Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > Legal-Racing > LEGAL RACING BUCURESTI 16 Septembrie orele 20 - NOCTURNA

Reply
 
Thread Tools
Old 05-09-06, 16:41   #31
CZR

Stage 5
 
CZR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Se discuta de mult timp in conditi civilizate, dar daca exista ignoranti nu e problema noastra chiar s-a tinut cont de parerea multora.
vezi cum apici regulamentu ca esti departe nu se aplica coef de tuning motor la masinile deja echipate cu sistemele de gen compresor sau turbo din fabrica decat daca e cazul diferenta superioara, ia un creion citeste si fa calcule.
e greseala mea,am scris turbo in loc d nos
klculasem bine...doar cuv nos lipsea
ok,s discuta,dar cine a scos coeficientii?
si d c nu kg/cp?
la buzau mi s-au parut super echilibrate masinile
__________________
www.czr.ro
CZR is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 16:54   #32
daniwmk

Stage 5
 
daniwmk's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by B 99 CZR View Post
e greseala mea,am scris turbo in loc d nos
klculasem bine...doar cuv nos lipsea
ok,s discuta,dar cine a scos coeficientii?
si d c nu kg/cp?
la buzau mi s-au parut super echilibrate masinile
ti s-au parut dar in realitate nu au fost
adik nu poti pune un A4 2.0T quattro <200cp si A4 3.0 V6 24v 220 cp tot quattro langa civic crx 1.6 de 130 cp si clio 1.8 135 cp...
tot ti se pare echilibrat ?
sau golf vr6 de 174 cp langa impretza 2.0T 225 cp si integrala

Last edited by daniwmk; 05-09-06 at 16:58.
daniwmk is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 18:35   #33
blazeyblaze
Afro Samurai

Stage 5
 
blazeyblaze's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,691
Member of:
[AUDI]
Default Re: Grupe

eu vad ca am suparat pe multa lume cu propunerea mea si cu toate ca mi se rupe de parerea majoritatii voi ramane la libere ca sa nu se mai discute pe margine cazul meu
__________________
sec
blazeyblaze is offline   Reply With Quote
Old 06-09-06, 01:00   #34
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by daniwmk View Post
ti s-au parut dar in realitate nu au fost
adik nu poti pune un A4 2.0T quattro <200cp si A4 3.0 V6 24v 220 cp tot quattro langa civic crx 1.6 de 130 cp si clio 1.8 135 cp din care cauza a castigat civicul...
tot ti se pare echilibrat ?
sau golf vr6 de 174 cp care a facut un cls 350 de 268 de cailanga impretza 2.0T 225 cp si integrala
. nu mai este cazul de perfectionare pe viitor iar prietenii vor vedea de ce. succes la bucuresti!
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 06-09-06, 08:28   #35
daniwmk

Stage 5
 
daniwmk's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by SaintDick View Post
. nu mai este cazul de perfectionare pe viitor iar prietenii vor vedea de ce. succes la bucuresti!
nu a castigat civicul de 130 cp sarcaul a fost eliminat de celalalt crx
ala de 152 cp care nu era nici macar in grupa

eu am sa vin cu placere oriunde se organizeaza curse nu ma intelege gresit dar chestia cu raportul si cu clasele le discutam alta data ... parerea mea este ca e mult mai aproape de realitate sistemul dupa cai putere si mai nou tractiune decat cel kg/cp (1200 kg 120 cp nu este egal niciodata cu 2400 kg si 240 cp)
daniwmk is offline   Reply With Quote
Old 06-09-06, 08:37   #36
CZR

Stage 5
 
CZR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by daniwmk View Post
nu a castigat civicul de 130 cp sarcaul a fost eliminat de celalalt crx
ala de 152 cp care nu era nici macar in grupa

eu am sa vin cu placere oriunde se organizeaza curse nu ma intelege gresit dar chestia cu raportul si cu clasele le discutam alta data ... parerea mea este ca e mult mai aproape de realitate sistemul dupa cai putere si mai nou tractiune decat cel kg/cp (1200 kg 120 cp nu este egal niciodata cu 2400 kg si 240 cp)
parerea mea este k nimeni kre vine la curse nu mai are masina stock,k in talon,deci diferentele kre tie ti s par mari,s anuleaza
ai vazut c a facut r5 alb?
a batut (aproape) tot?
d c nu l-a batut cls?
atunci d c jeep-urile nu kstiga detasat la curse?
CZR is offline   Reply With Quote
Old 06-09-06, 09:07   #37
gpk

Stage 3
 
gpk's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 124
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Inferno Motorsport]
Default Re: Grupe

[QUOTE=ZoliaT;535444]Grupe de participare

A1 75cp
A 76cp-100cp
B 101cp-130cp
C 131cp-165cp
D 166cp-200cp
E 201cp-250cp
F 251cp-300cp
G 301cp-350cp si peste
H VIP
Detalii despre competitia auto

* Concurs de accelerare viteza ,pe distanta de400 si 1000m plecand cate doua masini in paralel,startul de pe loc, sosirea lansata.Se desfasoara pe grupe in functie de puterea motorului(cea declarata de fabricant), clasele sunt urmatoarele:

A1 75cp (max 100cp)
A 100cp (+ 75 pana la 100cp)
B 130cp (+100 pana la 130cp)
C 165cp (+130 pana la 165cp)
D 200cp (+165 pana la 200cp)
E 250cp (+200 pana la 250cp)
F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)
J 400cp (+350 fara limitare )
H VIP


Castigatorul unei grupe este inscris automat in urmatoarea ?
gpk is offline   Reply With Quote
Old 06-09-06, 09:08   #38
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Grupe

pe hartie vorbind, si in niste conditii impotetci egale, acel crx era normal sa castige, avand raportul cel mai mic. dar totusi, a trecut prin cateva curse, cu masini mai puternice. s-a dat si cu cel rosu si a castigat la mustata.
undeva nu se incurajeaza tuningul, in alta partea prea mult. nu am oprit pe nimeni sa vina cu masina de 1 tona in acte si el sa aibacu 200 mai putin din prelucrarea caroseriei, sau cum s-a intamplat la acel renault de clasa A. sunt reguli care nu impun un lucru. cine vrea sau are noroc in cazul de fata, profita de ele si castiga.
dar nu cred ca are rost sa inflamam spiritele aici. incadrarea o stabileste organizatorul iar concurentii il amendeaza sau nu, prin prezentarea lor. e foarte simplu si corect, dupa parerea mea.
DragosT is offline   Reply With Quote
Old 06-09-06, 09:31   #39
slkamg

Stage 4
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 247
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by B 99 CZR View Post
parerea mea este k nimeni kre vine la curse nu mai are masina stock,k in talon,deci diferentele kre tie ti s par mari,s anuleaza
ai vazut c a facut r5 alb?
a batut (aproape) tot?
d c nu l-a batut cls?
atunci d c jeep-urile nu kstiga detasat la curse?

Multe masini sunt stock pentru ca sunt variante evoluate din fabrica.
Vorbesc de un M6 , un M5, un Porsche turbo, Ferari, lamborghini sunt de obicei de serie sau beneficiaza de un modest pachet sport.
La TT-ul tsu de 225cp se aplica o inmultire cu 1,15 si rezulta noua putere determinata de grupa.
225 x 1,15 = 251 deci intri intr-o grupa superioara, dar de aici au plecat masinile puternice cu 4x4 gen STI, EVO intr-o grupa mai sus, unde le e locul.
__________________
fan \\\"LEGAL RACING\\\"
slkamg is offline   Reply With Quote
Old 06-09-06, 09:39   #40
AlecsM
Dream Squad Member

Stage 5
 
AlecsM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[4Rally]
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by slkamg View Post
Multe masini sunt stock pentru ca sunt variante evoluate din fabrica.
Vorbesc de un M6 , un M5, un Porsche turbo, Ferari, lamborghini sunt de obicei de serie sau beneficiaza de un modest pachet sport.
La TT-ul tsu de 225cp se aplica o inmultire cu 1,15 si rezulta noua putere determinata de grupa.
225 x 1,15 = 251 deci intri intr-o grupa superioara, dar de aici au plecat masinile puternice cu 4x4 gen STI, EVO intr-o grupa mai sus, unde le e locul.
225 x 1,15 = 258,75 ....oricum rezultatul e acelasi ... grupa F
AlecsM is offline   Reply With Quote
Old 06-09-06, 09:56   #41
CZR

Stage 5
 
CZR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by slkamg View Post
Multe masini sunt stock pentru ca sunt variante evoluate din fabrica.
Vorbesc de un M6 , un M5, un Porsche turbo, Ferari, lamborghini sunt de obicei de serie sau beneficiaza de un modest pachet sport.
La TT-ul tsu de 225cp se aplica o inmultire cu 1,15 si rezulta noua putere determinata de grupa.
225 x 1,15 = 251 deci intri intr-o grupa superioara, dar de aici au plecat masinile puternice cu 4x4 gen STI, EVO intr-o grupa mai sus, unde le e locul.
am inteles asta,e postat p pagina 2
doar k...in fine...dak voi ziceti k e mai bine,n supunem majoritatii
am si eu o intrebare...TUN unde intra cu kit prodrive si c o mai avea el?
CZR is offline   Reply With Quote
Old 06-09-06, 11:14   #42
pepy
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
pepy's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 424
Member of:
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Delta Racing Crew]
Default Re: Grupe

tun are 225 de cai.. unde intri tu intra si el
pepy is offline   Reply With Quote
Old 08-09-06, 08:37   #43
gpk

Stage 3
 
gpk's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 124
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Inferno Motorsport]
Default Re: Grupe

Chiar nu poate nimeni sa-mi spuna daca castigatorul unei grupe poate trece in urmatoarea ?
gpk is offline   Reply With Quote
Old 08-09-06, 11:10   #44
AlecsM
Dream Squad Member

Stage 5
 
AlecsM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[4Rally]
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by gpk View Post
Chiar nu poate nimeni sa-mi spuna daca castigatorul unei grupe poate trece in urmatoarea ?
este o aberatie ce intrebi tu !!!!
grupele sunt grupe ...si cine castiga o grupa este castigator la acea grupa .
AlecsM is offline   Reply With Quote
Old 08-09-06, 12:05   #45
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Grupe

vor fi multe grupe care vor contine r5-uri turbo
yknot is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -