sincer....pretul initial al masinilor clasice....TREBUIE sa fie cat mai mic..pt k ulterior se investesc o groaza de bani.
Dk masina mai si functioneaza ..mai si arata binisor, mai are si acte in regula, nr noi, proprietar cunoscut atunci creste pretul, normal..dar cat timp nu ai o piesa(cazul lui sebaa >> C.V.) care sa demonstreze functionarea (buna) a masinii pierzi MULT mai MULT decat pretul acelei piese si manopera inlocuirii ei..
...motivul vi-l explic aici mai jos
vorbesc din experienta cautarii dupa comori de mult apuse..
multi kakanari demontau delcoul, o fulie, chiulasa, cardanul, bujiile(model vechi si rar), cutia, un butuc cu tot mecanismul, electrica..si alte cele..doar pt a nu se afla k nu functioneaza motorul, sau cutia..sau o alta parte mecanica a masinii.
ideea vanzatorilor/samsarilor e buna(pt Ei)..dar foarte mult pierdem noi pasionatii, din cauza unei asemenea idei
kknarii naibii