Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Alte discutii Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 14-09-14, 15:42   #1
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Porsche 924 Carrera GTS Club Sport

Scurt review

https://vimeo.com/102549117
morghen is offline   Reply With Quote
Old 14-09-14, 19:51   #2
cristian boy

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 216
Default Re: Porsche 924 Carrera GTS Club Sport

Quote:
Originally Posted by morghen View Post
Super filmulețul .......am pornit motorul din 77 toarce dar nu l-am ținut mult ..am scos bujiile am aliniat pistoalele si am umplut cu gaz ......sper sa curat segmentii I-l pornesc peste doua zile sa montez un esapament
cristian boy is offline   Reply With Quote
Old 21-11-17, 23:49   #3
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 Carrera GTS Club Sport

Porsche 924 CARRERA GT

Proprietarul in lauda ca are 66.000 km, e 100% original. Intre noi fie vorba arata foarte bine - cel putin din poze nu se vede vreo fisura in bord sau alt cusur tipic pentru 924.

Pt. cei care nu stiu bine modelul din poze are 210 CP. Cel mai dopat motor de 2.0 montat pe 924 a fost pus pe Carrera GTR race car - 375 horsepower.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	61510_1.jpg
Views:	34
Size:	128.4 KB
ID:	3192623   Click image for larger version

Name:	61510_2.jpg
Views:	30
Size:	109.7 KB
ID:	3192624   Click image for larger version

Name:	61510_4.jpg
Views:	33
Size:	128.9 KB
ID:	3192625  

Click image for larger version

Name:	61510_5.jpg
Views:	41
Size:	140.2 KB
ID:	3192626   Click image for larger version

Name:	61510_6.jpg
Views:	32
Size:	162.1 KB
ID:	3192627   Click image for larger version

Name:	61510_7.jpg
Views:	38
Size:	115.6 KB
ID:	3192628  

Click image for larger version

Name:	61510_8.jpg
Views:	40
Size:	96.9 KB
ID:	3192629  
__________________
Porsche 924 1979 2.0 aspirat 125 CP
Seat leon 1.9 TDI 101 CP
Suzuki SX4 2011 1.9 120 CP

Ex: BMW 320D (150 CP); VW Bora TDI, Golf, Dacia, Renault 16 din 1967
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 02-12-17, 17:23   #4
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 Carrera GTS Club Sport

Ai ramas setat pe 924, incearca si 944 dupa 19985, eu am trecut la acest model si sint mult mai incintat, diferenta este ca de la 944 la 911, in primul rind ecartamentul normal nu cu adaosuri, motorul cu injectie multipunct, cutia perfect etajata, frine eficiente.
bmwvio is offline   Reply With Quote
Old 04-12-17, 20:33   #5
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 Carrera GTS Club Sport

Nici o injectie multipunct sau de orice altfel nu pleaca la sfert cum pleca injectia mecanica (cel putin pe masina mea ca nu vorbesc la modul general). Eu pe masina mea am frane de 924 turbo (identice cu cele de 944).


Si la Titi Aur pe circuit doar un 944 a scos un timp mai bun ca mine pe circuit in calificari cānd s-a mers la liber (Ionut mai exact). Si am fost vreo 10 - 924 si 944.

Pe circuit diferenta asta mare nu prea s-a vazut. Starea tehnica a masinilor a facut diferenta.

In intervalul 1970-1979 masina mea chiar are performante mult peste medie. 944 prinde obligatoriu 1980-1987 - adica alta grupa la retromobil.

Ca si o concluzie daca as vinde masina asta as lua un 924 turbo sau un 944 turbo (imi place cum se misca masina lui Alex - 944 turboS).

Din pacate 944 turbo S e f. rar si f. scump.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 04-12-17, 20:42   #6
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 Carrera GTS Club Sport

Quote:
Originally Posted by bmwvio View Post
cutia perfect etajata
Mergi inainte cu un 924 cu dog leg si discutam dupa de cutie etajata.

Cu dog leg cānd plecam de pe loc lasam 6 m de dare pe ambele roti ca si cum aveam cutie cu diferential blocabil (desi nu era cu diferential blocabil).
Pleca masina altfel. Nu se compara cu actuala cutie facuta mai mult pentru confort. Ambele cutii sunt perfect etajate (dog leg mai scurta si mai de competitie, asta normala mai de confort si viteze mari)

Doar din calitatea componentelor functiona dog legul ca o cutie cu diferential blocabil. Asta normala trage pe 2 roti fix 10 cm dupa care trage doar o roata. Adica puterea motorului in loc sa ajunga la drum se pierde aiurea. Daca le compari ca dimensiuni si greutate dog legul e la jumatate. (adica mai mica si mai usoara). De asta e de 2-3 ori mai scumpa.

Last edited by Motanul; 04-12-17 at 20:45.
Motanul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -