani folosesc ulei de cutie ATF dextron 2 ( mobil one 220 ) o forjez cat pot si cat poate si vad ca nu s-a mai spart... Am carcasa mica raport 3,45 pe 192/hp.
Dupa spusele altora ar fi trebuit sa se sparga de mult...