Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
16-03-10, 20:44
|
#1
|
Stage 4
Join Date: Mar 2010
Posts: 281
|
vreau sa montez un autoblocant pe un e36 as dori ajutor din partea cunoscatorilor
vreau sa montez si eu un autoblocant pe un e36 an 1994
motor de 1,6 as vrea sa stiu ce raport trebui sa aiba diferentialul sau sunt toate stas si cum ami dau seama ca diferentialul care al cumpar este autoblocant.
le multumesc celor care ma pot ajuta an aceasta problema
|
|
|
16-03-10, 20:57
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 561
|
Re: vreau sa montez un autoblocant pe un e36 as dori ajutor din partea cunoscatorilor
nu`i vad rostul la motorul respectiv....
|
|
|
16-03-10, 21:00
|
#3
|
Stage 4
Join Date: Mar 2010
Posts: 281
|
Re: vreau sa montez un autoblocant pe un e36 as dori ajutor din partea cunoscatorilor
are un rost ca nu se avarte an loc
|
|
|
16-03-10, 21:21
|
#4
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,726
Member of: [2 Roti] [4Rally] [Opel]
|
Re: vreau sa montez un autoblocant pe un e36 as dori ajutor din partea cunoscatorilor
Quote:
Originally Posted by vyorel serban
are un rost ca nu se avarte an loc
|
Pai nu se invarte din cauza la motor e prea slab..si caroseria destul de grea
|
|
|
16-03-10, 21:23
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 327
|
Re: vreau sa montez un autoblocant pe un e36 as dori ajutor din partea cunoscatorilor
Quote:
Originally Posted by LordCaddy
nu`i vad rostul la motorul respectiv....
|
si tu cam la ce motor ii vezi rostul? omul vrea doar niste date si cateva sfaturi..
|
|
|
16-03-10, 21:23
|
#6
|
Stage 4
Join Date: Mar 2010
Posts: 281
|
Re: vreau sa montez un autoblocant pe un e36 as dori ajutor din partea cunoscatorilor
are destula putere motorul,dar nu se anvarte o anpinge anainte am un prieten are acelas motor si se anvarte de rupe ca are autoblocant
|
|
|
16-03-10, 21:26
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 327
|
Re: vreau sa montez un autoblocant pe un e36 as dori ajutor din partea cunoscatorilor
motorul duce,difera daca e autoblocant sau nu ! si stiti ceva careva de o mufa care intra in diff? aia cam ce face? si daca o scoti, ce se intampla??
|
|
|
16-03-10, 22:22
|
#8
|
Stage 4
Join Date: Oct 2008
Posts: 171
|
Re: vreau sa montez un autoblocant pe un e36 as dori ajutor din partea cunoscatorilor
mufa este de la vitezometru, nu o scoate!iti trebe autoblocant carcasa mica raport 3.45! 3.45 este cel mai scurt pus p e36 si cel mai potrivit pt motorul tau.
|
|
|
16-03-10, 22:24
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 967
Member of: [BMW]
|
Re: vreau sa montez un autoblocant pe un e36 as dori ajutor din partea cunoscatorilor
dupa parerea voastra care este cel mai bun raport pt 400 m ?
|
|
|
17-03-10, 02:02
|
#10
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: vreau sa montez un autoblocant pe un e36 as dori ajutor din partea cunoscatorilor
Decat sa dati cu mucii in fasole mai bine stati in banca voastra, soferii de weekend ar trebui sa nu mai vorbeasca
1.6 asa lesinat cum e el, se invarte, ia burn, face ce vreti voi, chiar si cu diferential deschis.
Blocantul isi are rostul pe orice motor, nu e doar pentru cercuri, pune puterea mai bine pe asfalt, riscul de a ramane inzapezit este mult mai mic si exemplele pot contiuna.
Raportul recomandat pentru 1.6 / 1.8i/is / 2.0 este de 3.45 sau 3.38, un raport mai mare al diferentialului (ex: 3.15) va ingreuna accelerarea dar iti va creste viteza maxima pe orice treapta (ex treapta 1 de la 60 la 80 km/h) la un raport mai mic (ex: 4.45) acceleratia va fi mai rapida dar iti va scadea viteza maxima pe fiecare treapta (ex treapta 1 de la 60 la 40 kmh)
Pentru masina ta iti trebuie grup carcasa mica, asta ca fapt divers.
Cum verifici ca e blocant: Pe placuta cu raportul grupului, inainte de raport trebuie sa fie shtantzata litera S (ex: S 3.45 _ _ _ _ ), pe carcasa grupului trebuie sa fie desenat un S , iar ca sa te convingi ca este blocant 100% sigur invarti de flansa care ar trebui sa intre in cardan, flansele laterale (cele de la planetare) trebuie sa se invarta in aceeasi directie, in cazul asta este blocant, daca flansele respective se invart in directii opuse este grup open.
Grupul nu trebuie sa aiba joc.... asta daca vrei sa te bucuri in siguranta de masina.
__________________
BMW Motorsport
Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
Last edited by sprinter; 17-03-10 at 02:05.
|
|
|
17-03-10, 12:46
|
#11
|
Stage 4
Join Date: Mar 2010
Posts: 281
|
Re: vreau sa montez un autoblocant pe un e36 as dori ajutor din partea cunoscatorilor
ms mult sprinter am sa tin cont de recomandarile tale
|
|
|
17-03-10, 22:34
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 605
|
Re: vreau sa montez un autoblocant pe un e36 as dori ajutor din partea cunoscatorilor
Un exemplu de placuta pe diferential autoblocant, este carcasa mare dar nu asta conteaza ci ce scrie pe placuta. 3.15 S25 https://forum.4tuning.ro/attachment.p...7&d=1256316690
__________________
BMW 3 Series - "Consistency of Purpose...Excellence of Execution."
|
|
|
17-03-10, 22:49
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
|
Re: vreau sa montez un autoblocant pe un e36 as dori ajutor din partea cunoscatorilor
Quote:
Originally Posted by sprinter
Decat sa dati cu mucii in fasole mai bine stati in banca voastra, soferii de weekend ar trebui sa nu mai vorbeasca
1.6 asa lesinat cum e el, se invarte, ia burn, face ce vreti voi, chiar si cu diferential deschis.
Blocantul isi are rostul pe orice motor, nu e doar pentru cercuri, pune puterea mai bine pe asfalt, riscul de a ramane inzapezit este mult mai mic si exemplele pot contiuna.
Raportul recomandat pentru 1.6 / 1.8i/is / 2.0 este de 3.45 sau 3.38, un raport mai mare al diferentialului (ex: 3.15) va ingreuna accelerarea dar iti va creste viteza maxima pe orice treapta (ex treapta 1 de la 60 la 80 km/h) la un raport mai mic (ex: 4.45) acceleratia va fi mai rapida dar iti va scadea viteza maxima pe fiecare treapta (ex treapta 1 de la 60 la 40 kmh)
Pentru masina ta iti trebuie grup carcasa mica, asta ca fapt divers.
Cum verifici ca e blocant: Pe placuta cu raportul grupului, inainte de raport trebuie sa fie shtantzata litera S (ex: S 3.45 _ _ _ _ ), pe carcasa grupului trebuie sa fie desenat un S , iar ca sa te convingi ca este blocant 100% sigur invarti de flansa care ar trebui sa intre in cardan, flansele laterale (cele de la planetare) trebuie sa se invarta in aceeasi directie, in cazul asta este blocant, daca flansele respective se invart in directii opuse este grup open.
Grupul nu trebuie sa aiba joc.... asta daca vrei sa te bucuri in siguranta de masina.
|
daca ar fi asa inseamna ca o roata la o masina merge in fata una in spate daca e open si daca e blocant se invart cum trebuie.
Cand ridici rotile din spate,si invarti una dintre roti intr`o directie,daca e blocant se invart in aceeasi directie,daca nu cealalta roata se va invarti in sensu opul directiei in care invarti tu roata.
|
|
|
|
|