Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Zona tehnica Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 14-09-11, 12:54   #16
marianhonda

Stage 2
 
marianhonda's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 54
Default Re: Intrebare

Destul de ciudata si interesanta faza cu acul indicator...
Am avut ceva probleme la fostul EG dar, nu prea se aseamana totusi.
Tind sa cred ca este un defect mecanic al indicatorului sau o alimentare necorespunzatoare( contact imperfect ).
Din ce am observat la EG3 , alimentarea acelor trece prin becuri, daca schimbi becurile, am vazut ca rezistenta interna influenteaza acul indicator si are alt comportament .

Verifica contactele si alimentarea totusi...


Mult spor !
marianhonda is offline   Reply With Quote
Old 14-09-11, 13:31   #17
ionut_50

Stage 5
 
ionut_50's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 921
Member of:
[Honda]
Default Re: Intrebare

am si ej9 si eg acul de benzina ramane si daca iei borna jos la nivelul care este in rezervor. la ambele modele
ionut_50 is offline   Reply With Quote
Old 14-09-11, 14:35   #18
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Intrebare

Si la integra acul de benzina ramane la nivelul din rezervor iar daca bag benzina creste usor pana ajunge sus. E mai bine asa decat sa faca ca ala la Dacie
__________________
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 14-09-11, 16:51   #19
Vali_lj

Stage 5
 
Vali_lj's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 408
Member of:
[Honda]
Default Re: Intrebare

La Honda indiferent de generatie indicatorul de nivel al benzinei este sistem electromagnetic , daca tensiune prezenta este intrerupta ramane blocat pe ultima valoare data de nivelul din rezervor. Nu este nici un defect sau altceva cunoscut . Asa este la honda.

Ce am observat ( cel putin in cazul meu) este ca acul indica nivelul in functie de stilul de condus/consum. Dau un exemplu pe care l-am observat de fiecare data. Nu este un defect din punctul meu de vedere .
CU 20 litri in rezervor daca o ard prin bucuresti , nivelul indicat la alimentare scade destul de repede si se mentine jos. Aceeasi litri acelasi nivel dar condus constant afara lucrurile iau o intorsatura ciudata ... creste nivelul indicat initial putin, iar scaderea este foarte lenta .... daca intru in oras si schimb timp de 10 min stilul de condus acul coboara destul de repede si ramane la un nivel foarte jos .
__________________


“If Honda does not race there is no Honda.” by Soichiro Honda
Vali_lj is offline   Reply With Quote
Old 14-09-11, 18:26   #20
Manasel

Stage 5
 
Manasel's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
Default Re: Intrebare

dap si eu am observat acelasi lucru.depinde cum mergi iar daca ai plinul facut si merg cu ea zici ca consuma nimic dar daca a trecut de jumate parca scade mai repede.
__________________
Drop the mouse and pick up a wrench
Manasel is offline   Reply With Quote
Old 14-09-11, 20:26   #21
MITSU
Honda Driver

Stage 5
 
MITSU's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 808
Member of:
[Honda]
Default Re: Intrebare

chestia asta am observat-o si eu ...mergi frumos....nu misca acu. dupa 4-5 accelerari mai prin 4500 , se duce jos mai brusc. m-am mai linistit stiind ca nu sunt singurul cu asemenea simptome , daca le putem zice asa. multumesc mult pentru raspunsuri.
MITSU is offline   Reply With Quote
Old 15-09-11, 13:12   #22
yulasinio
Honda Driver


Stage 5
 
yulasinio's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Intrebare

Eu tot timpul incerc sa intru tare in curbele pe stanga ca sa cresc nivelul din rezervor Duminica cand am fost pe track am avut un pic mai multe de un sfert de rezervor, dupa 15 minute acul imi arata rezervorul gol, dupa ce am iesit de pe track a crescut la nivelul din rezervor.
yulasinio is offline   Reply With Quote
Old 14-10-11, 14:07   #23
MITSU
Honda Driver

Stage 5
 
MITSU's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 808
Member of:
[Honda]
Default Re: Intrebare

inca o intrebare sa nu mai deschid alt Thread : acul de la temperatura apei , trebuie sa stea constant pe mijloc ( temperatura optima ) ? eu daca merg mai tare , de exemplu cobor un deal , mers normal 100km/h acul coboara spre rece. uneori ajunge pana pe prima linie de jos ..... sa fie supapa de inchidere al termocuplei ?
MITSU is offline   Reply With Quote
Old 14-10-11, 14:28   #24
ionut_50

Stage 5
 
ionut_50's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 921
Member of:
[Honda]
Default Re: Intrebare

Quote:
Originally Posted by MITSU View Post
inca o intrebare sa nu mai deschid alt Thread : acul de la temperatura apei , trebuie sa stea constant pe mijloc ( temperatura optima ) ? eu daca merg mai tare , de exemplu cobor un deal , mers normal 100km/h acul coboara spre rece. uneori ajunge pana pe prima linie de jos ..... sa fie supapa de inchidere al termocuplei ?
DEOBICEI STA FOARTE PUTIN SUB MIJLOCUL CEASULUI,PROBABIL TU AI TERMOSTATUL BLOCAT,INCEARCA CU ALT TERMOSTAT SA VEZI DACA MAI FACE LA FEL
ionut_50 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-11, 15:06   #25
MITSU
Honda Driver

Stage 5
 
MITSU's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 808
Member of:
[Honda]
Default Re: Intrebare

ma gandeam eu .... ceva modalitati de reparare gen DIY ( do it yourself ) ? si eventual exact unde ii situata supapa respectiva ...
MITSU is offline   Reply With Quote
Old 14-10-11, 15:09   #26
ionut_50

Stage 5
 
ionut_50's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 921
Member of:
[Honda]
Default Re: Intrebare

Quote:
Originally Posted by MITSU View Post
ma gandeam eu .... ceva modalitati de reparare gen DIY ( do it yourself ) ? si eventual exact unde ii situata supapa respectiva ...
ESTE CAM SUB DELCOU,VEZI CA IES MAI MULTE FURTUNE DIN EL,E O PIESA DIN ALUMINIU SI IN PIESA AIA ESTE TERMOSTATUL,FOARTE SIMPLU DE SCHIMBAT ARE 2 SURUBURI PARCA SI DAI DE EL,SPOR
ionut_50 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-11, 15:17   #27
MITSU
Honda Driver

Stage 5
 
MITSU's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 808
Member of:
[Honda]
Default Re: Intrebare

mersi ionut. apreciez.
MITSU is offline   Reply With Quote
Old 14-10-11, 15:18   #28
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Intrebare

ionut 50 nu mai folosi "Caps" te rog
!41! is offline   Reply With Quote
Old 14-10-11, 18:56   #29
harlequinm

Stage 2
 
harlequinm's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 57
Default Re: Intrebare

Stie careva ce rol au gaurile din bara spate ? Avantaje/Dezavantaje ?


Last edited by harlequinm; 14-10-11 at 19:13.
harlequinm is offline   Reply With Quote
Old 15-10-11, 08:36   #30
carlitos

Stage 5
 
carlitos's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,473
Member of:
[Honda]
Default Re: Intrebare

Quote:
Originally Posted by harlequinm View Post
Stie careva ce rol au gaurile din bara spate ? Avantaje/Dezavantaje ?

astea sunt masini de drag,gaurile au rolul de a iesi aerul prin ele (sa nu faca bara efect de parasuta)
carlitos is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -