una din legile lui murphy: "nu repara ceva ce nu e stricat ca sigur se strica"
din experienta daca nu iti da motive de ingrijorare e mai bine sa o lasi asa....
nu zic sa ignori semne de probleme daca apar ca sigur te va costa inzecit daca se strica ceva .....
tot din experienta de buc ca propietar honda del sol.....
1. sunt ffff rari mecanicii buni care isi dau interesul pt ceea ce fac
2. din aia care exista si mai putini au desfacut un motor honda de pe un del sol
fact: nu exista mecanici care sa stie ce fac....99% invata o lectie si o aplica; daca au mai facut de cateva ori o operatiune au sanse mari sa le iasa f bine daca nu.....bajbaie si sigur strica ceva...
eu nu am intalnit mecanic in buc care sa inteleaga cum fuctioneaza si care este scopul real al unui mecanism VTEC precum cel de la honda....toti stiu din auzite sau din experienta ce si unde se desface si cam cum intuiesc ca urmeaza sa le puna la loc....
este f riscant sa lasi masina pe mana cuiva.....
exceptie fac indivizi care datorita pasiunii sau studiilor au studiat de 10x si au desfacut o data....astia sunt propietari de del sol de cele mai multe ori....
sunt cativa care se incadreaza aici...
eu cele mai bune reparatii le-am facut cu mana mea....si unde am lasat pe altii a trebuit sa umblu dupa ei aproape tot timpul...
PS: probabil la dublin nu e cazul.....
de asemenea daca dispui de fonduri nelimitate pt restaurare....inlocuirea masiva a unor subansamble mari e cea mai simpla/sigura reparatie...daca nu dispui reparatia efectiva a unor componente existente necesita ffff multa pricepere si intelegere a fenomenelor din masina....