Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 13-04-09, 15:55   #1
okrime

Stock
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 8
Question probleme motor !

salut !am un opel vectra b din 96 si am o nelamurire in legatura cu motorul , cand scot capacul de la ulei (nu tija aia ) sare ulei e normal sau e ceva nasol la compresie ? ce e de facut ? + scoate un fum alb la esapament .multumesc !
okrime is offline   Reply With Quote
Old 13-04-09, 15:58   #2
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: probleme motor !

Nu e problema, iar fumul alb e boala de opel. Tureaza-l de cateva ori si lasa-l pornit, vezi daca mai scoate fum dupa 1 minut. Daca nu, cum spuneam, e boala de Opel.
__________________

Official Porsche hater.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 13-04-09, 21:38   #3
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Talking Re: probleme motor !

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
... fumul alb e boala de opel....
Draq...astia de la Opel n-au auzit de normele de poluare.
Ca arunca ulei este normal,axul cu came este vizibil prin gaura aia,axa care se roteste, iar in jurul ei este plin de ulei.

Pentru fumul alb trebuie vazut daca e benzinar sau diesel,as aca titlu informativ,deoarece in '96 pe Vectra s-au montat atat motoare diesel cat si benzinare si astea nu prea seamana intre ele.
__________________
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 13-04-09, 22:17   #4
okrime

Stock
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 8
Default Re: probleme motor !

Quote:
Originally Posted by turbojack View Post
Draq...astia de la Opel n-au auzit de normele de poluare.
Ca arunca ulei este normal,axul cu came este vizibil prin gaura aia,axa care se roteste, iar in jurul ei este plin de ulei.

Pentru fumul alb trebuie vazut daca e benzinar sau diesel,as aca titlu informativ,deoarece in '96 pe Vectra s-au montat atat motoare diesel cat si benzinare si astea nu prea seamana intre ele.
Benzina , motor ecotec.
okrime is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 21:34   #5
sima_casino

Stock
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 2
Default Re: probleme motor !

in legatura cu uleiul...din cate stiu eu daca arunca ulei...inseamna ca are ceva probleme cu motoru...am si eu un opel vectra B din 99...si cand l-am cumparat am verificat sa vad...scuipa ulei sau nu...si nu arunca nici un gram....
sima_casino is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 21:35   #6
sima_casino

Stock
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 2
Default Re: probleme motor !

intrebare....daca stie cineva...mi-am cumparat o toba sport....daca anulez toba din mijloc...o sa am probleme cu sonda lamnda??? id: sima.king...va rog mult sa ma contactatzi pe mess
sima_casino is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 22:58   #7
okrime

Stock
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 8
Exclamation Re: probleme motor !

Am auzit si io ca sar putea sa fie ceva cu motorul ceva cu compresia . la mine arunca numai cand e rece motorul si am si aprope camele alea . Astept pareri de la un profesionist. Multumesc!
okrime is offline   Reply With Quote
Old 16-04-09, 10:57   #8
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: probleme motor !

Teoria e simpla.
Tu cand dai cu palma in ligheanul cu apa ,sare apa in toate partile? Sare.
Si axele alea cu came sunt inundate de ulei,partea activa a camei se unge permanent cu ulei ,deci este normal ca in timpul rotatiei sa-l arunce in planul ei ,deci daca ai o cama in dreptul gaurii busonului de unplere pe acolo sa sara ulei.Mai grav este cand pe gaura aia ies mai multe gaze de carter decat gaze arse pe esapament.
@sima_casino,nu stim ce motor ai ,in consecinta cate sonde lambda pot fi pe acolo.
Consecintele pot fi ca vei avea un consum mai mare,ramai fara talonul masinii "saltat" de "organ" pentru zgomot execsiv si in mod cert nu vor mai iesi gazele la ITP.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 17-04-09, 13:08   #9
okrime

Stock
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 8
Default Re: probleme motor !

Quote:
Originally Posted by turbojack View Post
Teoria e simpla.
Tu cand dai cu palma in ligheanul cu apa ,sare apa in toate partile? Sare.
Si axele alea cu came sunt inundate de ulei,partea activa a camei se unge permanent cu ulei ,deci este normal ca in timpul rotatiei sa-l arunce in planul ei ,deci daca ai o cama in dreptul gaurii busonului de unplere pe acolo sa sara ulei.Mai grav este cand pe gaura aia ies mai multe gaze de carter decat gaze arse pe esapament.
@sima_casino,nu stim ce motor ai ,in consecinta cate sonde lambda pot fi pe acolo.
Consecintele pot fi ca vei avea un consum mai mare,ramai fara talonul masinii "saltat" de "organ" pentru zgomot execsiv si in mod cert nu vor mai iesi gazele la ITP.
Mersi ! Raman dator . Bafta !
okrime is offline   Reply With Quote
Old 26-07-09, 18:57   #10
sorin74iv

Stage 5
 
sorin74iv's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 557
Default Re: probleme motor !

Salut la toata lumea!Va intreb si eu daca este normal sa sara ulei dupa ce desurubezi busonul?Am schimbat uleiul anul trecut(am parcurs vreo 3mii km)si acum este pe minim.Motorul trage excelent!Unii zic ca nu este normal si trebuie segmenat motorul si nu vreau sa aud de asa ceva!Am un Golf 3 GTI,2000cm;150cp;Tip ABF.Mult
__________________
Golf3 GTI;ABF-2000;150cp
sorin74iv is offline   Reply With Quote
Old 26-07-09, 20:35   #11
FIGHET

Stage 5
 
FIGHET's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,554
Member of:
[Opel]
Default Re: probleme motor !

sa scoata ulei pe la capac este normal la un motor in stare de functiune buna dar mai nasol este cind scoate fum cum spui tu alb atunci cel mai bine este s a consulti un mecanic (mai multi) pt ca numai la fata locului iti poate da verdictul adevarat
__________________
CIT TRAIESTI INVETI !!! DAR IN FINAL , TOT PROST MORI !!!
FIGHET is offline   Reply With Quote
Old 26-07-09, 22:20   #12
sbliv

Stock
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 3
Default Re: probleme motor !

salutare am si eu o intrebare.ce poate fi ca intre 2500si 3000rot/min cand apas pedala de acceleratie se simte o retinere,plus de asta pe la 80km la ora incepe sa trepideze masina si nu vrea sa mai traga,apoi se aude un pocnet sub masina si incepe din nou sa se simta puterea motorului.am verificat acum vreo 2 zile la un test auto si nu am pb cu sondele cu nimik,mecanicu zicea ca e din cauza la alimentare s-ar putea sa fie de la pompa de benzina,masina e un golf 3 gti din 95am schimbat filtre,ulei, bujii,nush ce sa mai fac.ma poate ajuta si pe mn cineva cu o idee ?.va multumesc
sbliv is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -