salut pe toata lumea! am facut ceea ce mi-am propus: am luat o punte de saxo vts si mi-am schimbat-o singur, la tara. concluzii: datorita barilor de torsiune mai groase (19 mm fata de 17,9mm) si a barii antiruliu (22mm fat de 18mm) am constatat o schimbare in bine a comportamentului masinii, desi amortizoarele sunt aceleasi (urmeaza ceva sport, probabil bilstein b
. reglajul mi l-am facut singur, cu ajutorul unui "fals amortizor" - un amortizor uzat, caruia i-am pus o tija filetatata cu o contrapiulita in loc de tija lui originala. in plus, trebuie spus ca acum am frane pe disc in spate!!! a meritat, chiar daca am lucrat in jur de vreo 6 -7 ore.
tips-uri: 1. pt extragerea barilor de torsiune nu folositi un surub prin infiletare in filetul barii - risc de distrugere a filetului. infiletati o filiera sau un surub lung cu piulita pe el pana la capatul filetului din bara de torsiune, apoi strangeti piulita pusa imprealabil. aveti rabdare si mult wd-40; 2. cu ajutorul unui "fals amortizor" nu aveti cum sa gresiti - garda este identica in ambele parti
bafta la toti!
p.s.: NU SUNT MECANIC AUTO!!!