Member of: [Observator 4tuning] [VW] [Honda] [Street Zone]
FIA GT - Bucharest 20.05.2007
Au inceput pregatirile pentru marea cursa din luna mai ...
Details Location :
Bucharest - The race track is a city track, around the parliamentary palace in the centre of Bucharest, the capital city of Romania. The circuit will be driven clock-wise. Circuit length :
3.115 km Contact information:
Bucharest Ring S.R.L Str Vasile Lascar nr 62 Sector 2 Bucharest
Tel: +40 31 405 7539
Fax: +40 21 212 0449449
Email: info@bucharest-ring.com
Website: www.bucharest-ring.com
Press Officer: Albert Panaiot
Tel: +40 721 79 7761 Nearest Airports:
Baneasa, 10 km. Otopeni, 19 km
BILETELE SE POT REZERVA ONLINE
www.bucharest-ring.com Thursday : 10 € Weekend tickets (Friday, Saturday and Sunday) : Bronze tribune : 20 € Silver tribune : 30 € Gold tribune : 50 € Platinum tribune : 70 € Paddock access ticket : 20 € Tickets can also be bought at the Automobil Club of Romania from February 14th
Circuit Details Track length : 3180 m Track length ideal line : 3106 m Lap time : 75,3 sec. (FIA GT) Average speed : 148,6 km/h (FIA GT)
Member of: [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [Echipa de sprijin]
Re: FIA GT - Bucharest 20.05.2007
Au inceput lucrarile pentru Vodafone Bucharest Challenge 2007!
- Primele tribune si zidurile de beton au ajuns la Bucuresti
- Zidurile de protectie au fost aduse de la Bilbao si respecta normele FIA
La inceputul acestei saptamani au inceput lucrarile pentru constructia circuitului stradal din jurul Palatului Parlamentului, circuit pe care se va desfasura in perioada 18 – 20 mai 2007 „Vodafone Bucharest Challenge 2007”. „Vreau sa imi cer scuze pentru toate neplacerile create cu ocazia acestor lucrari si pentru toate problemele de trafic. Sper ca toata lumea sa inteleaga necesitatea acestor operatiuni pentru organizarea unei curse in centrul orasului si vreau sa imi cer scuze, inca o data, tuturor celor care sunt afectati de asta”, a declarat Hartmut Beyer, promotorul Vodafone Bucharest Challenge 2007.
Zidurile de beton au fost aduse de la Bilbao si respecta toate normele de siguranta impuse de FIA. Tribunele sunt confectionate de o companie germana, specializata in acest domeniu, si vor fi montate in punctele cele mai importante ale circuitului din jurul Palatului Parlamentului. Capacitatea totala a tribunelor este de aproximativ 70.000 de locuri.
Circuitul stradal, pe care se vor desfasura cursele din Campionatul FIA GT, Campionatul European FIA GT3, Formula 3 Marea Britanie si Cupa Dacia Logan, are o lungime de 3180 de metri si are urmatorul traseu: strazile din partea de est a Palatului Parlamentului, Bulevardul Libertatii (care va fi linia de start-sosire), se va face apoi dreapta pe Calea 13 Septembrie, se traverseaza strazile Uranus si Izvor, se coboara pe Bulevardul Natiunilor Unite pana la intersectia cu Bulevardul B.P. Hasdeu dupa care se merge pe langa Parcul Izvor pana la intersectia cu Bulevardul Libertatii. Conform datelor furnizate de arhitectul Herman Tilke, designerul circuitelor de Formula 1 din China, Malaezia, Bahrein si Turcia, viteza medie va fi de 148,6 km/h pentru masinile din Campionatul FIA GT, timpul pe tur fiind de aproximatv 1 minut si 15 secunde. Viteza de top pe care o vor atinge masinile din Campionatul FIA GT este de 230 km/h.
Member of: [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [Echipa de sprijin]
Re: FIA GT - Bucharest 20.05.2007
Echipaj romanesc la Vodafone Bucharest Challenge 2007
- Mihai Marinescu si Claudiu David vor testa un Dodge Viper Coupe
- Doua zile pline de actiune pe circuitul de la Dijon
- Pilotii romani vor concura la Vodafone Bucharest Challenge 2007
Mihai Marinescu si Claudiu David vor testa, pe 17 si 18 aprilie, un Dodge Viper Coupe, masina cu care vor concura si la „Vodafone Bucharest Challenge 2007” in cadrul Campionatului European FIA GT3. „Prezenta unui echipaj romanesc la startul uneia din cursele programate in perioada 18 - 20 mai pe circuitul stradal din jurul Palatului Parlamentului, este foarte importanta si tocmai de aceea am hotarat sa-i sustinem pe cei doi piloti. Sunt sigur ca interesul pentru primul eveniment de acest gen din Romania va fi astfel mult mai mare”, a declarat Hartmut Beyer, promotorul Vodafone Bucharest Challenge 2007.
Mihai Marinescu concureaza anul acesta in Campionatul Italian si in Campionatul European de Formula Renault 2.0 si a inceput sezonul in forta terminand pe locul secund ambele curse de la Vallelunga, in prima etapa din Campionatul Italian. Imediat dupa testul de la Dijon, Mihai Marinescu va pleca spre Zolder unde este programata prima etapa din Campionatul European Formula Renault 2.0. „Sunt mai mult decat fericit ca am ocazia sa particip la acest test si ca voi putea reprezenta Romania in cursa de la Bucuresti. Ma astept sa fie unele diferente intre masina pe care o pilotez acum, un monopost Formula Renault 2.0 si Dodge-ul Viper, dar sunt sigur ca ma voi acomoda foarte repede cu aceasta masina”, a spus Mihai Marinescu.
Claudiu David, vicecampion anul trecut in Campionatul de Raliuri al Romaniei, se pregateste intens pentru participarea in Campionatul Mondial, prima cursa fiind cea din Argentina in perioada 4 – 6 mai 2007. „Programul meu pentru 2007 include participarea la trei etape din Campionatul Mondial de Raliuri si nu am visat niciodata ca voi ajunge sa concurez intr-o astfel de cursa. Testul de la Dijon este extrem de important pentru mine deoarece nu am mai mers niciodata pe o astfel de masina. Voi incerca sa adun cat mai multe informatii in cele doua zile de teste programate in Franta si apoi vom vedea ce se va intampla in cursa de la Bucuresti”, a spus Claudiu David.
Cei doi piloti romani, licentiati ACR-CNAK, vor testa in premiera, la Dijon. un Dodge Viper Coupe, masina folosita, in 2006, de trei echipe din Campionatul European FIA GT3. Anul trecut modelul Dodge Viper Coupe s-a impus pe circuitele de la Oschersleben, Spa Francorchamps si Dijon.
Member of: [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [Echipa de sprijin]
Re: FIA GT - Bucharest 20.05.2007
Doua zile de teste la Dijon
- Mihai Marinescu si Claudiu David vor lua startul la Vodafone Bucharest Challenge 2007
- Rezultate bune pe circuitul de la Dijon cu Oreca Ruffier Racing
- Pilotii romani vor concura pe un Dodge Viper Coupe
Mihai Marinescu si Claudiu David au testat, timp de doua zile pe circuitul de la Dijon-Prenois, un Dodge Viper Coupe, masina cu care vor concura si la „Vodafone Bucharest Challenge 2007” in cadrul Campionatului European FIA GT3. Pilotii romani au incercat, in prima zi de teste de pe circuitul francez, sa se acomodeze cu Dodge-ul Viper GT3, acesta fiind complet diferit fata de masinile cu care concureaza in mod obisnuit. Dodge Viper Coupe are un motor V10 care dezvolta 520 CP si este dotat cu o cutie manuala in 6 trepte.
Dupa o prima zi de acomodare, in ziua a doua Mihai Marinescu si Claudiu David au incercat sa se apropie de timpii obtinuti de ceilalti piloti prezenti pe circuitul de la Dijon-Prenois in cadrul testelor oficiale de dinainte de startul sezonului in Campionatul European FIA GT3. Cei doi romani au parcurs in total 550 kilometri reusind sa-si imbunatateasca timpii in fiecare tur. Mihai Marinescu a parcurs 91 de tururi si a terminat ziua cu timpul de 1:22:470, mai slab cu doar noua zecimi decat cel stabilit de Christophe Buchout, pilotul oficial de teste al Campionatului European FIA GT3. „Am reusit sa ma acomodez imediat cu noua masina. Imi place mult cum reactioneaza pe circuit Dodge-ul Viper GT3, chiar daca este o masina complet diferita de monopostul cu care concurez in Formula Renault”, a declarat Mihai Marinescu, dupa cele doua zile de teste cu echipa Ruffier Racing. Claudiu David, aflat la prima evolutie pe un circuit, a parcurs in total 53 de tururi, cel bun timp fiind de 1:25,969. „Principalele probleme au fost legate de traficul de pe circuit, pentru ca in raliuri nu ma intalnesc cu asa ceva, si cu punctele de franare. Viper-ul franeaza mult mai bine decat Mitsubishi-ul Lancer Evo si am avut nevoie de mai multe tururi pentru a gasi punctele optime de franare. Sunt sigur ca as fi putut obtine un timp mai bun, daca ultima parte a testului nu ar fi fost intrerupta din cauza unui incident pe pista”, a spus Claudiu David.
„Am fost impresionat de evolutia celor doi piloti romani. Au abordat testul intr-un mod foarte profesionist si si-au imbunatatit constant timpii. Sunt sigur ca vor face o figura frumoasa in cursa de la Bucuresti”, a spus Jean-Claude Ruffier, proprietarul echipei pentru care vor concura Mihai Marinescu si Claudiu David la Vodafone Bucharest Challenge 2007.
Member of: [Observator 4tuning] [VW] [Honda] [Street Zone]
Re: FIA GT - Bucharest 20.05.2007
20e consider ca nu este o suma ASA DE MARE ... 680.000 ... yo zic ca e rezonabil ... asa ca incercatzi sa nu mai fitzi carcotashi ... daca nu va convine nu venitzi ...
P.S. NU TE OBLIGA NIMENI SA IEI BILET DE 70e + INCA 20e ACCES PADOCURI
nu stiu dak am sa fiu prezent, biletele nu sunt foarte scumpe , dar nici ieftine, oricum... este un eveniment important pentru Romania si romani in primul rand!
Bafta !
saluatere. care e faza cu padokurile??? ce este de vazut acolo?? si cu un singur bilet intru vineri,sambata si duminica? Si zilele sunt cam pline si cam lungi si daca e sa stau la tot te cam apuca foamea si setea poti sa vii cu mancarea de-acas??? ca sigur pt 3 zile de curse mai platesti un bilet pe mancare si suc DE-acolo.
Biletele merita sa fie duble avand in vedere ce primesti(vezi)de banii astia.oricum cred k afara sunt mult mai scumpe si k preturile sunt facute special pt buzunarele noastre.