Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 24-05-11, 16:17   #1
TR.91.ZML
Fiat Driver

Stage 5
 
TR.91.ZML's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 610
Member of:
[VW]
[Fiat]
Default probleme e34

am o problema cu un e34 2.0 24v din '93orneste din a 2-a sau a 3-a cheie si nu stiu de la ce.poate stie cineva de la ce e..raman recunoscator.
TR.91.ZML is offline  
Old 24-05-11, 19:03   #2
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 726
Member of:
[BMW]
Default Re: probleme e34

Poti sa incepi prin a-i verifica aprinderea si compresia
JustinCase is offline  
Old 25-05-11, 08:21   #3
siminica

Stage 3
 
siminica's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 82
Default Re: probleme e34

verifica:alimentare(pompa,filtru.....) aprindere(bujii,bobine.....)
siminica is offline  
Old 25-05-11, 17:51   #4
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: probleme e34

Quote:
Originally Posted by JustinCase View Post
Poti sa incepi prin a-i verifica aprinderea si compresia
Mda... Mai nou ai facut o obsesie pt compresie... Mai exact de cand ti-ai luat compresmetru... Cum zice unu' ca ii bate ceva la roata tu ii dai cu " de la sonda lambda..." ....

Last edited by the_rifle; 25-05-11 at 17:53.
the_rifle is offline  
Old 25-05-11, 19:36   #5
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 726
Member of:
[BMW]
Default Re: probleme e34

imi pare rau sa-ti spun dar... nu prea le ai, esti bun doar la comentarii inutile
mai pune si tu mana pe niste almanahe auto si vezi de ce un motor fara compresie nu porneste
JustinCase is offline  
Old 26-05-11, 07:00   #6
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: probleme e34

Jura-te ca nu porneste... Da' de ce sa nu porneasca ma ? Nu exista si motoare cu compresia 8:1 de fabrica ? Alea cum pornesc istetzule la prima cheie ?

Si daca a lui porneste la a 3 cheie inseamna ca deja are compresia mai buna la a 3-a cheie dupa parerea ta? Hmmm.... O arzi cam prost...

Eu cu " comentariile inutile" iar tu cu lipsa de logica si pîrțurile... "TEo"...

Vino si cu un comentariu de genul " Cel mai bine ar fi sa consulti un specialist pt ca nu vei gasi raspuns pe forum " si deja " ăla esti "...

Esti halit... Esti pe tiparul forumurilor...

Last edited by the_rifle; 26-05-11 at 07:29.
the_rifle is offline  
Old 26-05-11, 08:11   #7
TR.91.ZML
Fiat Driver

Stage 5
 
TR.91.ZML's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 610
Member of:
[VW]
[Fiat]
Default Re: probleme e34

nu'mi sunteti deloc de ajutor certandu'va. azi mi'a pornit la a 10'a cheie..
TR.91.ZML is offline  
Old 26-05-11, 09:23   #8
JustinCase

Stage 5
 
JustinCase's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 726
Member of:
[BMW]
Default Re: probleme e34

esti inutil si in plus incerci sa compensezi lipsa ta de cunostinte prin replici acide, logica de "fier" si comparatii care nu au legatura cu realitatea

pana una alta, ai cautat si tu sa te informezi de ce un motor cu compresie slaba porneste greu? Tu asta care numesti reglajul avansului la carburatie "Chiptuning"
JustinCase is offline  
Old 26-05-11, 15:26   #9
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: probleme e34

Iar butucul se tine in siguranta nu ?


A mea pornea si dupa 45 de minute de chin... Si avea compresia 6... Mi-am schimbat debitmetru si ciudat , pornea la prima cheie dupa aia chiar si cu 6 compresie... Probabil pierdea compresia pe la debitmetru...


Da' e bine sa te informezi...
Mai citesti una pe net , ne mai spui ceva .Sfatos ca intotdeauna.La proba practica insa .... ne spui ce spunea altul pe alt forum.

VAd ca la telefon nu raspunzi... te dai lovit... A ramas Guvidu fara baterie , hai sa-i luam compresia sa vedem de ce nu porneste...

Last edited by the_rifle; 26-05-11 at 15:52.
the_rifle is offline  
Old 27-05-11, 19:43   #10
TR.91.ZML
Fiat Driver

Stage 5
 
TR.91.ZML's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 610
Member of:
[VW]
[Fiat]
Default Re: probleme e34

motorul meu are 2 debitmetre?
TR.91.ZML is offline  
Old 27-05-11, 22:54   #11
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: probleme e34

Nu... Doar 1.
the_rifle is offline  
Old 28-05-11, 00:44   #12
mazdoi
Banned

Stage 4
 
Join Date: May 2009
Posts: 215
Default Re: probleme e34

si la mine se chinuie sa porneasca..plus ca nu prea mai trage pana la 3000 , urca normal in orice treapta,apoi trage calumea ..de la debitmetru sa fie?
mazdoi is offline  
Old 28-05-11, 14:32   #13
the_rifle

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of:
[BMW]
Default Re: probleme e34

A mea pornea greu doar la cald.... FOARTE GREU.... LA rece pornea la sfert de cheie... S-a dovedit a fi debitmetrul...
Mie mi se pare ca toate bmw-urile trag prost sub 3000 de ture...
Totusi daca trage vizibil mai prost sub 3000 chiar ar putea sa fie o problema de compresie...
E adevarat ca o compresie proasta poate influenta pornirea cat si mersul motorului dar in mod cert nu e principala cauza.

Pe motorul ala aveam compresia pilaf... 6 ,8 , 9 11 13 14... Si cu toatea astea dupa ce am schimbat debitmetrul pornea ca nou... Si iar imi pare ciudat , Motorul ala nu tragea deloc prost.... Pe motorul asta am compresia in jur de 14 pe toate pistoanele si nu mi se pare ca trage nici macar o idee mai bine... Trage la fel si consuma la fel...

Nu are nici o legatura faptul ca nu trage cu debitmetrul... Am mers aproape un an fara debitmetru si nu tragea mai prost...

Oricum a fost dubios... Debitmetrul n-are legatura cu pornirea la rece sau la cald dar uite ca realitatea nu prea are legatura cu ce vorbeste lumea pe forumuri...

Last edited by the_rifle; 28-05-11 at 15:00.
the_rifle is offline  
Old 29-05-11, 08:26   #14
e_emu3

Stage 5
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 862
Default Re: probleme e34

dar senzorul de la volanta?
e_emu3 is offline  
Old 29-05-11, 23:02   #15
316i

Stage 5
 
316i's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
Default Re: probleme e34

De verificat ori senzorul de pe fulia din fata (doar la urs Motronic 1 e pe volanta si defapt nu e un singur senzor ci sunt doi) ori vezi sa nu fie filtrul de benzina foarte plin de jeg...
__________________
BMW E30 318iS 08/90 Powered by 08/94 E36 M42,Sterling Silber Metallic,Full Electric(4xEFH+ESD),OBC II + E36 OBC V,A/C,Electric/Beheizt Recaro sitze,Blau H&R + Koni Adjustable,Webasto Standheizung,Winter Paket,BBS RS 8Jx17 + BBS RS047 + BBS RS001,M-Tehnic II Paket,Tempomat, 1bar boost by Haltech + BMW E30 325i M20 Baur NA + BMW E30 325i M50 Coupe NA
Harti personalizate, orice dimensiune, orice continut, actualizate la zi ---->http://www.edituraeverest.ro<----
316i is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -