Salut,
De curand am achizitionat un E46 318I din 2001 din Germania, de cand am venit cu el de acolo mi s-a aprins checkul si pina acum am schimbat un furtun care tragea aer fals, prima sonda lambda , bujiile si tot nu scap de aceasta eraore.
Pe test apare 171 - ceva problema de amestec, dar cei de la service mai au putin si ma pun sa schimb tot pe la motor ca sa se stinga becul de check.
Asta nu ar fi o problema pt ca masina merge bine de aproape 2 luni, doar ca sta checul aprins, dar problema reala este ca acum 3 zile i-am schimbat uleiul si i-am pus ce scria in carte si anume BMW 5W30 ll04 longlife, dar dupa ce am schimbat uleiul a-2-a zi a aparut o bataie in motor dupa 2800rpm, in rest se aude perfect.
Poate sa-mi spuna careva ce ar putea sa fie pt ca au vazut-o 4 mecanici si fiecare a zis altceva : unu a zis ca e de la distributie/patine, altul ca este bolt de piston, altul ca este bataie de biela si ultimul ca este joc la linie/vibrochen.
Ce sa fac?
__________________
SECRETUL REUSITEI NU ESTE SA TII MINTE CI SA STII UNDE SA CAUTI !!
(Fara erori, ballastri slim, orice tip de bec, ieftin si cu garantie)
https://forum.4tuning.ro/460-faruri-s...n/page-19.html/www.xenonieftin.ro
0724186590 / 0766900342;ID mess : serban_pc ; Bucuresti - Titan