poate ca sunt off , insa eu cred ca sunt pe subiect.Vreau sa va povestesc toata "patania".
M-am dus ca tot omul in Germaia sa imi iau masina,cu banii ce am reusit sa-i strang peste vara si la suma disponibila nu mi-a venit in minte decat BMW E36,dar vroiam ceva ingrijit in stare perfecta de functionare si am gasit la 2200 un E36 316 i euro3 (mi s-a spus) si m-am dus acolo cu gandul negocierii,in fine cu chiu si cu vai cu ajutor din partea unor rude din Germania am reusit sa o scot la 1800E,mandru nevoie mare ca este D3,eu crezand ca este echivalent cu euro3,m-ai ales ca asa mi s-a spus si inainte sa plec dupa ea,ca este Euro3.Mi-a aratat ca a fost schimbat motorul in 2001 cu un motor 1.6 din 2000 tot de BMW E36, M 43 B16 - codul motorului,schimbarea facandu-se la reprezentanta, iar in 2011 august a fost facuta verificarea si masina a iesit in acte impecabil si D3.
Ajuns cu ea la RAR in Romania , surpriza... si acum va citez ce mi s-a spus : "Norma de poluare a nemtilor D3 nu este Euro3 ci un Euro2 mai bun,deci nu ti-o putem scoate Euro3 si oricum nemti fac verificarile la masini la oha(adica treaca mearga) doar ca sa scape de ele(adica sa le scoata din tara) si aici(la "noi la RAR") se fac cum trebuie si daca chiar crezi ca ai euro3 pe ea trebuie sa te duci la Pitesti(sau Ploiesti nu m-ai stiu exact unde mi-a spus,ca in momentul ala nu mai gandeam limpede) la reprezentanta(sau ce au ei acolo) sa-ti faca ei omologarea.Dar fara omologarea lor chiar daca iese motorul euro3 sau poate sa iasa si euro4..5 degeaba,pentru ca ai caroserie din 95' si euro3 a iesit pe piata abea dupa anul 2000,singurele modele care au iesit euro3 mai devreme de 2000 au fost Golf IV(si a mai zis el un model)"
Ce am inteles eu de aici, daca am caroserie din 95' pot sa-i fac la motor ce vreau eu ca sa aiba un Euro superior ca ei tot Euro2 o sa mi-l scoata,pana la urma ei iau norma de poluare de la caroserie...
)=)).
==>Rezulta ca toate masinile pana in anul 2000 au Euro2 sau mai putin.