18-05-16, 11:33
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Si eu care ziceam ca a durat prea mult, la fel si mecanicul, s-a plictisit, a zis ca nu-i mai trebuie vechituri prin curte. Pe ce am pus mina era stricat sau s-a stricat atunci, inclusiv ieri furtunul de la racire intre chiulasa si radiator, cel gros, superior care a inceput sa supureze. L-am taiat, am pus o teava si am prins-o cu 2 coliere.
Trebui sa cumpar unul daca are cineva.
Masina asta m-a albit, o sa ma faca sa urasc sportul asta, am luat de la Catalin axa volanului, in afara ca are acelasi joc ca si axa mea, (asta am descoperit dupa ce am spalat crucile si le-am gresat) nici nu s-a potrivit la caneluri, gaurile sint mai mici, cred ca este de 924.
De miine o bag la vopsit, sper sa nu mai apara si altceva.
Am comandat si parbrizul, am gasit cu parasolar si antena la 1.000 lei, soseste pina la sfirsitul lunii.
|
|
|
18-05-16, 14:03
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Este un facut, cind am pornit avea un miriit, un zgomot care vine din zona distriburiei, banuim ca este vorba de pompa de apa, a stat mult fara lichid, cu solutiile de spalat si timpul scurs, s-a uscat presetupa, altfel nu se explica.
In plus nu mai functioneaza indicatorul Economizor din bord, indicatorul de presiune de ulei are fluctuatii inexplicabile(a fost lovita sonda la demontare si s-a rupt un surubel), in rest s-a schimbat mersul complet, schimba vitezele foarte usor, are nerv, se tureaza, are alta forta.
Last edited by bmwvio; 18-05-16 at 14:09.
|
|
|
18-05-16, 19:03
|
#63
|
Stage 3
Join Date: Nov 2011
Posts: 99
|
Re: Porsche 944, M44-1983
bravo, arata bine. pompa de apa nu cred ca are cum sa faca zgomot decat daca are rulmentii dusi, verifica cureaua de distributie sa nu frece cumva. eu am patit-o la mine, am pus din greseala pinionul distributiei de pe vibrochen invers si freca in capacul de axei cu came din fata.
|
|
|
18-05-16, 21:04
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Ai dreptate poate fi, sau semeringurile au fost montate fara sa fie unse. O duc la cel mai mare mecanic miine, cu el am lucrat si la 924, am facut motorul, lucreaza la BMW si a fost pe la marile reprezentante.
Oricum merge super daca nu auzi mieunatul, dar mai sint multe de rezolvat, axa volanului, discurile, plecutele si etrieri fata, flanse amortizoare fata, furtun superior racire, furtun alimentare benzina, sonda ulei, rulmenti fata de spalat si gresat, caseta de directie de revizuit, prea multe ca nici nu le mai stiu acum.
|
|
|
31-05-16, 16:07
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Si eu am avut probleme de la cureaua de distributie. Cānd am adus-o din Olanda nu avea zgomot deloc (ma refer la curea). Dupa ce am schimbat cureaua si rola a inceput sa faca zgomot (adica cu piesele noi).
Vreo 2-3 mecanici mi-au spus ca au intins exagerat de tare cureaua (pe latura lunga ar fi trebuit sa pot sa o intorc la 90 de grade). Nu e bine nici pentru motor, nici pentru curea sa stea asa intinsa, nici pentru pompa de apa. Am tot zis ca o slabesc si poate luna viitoare chiar o sa fac aceasta operatiune.
E greu sa iasa totul la semn si de asta s-a grabit sa o stranga si sa o lase asa cānd a vazut ca sunt toate aliniate. Daca o slabesti un pic se decaleaza semnul de la pozitie.
|
|
|
31-05-16, 16:14
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Quote:
Originally Posted by bmwvio
Si eu care ziceam ca a durat prea mult, la fel si mecanicul, s-a plictisit, a zis ca nu-i mai trebuie vechituri prin curte.
|
Stai linistit ca eu m-am saturat de placa asta. Nici la geometrie nu au vrut sa ma primeasca ca e masina veche si daca se rupe ceva - mai bine nu mai umbla la ea.
Sunt doar 2 serviceuri in care sunt primit cu brațele deschise in tot Bucureștiul. Restul incep sa se vaite sau sa debiteze prostii...
Habar nu au cu ce se mananca masina asta.
Vorba lui Alex - asta e Porschele ala cu motor de Audi...
Last edited by Motanul; 31-05-16 at 16:19.
|
|
|
31-05-16, 20:02
|
#67
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Aseara am rezolvat stergatoarele, au montat bratele de actionare eronat.
In seara asta am inceput sa lucram la distributie, o desfacem toata, multe lucruri au fost facute de mintuiala, suruburi lipsa sau slabe la carcasa, curerele prea intinse cum ziceai si tu. Continuam miine sa desfacem.
|
|
|
01-06-16, 22:34
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
In seara asta am scos cureaua dublu canelata si nu mai miauna. Am gasit decalaje de la semne la arbori de echilibrare, o sa dam pinioanele jos sa ungem semeringurile sau sa le inlocuim si sa vedem care este cauza pentru care nu se ung.
Cit a desfacut mesterul la curea si a facut probe, eu am desfacut, curatat, gresat si remontat inchiderile de la capacul portbagajului, schimbat etansarea de la ventilatoarele de la climatizare si curatat cavitatea de praf, iar acum cind scriu imi dau seama ca am uitat sa montez furtunul de vacum, asa ca miine am de lucru iar.
|
|
|
02-06-16, 10:30
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Porsche 944, M44-1983
salut. hai ca nu am mai intrat de ceva vreme aici. Mieunatul este de la cureaua arborilor de balans - daca o intinzi cum trebuie o sa se auda foarte putin si sa dispara zgomotul intre 1000 si 3000 de km.
Daca scoti pinioanele de la arbori trebuie sa ai mare grija cum le pui la loc. Ar trebuii sa consulti manualul pentru ca se pot monta si gresit.
articulatia coloanei de directie ti-o pot reface cu rulmenti noi ( daca nu te grabesti .
__________________
87' 944 Turbo
|
|
|
06-06-16, 09:36
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
In wk-end am fost plecat si n u mai stiu ce s-a facut la masina, eu am propus schimbarea semeringurilor, azi vad ce a fost, dar ai dreptate, dupa ce am dat jos cureaua nu mai facea zgomot, iar arborele de sus se invirtea destul de usor fata de cel de jos, cred ca ala este cu problema.
In legatura cu axa volanului cum propui sa facem? eu nu am alta, ai tu una sa o repari si sa o aduc apoi pe a mea la schimb? sau sa vin cu masima pina acolo?
|
|
|
07-06-16, 12:13
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Porsche 944, M44-1983
cred ca cel mai bine imi trimiti axa (cuplajul coloanei) sau vii cu ea. eu am sa ma interesez de rulmenti intre timp.
|
|
|
07-06-16, 12:22
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Eu am facut-o asa pe a mea. Iti recomand sa o repari pe a ta sau sa gasesti una identica. Ele sunt vreo 5 modele in total si se pot incurca usor.
|
|
|
08-06-16, 20:42
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Arata ca noua, asa facem, vin la tine saptamina viitoare sau in wk-end daca ma primesti, tu sa ma programezi, sint mai multe de rezolvat, nu merge economizorul, uleiul, radioul.
In plus nu am frina de mina si nu am gasit sabotii, daca ai o sursa cauta-mi si mie si o pompa de apa
multumesc frumos.
Last edited by bmwvio; 08-06-16 at 20:47.
|
|
|
10-06-16, 16:52
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Am scapat de mieunat, am inlocuit semeringurile de la axele de echilibrare. Acum curge radiatorul, am cumparat si un buson de la vasul de expansiune nou, cel vechi nu etansa, o sonda de ulei noua, dupa montarea motorului functiona cind isi aducea aminte, aleatoriu.
O sa inlocuim si pompa, cred ca si sonda care comanda ventilatorul.
|
|
|
12-06-16, 18:32
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 944, M44-1983
Nu am schimbat nici pompa, nici sonda, fostul proprietar imi cere 325 euro pentru pompa, plus citeva vechituri, in total 440, in conditiile in care masina este un gunoi dupa 1,500 euro cheltuiti pina acum si nu merita sa dau banii.
Alta, curgea putin radiatorul, am pus 10 l antigel, 10l apa, 1 flacon solutie de stopare, s-a oprit scurgeream dar acum merge ventilatorul aproape 50% din timp, radiatorul este rece, dar ventilatorul functioneaza fara rost. A fost schimbat termostatul la montarea motorului cu unul de 83gr, in locul celui de pe masina, distrus.
In plus ploua pe linga trapa, mecanismul este incomplet, daca vreau sa inchid complet, pirghiile ies din capac, ceva este defect. Pina acum nu prea a stat afara si nu am avut aceasta problema.
Sint foarte suparat ca nu reusesc sa o readuc in parametri de functionare, nu mai gasesc nici meseriasi care sa lucreze la ea, toti vor masini moderne, sa schimbe piese cu unele noi fara complicatii si implicare, asta este trendul din pacate.
|
|
|
|
|