Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Masina mea Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 09-12-13, 14:21   #241
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am verificat si tunelul pus acum e ok. O sa descriu un pic situatia actuala:
Dog-legul, tunelul si puntea sunt jos (relativ repede si usor a mers treaba)
Este evident de ce timoneria mergea greu; Teflonul din parghia 1 lipseste si parghia sarea din bila aia.



Tunelul nou cu timonerie si cutia noua sunt pe masina:
Daca nu luam decizia sa reconditionez amortizoarele si sa caut 2 suporti noi de prindere - masina ar fi fost gata azi. Asa va fi gata miercuri ca atunci sunt gata amortizoarele.

__________________
Porsche 924 1979 2.0 aspirat 125 CP
Seat leon 1.9 TDI 101 CP
Suzuki SX4 2011 1.9 120 CP

Ex: BMW 320D (150 CP); VW Bora TDI, Golf, Dacia, Renault 16 din 1967
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 12-12-13, 13:10   #242
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Lucrarea este gata. Masina este functionala. Mai sunt mici detalii de pus la punct. Prima impresie este ca a meritat balamucul.


Motanul is offline   Reply With Quote
Old 16-12-13, 21:54   #243
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

S-au pus si detaliile la punct si acum cutia merge excelent. Multumesc pe aceasta cale lui Alex care stie cu ce se mananca masina asta. De cand a vazut piesele mi-a zis ce lipseste; ce imi recomanda etc.

Recomand www.bifimotors.ro

Revenind la cutie (audi) este o idee mai slabuta la plecarea de pe loc - dar mult mai comfortabila in rest.

M-am bucurat si de prezenta catorva fratiori 944:


Last edited by Motanul; 16-12-13 at 21:58.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 19-12-13, 00:00   #244
Issues

Stage 5
 
Issues's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 323
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

uitete la poza din dreapta cum arata 944 pe linga 924 ....
Issues is offline   Reply With Quote
Old 20-12-13, 20:33   #245
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

1. Mie imi place mai mult fata la 924. Spoilerul de 944 e prea modern pentru gusturile mele si anii 1970.
2. Aripile evazate nu imi plac (prefer caroseria de 924)
3. Singurul lucru care imi place la 944 e dirijorul de aer de sub spoilerul din spate. (din pacate nu exista echivalent pe original la 924).
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 21-12-13, 08:09   #246
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Quote:
Originally Posted by Motanul View Post
3. Singurul lucru care imi place la 944 e dirijorul de aer de sub spoilerul din spate. (din pacate nu exista echivalent pe original la 924).
exista cauta-l. Intradevar a fost pus pe 924S dar 924S are aceeasi caroserie
morghen is offline   Reply With Quote
Old 21-12-13, 14:48   #247
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am vazut zeci de 924 S fara el. Aici e singurul loc in care am gasit unul - 924 S Le Mans - dar sa fiu sincer pare ceva after market.



In rest facaturi de prost-gust. Asta este singurul care nu arata ca nuca in perete; dar una peste alta tot nu imi place cum arata (partea din spate arata foarte bine. Ce vine peste aripa nu imi place

Last edited by Motanul; 21-12-13 at 14:51.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 21-12-13, 15:09   #248
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Asta e kit OEM pt 924S
Issues avea de 944 turbo modificata pe 924-le lui alb.

Last edited by morghen; 21-12-13 at 15:18.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 21-12-13, 20:32   #249
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Asta arata bine; exista vreun part number macar sa am o speranta sa dau de el? Se mai fabrica asa ceva?
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 20-01-14, 11:51   #250
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am facut o verificare ITP. Totul a iesit bine; Singurul lucru care a trebuit modificat a fost CO-ul. CO2 si toate celelalte erau in norme fara sa modific ceva (frane, lumini, tot).

Initial CO-ul era 6%. Trebuia sa-l cobor la 4,5% si am reusit sa-l cobor undeva spre 2%. A zis omul ca daca are si noxe mici si merge si bine sa o las asa.

Relantiul e ok; Singura modificare - nu mai pleaca la sfert de cheie. Trebuie tinut jumatate de secunda- 1 secunda chiar.
Desi frana pe spate era in norme, am profitat de ocazie sa o reglez si mai bine. (am coborat din reglaj cu inca 10 procente diferenta intre roti).
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 26-01-14, 17:40   #251
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

M-am gasit si eu sa-mi scot masina din garaj in cea mai nepotrivita perioada cu putinta.
Intai am plecat pe zapada cu slikurile de vara. Masina se putea conduce cu maxim 20-30 km/h si avea un comportament de-a dreptul periculos.
Ulterior am pus anvelope de iarna dar comportamentul nu s-a imbunatatit cine stie ce. Acum merg cu ~ ce viteza vreau dar masina pleaca mai greu decat alte surate de la semafor. Pe franre sunt multumit de comportament.

Cumulat cu lipsa unei ventilatii corespunzatoare - mersul cu masina in conditiile astea e destul de dificil spre de evitat.

Pozele le-am facut cand zapada era inca rezonabila. Acum e si mai multa...
Partea cea mai proasta este ca daca nu se domoleste zapada nu pot sa o bag la loc in garaj. (am toleranta la usa de 1 cm cu oglinda pliata si este si panta pe care de obicei se face gheata de la un burlan).


Last edited by Motanul; 26-01-14 at 17:43.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 26-01-14, 17:47   #252
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am iesit si eu cu Passatu pe zapada...si fara ABS si ESP ar fi imposibil de condus cu viteza mai mare de 20-30km/h
Am dezactivat putin ajutoarele si pe langa ca nu ar putea fii oprita cu franele alea(fara ABS) nici aderenta nu are(fara ESP) si daca drumul nu e perfect drept mai pleaca si intr-o parte.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 26-01-14, 18:23   #253
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Eu la BMW imi dezactivatm ESP (ASR) -ul pe jumatate. Daca aveam de urcat o panta si il lasam cuplat full cum incepea o roata sa dea in gol taia din puterea motorului si intra intr-un cerc vicios si concluzia era ca ramanea in drum din primii metrii.

Cu esp-ul scos pe jumate urca excelent (pe puntea spate ai mai multa greutate si tot acolo e si tractiunea). In schimb la vale nu prea te ajuta cu nimic frana de motor.

Macar la 924 nu imi fac griji de ABS si ESP.
Aici ecuatia este simpla: soferul si pedalele (depinde de tine cum dozezi acceleratia si frana).
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 26-01-14, 19:30   #254
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Quote:
Originally Posted by Motanul View Post
Aici ecuatia este simpla: soferul si pedalele (depinde de tine cum dozezi acceleratia si frana).
Asta am vrut sa zic
morghen is offline   Reply With Quote
Old 26-01-14, 21:53   #255
Alex_cristocea

Stage 5
 
Alex_cristocea's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 671
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

E drept ca fara ABS e tare urat iarna dar cu niste anvelope bune de iarna eu zic ca se merge decent. Imi aduc aminte in iarna lui 2005 aveam niste anvelope de vara cu 2mm de profil si era o intreaga aventura doar sa iesi din parcare. Cu toate astea am ramas uimit cum se oprea pe zapada chiar si cu anvelopele alea proaste. In schimb cu anvelope bune de iarna e alta poveste. Sincer directia pe zapada mi se pare mai buna decat la multe masini cu tractiune fata.
__________________
87' 944 Turbo
Alex_cristocea is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -