intrebare: daca schimb lichidul de frana trebuie aerisit neaparat si ambreiajul? sau este pe un circuit separat? stiu ca poate suna noob dar chiar nu stiu treaba asta.
si, nu in ultimul rand, cam care sunt riscurile aerisirii clasice de tip:"pompeaza - tine - jos - lasa!"?
intreb asta pt ca am masina cu etrierul scos (s-a blocat/corodat pistonul si il inlocuiesc cu unul nou - nu stiu daca merita insa sunt prea sarac sa mai cumpar piese vechi) si daca tot fac asta vreau sa reconditionez si restul etrierilor pana sa ii apuce si pe ei nebunia si o sa pierd cam mult lichid de frana cu scoterea pistoanelor, deci oricum se cere schimbat lichidul si deci aerisit sistemul. (mama ce fraza lunga am scos
) M-as fi dus sa se faca treaba asta profesional insa nu prea am cum sa plec cu masina neaerisita nu? Si singurul loc in care am gasit la un pret mai omenesc e taman in Voluntari, deci cam mult de mers.
Insa ce ma intereseaza in principal este faza cu ambreiajul.
Merci.