Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 27-12-09, 22:08   #1
eqilibruee

Stage 5
 
eqilibruee's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,430
Default E36 problema grava

am si eu un e36 coupe din 96 motor de 1.6.. problema mea este .. de cand am schimbat antigelul nu mai reusesc sa fac aerisirea la masina si nici caldura nu imi mai baga, si apa se tempereaza

- pompa este bine am verificat-o
- termostatul este bun
- radiatorul este de pe un 1.8i (al meu era spart)
-garnitura la chiuloasa este ok ( pentru ca apa nu baga in baia de ulei, in borcan nu imi face bule, si apa nu scade din vasul de expansiune)

care sa fie problema ... sfaturi va rog... ms

le: cum verific electrovalava care inchide si deschide radiatorul de caldura din interior?
eqilibruee is offline   Reply With Quote
Old 27-12-09, 23:36   #2
bebe no1

Stage 5
 
bebe no1's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,402
Default Re: E36 problema grava

aerisirea se face in felul urmator cu motorul oprit pui contactul dai drumul la caldura de la butonul avela rece cald (albastru-rosu) (daca nu ai clima dar dak ai de la rotitele din centrul panoului le dai pe amble pe rosu la clima manual iar la cea digitala la fel dar acolo sunt butoane) asa apoi te duci in fata masini la radiator desfaci busonul radiatorului (masina sa fie rece sau sa nu ai presiune pe furtune sa ti sara in ochi) desfaci si surubelul ala mic de langa buson si pui antigel pana o sa iti dea pe afara pe la surubelul acela de langa buson dar fara bule de aer.cand ai terminat asta strange surubelul ala mic strangi si busonul si pornesti masina si o lasi sa meraga pana se incalzeste si verifici si daca iti baga caldura . daca nu baga caldura si zici ca restul e verificat s ar putea sa fie electrovalva aia si s anu ti deschida cand dai pe cald si sa nu poti face aerisirea cum trebuie. ca sa verifici aia ii desfaci cele 2 furtune care intra in ea (ca din cate am inteles nu ai clima sa ai mai multe) o desfaci de unde este prinsa si cu contactul pus, cu mufa bagata in electrovalva si cu butonul pentru caldura dat la maxim sufli in electrovalva pe gaura in care intra furtunul ce iese din chiuloasa si ar trebui sa iasa are pe cealalta gaura a electrovalvei iar cand e dat pe rece nu . daca nu trece aer cand este data pe cald insemna ca nu ti functioneaza electrova.
__________________
bebe no1 is offline   Reply With Quote
Old 28-12-09, 11:17   #3
eqilibruee

Stage 5
 
eqilibruee's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,430
Default Re: E36 problema grava

Quote:
Originally Posted by bebe no1 View Post
aerisirea se face in felul urmator cu motorul oprit pui contactul dai drumul la caldura de la butonul avela rece cald (albastru-rosu) (daca nu ai clima dar dak ai de la rotitele din centrul panoului le dai pe amble pe rosu la clima manual iar la cea digitala la fel dar acolo sunt butoane) asa apoi te duci in fata masini la radiator desfaci busonul radiatorului (masina sa fie rece sau sa nu ai presiune pe furtune sa ti sara in ochi) desfaci si surubelul ala mic de langa buson si pui antigel pana o sa iti dea pe afara pe la surubelul acela de langa buson dar fara bule de aer.cand ai terminat asta strange surubelul ala mic strangi si busonul si pornesti masina si o lasi sa meraga pana se incalzeste si verifici si daca iti baga caldura . daca nu baga caldura si zici ca restul e verificat s ar putea sa fie electrovalva aia si s anu ti deschida cand dai pe cald si sa nu poti face aerisirea cum trebuie. ca sa verifici aia ii desfaci cele 2 furtune care intra in ea (ca din cate am inteles nu ai clima sa ai mai multe) o desfaci de unde este prinsa si cu contactul pus, cu mufa bagata in electrovalva si cu butonul pentru caldura dat la maxim sufli in electrovalva pe gaura in care intra furtunul ce iese din chiuloasa si ar trebui sa iasa are pe cealalta gaura a electrovalvei iar cand e dat pe rece nu . daca nu trece aer cand este data pe cald insemna ca nu ti functioneaza electrova.
da... aerisirea e facuta cum trebuie garantat ... in privinta electrovalvei cu butonul de cald rece dat pe cald , am desfacut furtunele care intra in radiatorul din masina si este apa pe ele o sa mai desfac azi eventual o sa filmez si inca o intrebare furtunul asta din poza de mai jos ce rol are ca la mine e mereu rece?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG116.JPG
Views:	221
Size:	382.6 KB
ID:	1240499  
eqilibruee is offline   Reply With Quote
Old 28-12-09, 16:50   #4
eqilibruee

Stage 5
 
eqilibruee's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,430
Default Re: E36 problema grava

asa arata la mine
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG154.jpg
Views:	139
Size:	488.9 KB
ID:	1240985   Click image for larger version

Name:	IMG155.jpg
Views:	107
Size:	398.3 KB
ID:	1240986   Click image for larger version

Name:	IMG156.jpg
Views:	83
Size:	382.0 KB
ID:	1240987  

Click image for larger version

Name:	IMG157.jpg
Views:	93
Size:	411.3 KB
ID:	1240988  
eqilibruee is offline   Reply With Quote
Old 28-12-09, 23:01   #5
bebe no1

Stage 5
 
bebe no1's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,402
Default Re: E36 problema grava

din cate stiu pe furtunul ala se duce apa in motor din vasul de expansiune si el ar trebui sa fie cald fierbinte depinde de temp motorului pt ca pe el vine apa din caloriferul de caldura atunci cand este data drumul la cadura si dak zici ca e rece cred ca electrovala este blocata pe inchis cel mai bn verifica cum ti am zis dai electrovalva jos lasi mufa in ea si suflii pe teava de jos a electrovalvei si dak iesie are pe celalta parte atunci cand este data pe cald cu contactu pus si cand e pe rece nu mai iesie insemna ca e ok si e din altceva. ps cand temp apei este la 90 jumatate furtunul din staga radiatorului cum te uiti din fata maisinii este cald sau rece?
bebe no1 is offline   Reply With Quote
Old 29-12-09, 01:58   #6
eqilibruee

Stage 5
 
eqilibruee's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,430
Default Re: E36 problema grava

Quote:
Originally Posted by bebe no1 View Post
din cate stiu pe furtunul ala se duce apa in motor din vasul de expansiune si el ar trebui sa fie cald fierbinte depinde de temp motorului pt ca pe el vine apa din caloriferul de caldura atunci cand este data drumul la cadura si dak zici ca e rece cred ca electrovala este blocata pe inchis cel mai bn verifica cum ti am zis dai electrovalva jos lasi mufa in ea si suflii pe teava de jos a electrovalvei si dak iesie are pe celalta parte atunci cand este data pe cald cu contactu pus si cand e pe rece nu mai iesie insemna ca e ok si e din altceva. ps cand temp apei este la 90 jumatate furtunul din staga radiatorului cum te uiti din fata maisinii este cald sau rece?
acela este caldut.. iar cel din dreapta de sus exact langa gura de umplere a vasului este incins! o sa incerc ce mi-ai zis tu! ms mult!
eqilibruee is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -