Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 17-10-09, 15:23   #1
IuLiaNo

Stage 5
 
IuLiaNo's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 853
Default Problema E36 2.0

Va salut pe toti , as avea si eu cateva problema care nu prea le dau de cap.
Deci in primul rand consuma exagerat de mult am in afara si mi-a luat 26% la un nu foarte agresiv , in al doilea rand de cateva zile porneste foarte greu si parca este inecata asa ,cand dau sa accelerez nu se tureaza o perioada,da rateuri si pe urma urca greu in ture, si nu sta la relantiu mai deloc la rece merge perfect iar cand ajunge la 90 incepe sa aiba oscilatii in turatia intre 1500 si 500.
Nu mai stiu ce sa ii mai fac pana acu am schimbat la ea cam asa: sonda lambda,calculatoru,senzoru de pe axa cu came, am probat si cu alt debimetru dar cred ca nici unu din ele nu cred ca erau bune, sa fie oare asta problema ?

Daca are cineva habar, sau a mai patit asa ceva il rog sa scrie, multumesc !!
__________________
Inmatriculari Auto Bulgaria!!!
Servicii Diagnoza Auto VAG
Montari Parbrize si geamuri auto
Pentru mai multe detali :0767537648 George

Last edited by IuLiaNo; 17-10-09 at 15:27.
IuLiaNo is offline   Reply With Quote
Old 17-10-09, 23:02   #2
nebundlegat

Stage 3
 
nebundlegat's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 156
Default Re: Problema E36 2.0

aceeasi problema am avut-o si eu dar nu la matza ci la o alfa romeo. consuma in excess, nu se tura decat 3,4 mii de ture, motorul nu funciona corect. toata chestia a fost de la aprindere ( nu a fost pusa corect dupa montarea unui alt motor).
imi cer scuze daca nu sunt ontopic dar doresc sa te ajut sa iti rezolvi problema.
bafta si numai bine.
nebundlegat is offline   Reply With Quote
Old 18-10-09, 17:41   #3
IuLiaNo

Stage 5
 
IuLiaNo's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 853
Default Re: Problema E36 2.0

ce anume la arindere ?
IuLiaNo is offline   Reply With Quote
Old 18-10-09, 22:17   #4
nebundlegat

Stage 3
 
nebundlegat's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 156
Default Re: Problema E36 2.0

asta nu pot sa spun exact ca nu stiu. era cu delcou si se putea regla avansul mecanic (invarteai capacul de delcou).
nebundlegat is offline   Reply With Quote
Old 20-10-09, 11:23   #5
IuLiaNo

Stage 5
 
IuLiaNo's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 853
Default Re: Problema E36 2.0

nu mai are nimeni idei de la ce ar putea fi ??
IuLiaNo is offline   Reply With Quote
Old 20-10-09, 21:52   #6
MaZaN

Stage 4
 
MaZaN's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 207
Default Re: Problema E36 2.0

Si a mea are simtomele astea, nu atat de grav totusi, si din ce am citit sonda lambda ar fi cea care cauzeaza problema asta. Tu zici ca ai pus de pe alta masina sonda, da' ca nu ai garantia ca functiona cum trebuie cea pe care ai pus-o? Si daca cea pe care ai pus-o totusi era buna, mai exista si posibilitatea sa nu fi fost modelul care iti trebuie tie (sunt mai multe modele de sonde care au fost puse intre diferiti ani si care au firele diferite ca si culoare. Aduti aminte daca sonda pe care ai pus-o avea aceleasi culori la fire; daca nu, e clar ca ai incercat degeaba).
Cand sombda lambda pica sau nu mai functioneaza cum trebuie, ECU nu mai primeste informatii corecte despre cata benzina nearsa ajunge esapament si, astfel, nu mai face raportul benzina/corect. De aici consumul exagerat (probabil ca ajunge si miros puternic de benzina in masina).

O alta cauaza, da' mai putin probabil (informatie citita pe forumuri, nu bag mana in foc) ar fi senzorul de temperatura a motorului. Modelul asta de motor are 2 senzori, unu pt. indicatorul din bord, si unul pe baza caruia ECU regleaza amestecul. Deci este posibil ca in bord sa ai temperatura indicata corect, da' ECU sa primeasca informatii eronate. Am inteles ca este de ordinul zecilor de RON un senzor (sonda) d'asta. Totusi, daca ar fi asta, cred ca ai avea doar consumul mare, nu si oscilatiile.
O a treia cauza ar putea fi valva de ralanti murdara (toata mizeria care trece de filtru se opreste aici). Asta nu are nevoie de inlocuire, se poate curata destul de usor. Cauta pe net DYI ICV (Idle Control Valve).
Primul lucru pe care ar trebui sa-l faci e sa o pui pe tester si sa vezi valorile tuturor senzorilor. Costa vreo 50 de ron si te scuteste de multe batai de cap. Asta intentionez sa fac si eu, da' o tot aman pt. cand voi avea timp. Nu cunosc pe nimeni care sa faca diagnoza, da' poti face un thread cu subiectul asta si sigur o sa gasesti pe cineva.

Daca intre timp o rezolv eu pe a mea, te anunt ce si cum.

Numai bine!
__________________
Distribuitor LOGtuning in Bucuresti elemente tuning: suspensii, jante, esapamente, aerodinamica, sisteme de franare, filtre, accesorii. Detalii -> PM
MaZaN is offline   Reply With Quote
Old 21-10-09, 13:04   #7
IuLiaNo

Stage 5
 
IuLiaNo's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 853
Default Re: Problema E36 2.0

Sonda lambda avea firele de aceeasi culoare , dar provenea dupa un e34 cu aceeasi instalatie bosch , e probabil sa nu se potriveasca ?

Ieri i-am schimbat bateria , cand dau sa o pornesc masina numai era asa inecata se tura aproape ca inainte nu mai dadea in nas, dar variatiile de relantiu tot le avea,

Daca gasesti o rezolvare Mazan astept sa ma contactezi, merci mult
IuLiaNo is offline   Reply With Quote
Old 21-10-09, 15:00   #8
sergiuMPower

Stage 5
 
sergiuMPower's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 874
Default Re: Problema E36 2.0

Quote:
Originally Posted by IuLiaNo View Post
Va salut pe toti , as avea si eu cateva problema care nu prea le dau de cap.
Deci in primul rand consuma exagerat de mult am in afara si mi-a luat 26% la un nu foarte agresiv , in al doilea rand de cateva zile porneste foarte greu si parca este inecata asa ,cand dau sa accelerez nu se tureaza o perioada,da rateuri si pe urma urca greu in ture, si nu sta la relantiu mai deloc la rece merge perfect iar cand ajunge la 90 incepe sa aiba oscilatii in turatia intre 1500 si 500.
Nu mai stiu ce sa ii mai fac pana acu am schimbat la ea cam asa: sonda lambda,calculatoru,senzoru de pe axa cu came, am probat si cu alt debimetru dar cred ca nici unu din ele nu cred ca erau bune, sa fie oare asta problema ?

Daca are cineva habar, sau a mai patit asa ceva il rog sa scrie, multumesc !!

da un telefon la nr asta 0745288042 si te poate lamuri mai mult ca sigur
sergiuMPower is offline   Reply With Quote
Old 24-10-09, 10:08   #9
BMnWA

Stage 5
 
BMnWA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
Default Re: Problema E36 2.0

posibil sa fie fisele de la bujii sau sau chiar bujiile.Verifica alea si incearca cu un debimetru bun sa vezi daca va fi vre-o diferenta.
BMnWA is offline   Reply With Quote
Old 25-10-09, 11:33   #10
IuLiaNo

Stage 5
 
IuLiaNo's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 853
Default Re: Problema E36 2.0

Bujiile sunt noi, fisele au fost verificate, urmeaza sa iau un debimetreu de pe alta masina sa il probez va, am sa va anunt pe urma daca se schimba ceva in mersul masinii
IuLiaNo is offline   Reply With Quote
Old 25-10-09, 14:26   #11
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Problema E36 2.0

Quote:
Originally Posted by BMnWA View Post
posibil sa fie fisele de la bujii sau sau chiar bujiile.Verifica alea si incearca cu un debimetru bun sa vezi daca va fi vre-o diferenta.
Sunt curios unde aveti voi fisele la 2.0 ....
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 26-10-09, 00:46   #12
BMnWA

Stage 5
 
BMnWA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
Default Re: Problema E36 2.0

Quote:
Originally Posted by sprinter View Post
Sunt curios unde aveti voi fisele la 2.0 ....
nu stiu unde sunt la 2.0 dar la mine de 1.8 s-a manifestat masina dupa descrierea care a facut-o mai sus si problema era o fisa care s-a copt.
BMnWA is offline   Reply With Quote
Old 26-10-09, 00:57   #13
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Problema E36 2.0

Am spus o intr un mod retoric, ideea e ca el nu are fise, ci bobine ....
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 03-11-09, 08:39   #14
maraie_no_limit

Stock
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 7
Default Re: Problema E36 2.0

sal,
mai mult ca sigur este debitmetru
am patit si eu la un e36 320 la fel si l-am schimbat de la dezmembrari si l-am nimerit ok
maraie_no_limit is offline   Reply With Quote
Old 06-11-09, 15:47   #15
VN23TDR

Stage 5
 
VN23TDR's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,048
Thumbs up Re: Problema E36 2.0

Quote:
Originally Posted by IuLiaNo View Post
Va salut pe toti , as avea si eu cateva problema care nu prea le dau de cap.
Deci in primul rand consuma exagerat de mult am in afara si mi-a luat 26% la un nu foarte agresiv , in al doilea rand de cateva zile porneste foarte greu si parca este inecata asa ,cand dau sa accelerez nu se tureaza o perioada,da rateuri si pe urma urca greu in ture, si nu sta la relantiu mai deloc la rece merge perfect iar cand ajunge la 90 incepe sa aiba oscilatii in turatia intre 1500 si 500.
Nu mai stiu ce sa ii mai fac pana acu am schimbat la ea cam asa: sonda lambda,calculatoru,senzoru de pe axa cu came, am probat si cu alt debimetru dar cred ca nici unu din ele nu cred ca erau bune, sa fie oare asta problema ?

Daca are cineva habar, sau a mai patit asa ceva il rog sa scrie, multumesc !!
Am patit-o si eu.

Scoate mufa la sonda lambda si mergi putin cu ea..daca nu mai face vei sti sigur ca sonda e buba. Comanda-ti o sonda noua si nu vei mai avea probleme.

Bafta.
__________________
VN23TDR is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -