Cat despre persoanele care considera ca o masina nu are ce cauta la mai mult de 3 saloane cu acelasi tuning exterior/interior... faceti-va voi masinile si inlocuiti-i pe cei "vechi" si "expirati". Pana atunci, gurita inchisa si spor la treaba![/QUOTE]
Prietene aici nu era vorba de 3 saloane .era discutia de 3 ani.
Se pot aduce modificari si alte gadgeturi si la kiturile vechi.dar asta este alta discutie.Daca vrei poti sa vii cu ceva nou in fiecare an.acum depinde si de ce vrea propietarul.Vopsitul in fiecare an ,nu este o optiune de tuning neaparat.
Suntem in 2012 si la noi tot se merge doar pe stilul asta de tuning ieftin si bun in cele mai multe cazuri.dar nu prea iese.Acum bineinteles este vorba si de potentialul fiecaruia ,atat material cat si platforma de lucru.
Cand vii la o expozitie iti asumi un anumit risc de critici s-au laude in functie de proiect,ca doar de aia ai adus-o,sa o faci publica.Asa ca daca ,crezi ca o sa fii crticat mai bine nu o expui si atunci nu mai ies discutii.
Daca nu poti sustine material un proiect iar nu este indicat sa vii la o expozitie doar cu jante vopsite ,folie pe geamuri si un tub de bass in portbagaj,chiar daca nu te opreste nimeni sa participi.Dar aici este alegerea fiecaruia
.Ca sa nu mai zic de deschis capota
cum se poarta mai nou de cativa ani
.Un tuning la motor costa cat 2-3 exterioare si interioare la un loc,si problema este ca nici nu se vede,doar se simte pe strada;
PS.DECI ,DACA SE CRITICA S-AU SE LAUDA O MASINA ESTE UN LUCRU CONSTRUCTIV PANA LA URMA.DACA NU VA CONVINE ,NU VA MAI BAGATI MASINILE LA EXPO.SI NU O SA VA MAI ZICA NIMENI NIMIC.
PANA LA URMATORUL SHOW VA DORESC ASFALT USCAT SI SPOR LA TREABA CU MODIFICARILE ,CA SLAVA DOMNULUI VARIANTE SUNT INFINITE