deci sa o lamurim...ai inteles gresit..eu chiar nu am zis ca e nascuta la cratita(si nici o asa parere) !(las'o moarta cu fumeia nu eu am inceput sa folosesc cuvantul respectiv) am zis ca locul unora e pe podium(moda,prezentare.etc) ! Iar mustangul din 69 e acelasi model ca cel din 65, iar din 69 a aparut altul care s'a fabricat pana in 70,depinde de model..daca e sa luam ce visam fiecare..eu visez la un Dodge Charger R/T-SE 1969.
Alo, domnu'. Zici ca modelul 69 este acelasi model cu 65?
Te inseli, nu te prea pricepi. Trust me:
Ia, fa diferentele: Cele din '65 sunt cele rosii, iar cele din '69 sunt albastru si crem. (ca aspect)
Mustang 65 - motorizari
200 c.i. @ 120 h.p. w/9.2:1 compression and a one barrel carburator.
289 c.i. @ 200 h.p. w/9.3:1 compression and two barrel carburator.
289 c.i. @ 225 h.p. w/10.0:1 compression and a four barrel carburator.
289 c.i. @ 271 h.p. w/10.5:1 compression and a four barrel carburator.
# Three body types available: 2 dr. hardtop, 2 dr. convertible and a 2 dr. fastback.
MUSTANG 69 - motorizari
200 c.i. @ 120 h.p. w/8.8:1 compression with one barrel carburator.
250 c.i. @ 155 h.p. w/9.0:1 compression with one barrel carburator.
302 c.i. @ 210 h.p. w/9.5:1 compression with two barrel carburator.
302 c.i. @ 290 h.p. w/10.5:1 compression with four barrel carburator.
351 c.i. @ 250 h.p. w/9.5:1 compression with two barrel carburator.
351 c.i. @ 290 h.p. w/10.7.1 compression with four barrel carburator.
390 c.i. @ 320 h.p. w/10.5:1 compression with four barrel carburator.
428 c.i. @ 335 h.p. w/10:6:1 compression with four barrel carburator.
428 c.i. @ 335 h.p. w/10:6:1 compression with four barrel carburator.
429 c.i. @ 375 h.p. w/10.5:1 compression with four barrel carburator.
# Only some of the 428 c.i. (CJ's as introduced in 196 came with ram air.
# Three body types available: 2 dr. hardtop, 2 dr. convertible and a 2 dr. fastback.
Mustang 65
200 c.i. @ 120 h.p. w/9.2:1 compression and a one barrel carburator.
MUSTANG 69
200 c.i. @ 120 h.p. w/8.8:1 compression with one barrel carburator.
250 c.i. @ 155 h.p. w/9.0:1 compression with one barrel carburator. Sunt masini de femei in State.
Chiar si Camaro-ul de 3.4 FSi - 160CP este considerat in SUA masina de femeie.
Camaro-ul de 5.7 - >300CP este considerat in SUA masina de barbat. sursa: http://www.fordclassics.com/mustangspecs.html
nu stiu ce se intampla
dar masinile care ar putea fi considerate de femei si anume cele mici gen ford ka, opel corasa b, renault twingo, etc
sunt conduse mai nou de barbati
vre-o parere ?
nu stiu ce se intampla
dar masinile care ar putea fi considerate de femei si anume cele mici gen ford ka, opel corasa b, renault twingo, etc
sunt conduse mai nou de barbati
vre-o parere ?
nu stiu de unde vine ideea asta ca fetele trebuie sa canduca masini mici, de ce?, pt ca pe cele mari le lovesc, nu se stiu incadra bine cu ele? ei bine e si asta o explicatie, dar am vazut fete in masini rapide gen Mercedes slk, Bmw m3, si altele de genu, si kiar le statea bine in ele, decat in niste putze de masini gen ford ka. mini cooper aia da. astept ziua sa vad o fata intru Hummer h2 sau Gmc Yukon , sau ceva mare in orice caz
vezi ca in bucuresti intr-un hummer dai faliment, intr-un ford ka mergi o luna, cu un hummer, stai 10 ore sa-l parchezi ca n-ai unde, un ka doar ca nu-l bagi in scara blocului, asa ca termina tu tiganismele astea. Azi am vazut o gagica intr-un s8, crezi ca era smechera, nu iti zic io. Cum a zis un bun amic, daca ma duc cu matizu la servici rad subordonatii de mine.
o fata delicata intr-o masina mare nu arata ok...
unei femei i se potriveste o masina mica in majoritatea cazurilor, arata cochet, arata firesc, arata normal...
nu stiu, depinde foarte mult de gusturi, si aici doar un ochi format, de femeie, cu experienta unei femei poate decide ce i se potriveste cel mai bine.
Sindrom, eu nu vreau sa ne certam, asta este parerea mea, fiecare cu ale lui, daca gandim toti la fel, hai sa ne cumparam toti scutere electrice si am rezolvat problema, in plus masinile mici nu au nici o forma si aspect, cu mici exceptii tin sa precizez, deoarece nu poti sai dai o forma unei masini de dimensiunea unei cesti de cafea, si toata treaba asta nu se rezuma doar la Romania, unde veci nu ai unde sa parchezi, ambuteiaje, etc etc.
nu stiu de unde vine ideea asta ca fetele trebuie sa canduca masini mici, de ce?, pt ca pe cele mari le lovesc, nu se stiu incadra bine cu ele? ei bine e si asta o explicatie, dar am vazut fete in masini rapide gen Mercedes slk, Bmw m3, si altele de genu, si kiar le statea bine in ele, decat in niste putze de masini gen ford ka. mini cooper aia da. astept ziua sa vad o fata intru Hummer h2 sau Gmc Yukon , sau ceva mare in orice caz