Quote:
Originally Posted by Marius_mym89
Porsche ... pt ca dintr-un 3,6 scot 480CP iar celor de la audii le-au trebuit 5,2 si V10 sa scoata 525 CP...
|
Te-a gandit mult pana ai scris aberatia asta ? Pai tu compari un motor normal aspirat cu un motor supraalimentat ?? Normal ca asa si dintr-un motor de 2 litri poti sa scoti lejer 400 de cai daca-i pui doua turbine, dar asta nu inseamna ca poti sa il compari cu un motor de M3, si sa spui ca vai M3-ul e varza ca are nevoie de 4 litri sa scoata aceiasi putere. De obicei firmele care n-au bani sa investeasca in motoare aspirate de performanta (adica de turatie) recurg la solutia asta care evident e mult mai ieftina. Nu spun ca porsche e una dintre ele, pentru ca nu e, dar in general asa sta treaba. N-o sa vezi lamborghini sau ferrari suparalimentat, in afara de F40 care insa era motor de turatie, avand redline-ul undeva pe la 8000 daca nu ma insel.
Quote:
la acceleratii tot porsche castiga deci... unde e tehnologie mai multa ? ... plus ca orice a-ti zice voi designul masinilor porsche mi se pare fascinant, mai ales faptul cum a supravietuit in timp fara modificari majore.
|
Porsche-ul fiind supraalimentat are cuplu mare de la turatii joase deci e normal sa accelereze mai repede de la 0-100 ! Asta nu inseamna ca are "tehnologie mai multa" sau ce aberatii mai scrii tu pe-acolo. In plus, daca compari timpii de la 0 la 200, o sa vezi ca sunt cam la egalitate...
Si ca sa fiu on-topic, aleg R8 V10 clar. In primul rand ca arata de 10 ori mai bine, porsche-ul din fata aratand cu un beetle turtit dupa cum a remarcat si Jeremy Clarkson. Pur si simplu e un design invechit, si lumea s-a cam plictisit de el. Dupa aia R8-ul are un soundtrack de zile mari, foarte asemanator cu al lui Gallardo, pe cand turbo e un mare FAS la acest capitol. Nu mai vorbesc de interior ca iar porsche se face de ras. In rest, accelereaza cam la fel, si in general, ambele se tin destul de bine in curbe, deci nu prea poti sa le diferentiez dpdv al performantelor. Tot pe acolo sunt. Diferenta o face imaginea, senzatia de exclusivitate, zgomotul motorului, etc ori Audi e clar superior la acest capitol. Unii ar spune ca si modul in care se comporta pe sosea e superior, Audi-ul avand o distributie mai buna a maselor si o suspensie ajustabila extrem de eficienta, dar cum nu le-am condus nu pot sa ma pronunt :P
Oricum eu unul prefer oricand un GT3 in locul unui Turbo, care sincer mi se pare o masina destul de plictisitoare chiar si fara sa o fi condus.
PS: nu cumva topicul asta trebuia sa fie la "versus" ???
A si ce v-a venit sa puneti filmuletele alea in lb. germana ? Doar nu cumva va inchiputi ca toti membrii 4tuning cunosc aceasta limba...eu cred ca nici 10% n-o cunosc.