Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > Legal-Racing > LEGAL RACING BUCURESTI 16 Septembrie orele 20 - NOCTURNA

Reply
 
Thread Tools
Old 05-09-06, 10:26   #16
CZR

Stage 5
 
CZR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
Default Re: Grupe

sebi, dak faci departajare pt 4x4 versus o punte motoare,rupi spectacolul
parerea mea e k tractiunea este un avantaj individualizat fiekrei masini si stim bine k dupa 300m este un handikp
discutam nu despre raportul kg/cp ci despre tractiune,sa fim seriosi...
nu s da un ferrari k are tractiune spate cu un galardo k e 4x4?
vobim despre performanta,dar incepem sa bagam bete in roate celor kre au masini performante?
c ar fi acum sa-i zicem lui pepy...t dai obligat numai la clasa g?unde oricum ar bate )
__________________
www.czr.ro
CZR is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 10:30   #17
ZoliaT
Administrator

Stage 5
 
ZoliaT's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of:
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
Default Re: Grupe

Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)

Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15

puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
__________________
| www.4tuning.ro | Masini de vanzare | Bazar Auto | Piese Auto ||
ZoliaT is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 10:48   #18
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by B 99 CZR View Post
sebi, dak faci departajare pt 4x4 versus o punte motoare,rupi spectacolul
parerea mea e k tractiunea este un avantaj individualizat fiekrei masini si stim bine k dupa 300m este un handikp
discutam nu despre raportul kg/cp ci despre tractiune,sa fim seriosi...
nu s da un ferrari k are tractiune spate cu un galardo k e 4x4?
vobim despre performanta,dar incepem sa bagam bete in roate celor kre au masini performante?
c ar fi acum sa-i zicem lui pepy...t dai obligat numai la clasa g?unde oricum ar bate )
vrei sa te dai in spectacol?
yknot is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 11:09   #19
CZR

Stage 5
 
CZR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by ZoliaT View Post
Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)

Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15

puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.
asta inseamna k eu cu 225cp stock 4x4 o sa am 258,75 deci trec la grupa F
iar un sti 265 stock 4x4 ajunge la 304.75 deci grupa G
in acelasi timp la grupa F ar intra mustangul lui alecsm cu kre sincer sa fiu,dak ramaneam stock nu aveam nici o sansa
deci... ?!?
CZR is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 11:59   #20
CZR

Stage 5
 
CZR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
Default Re: Grupe

sebi,fara rautate,cine a klculat coeficientii astia?
e vreun regulament international sau a fost decizia LR sa iasa in fata cu o noua inovatie?
parerea mea este k e o mare greseala...puterea masinii e puterea masinii,sum e transmisa la roti e o chestie cu du-te vino si tu stii asta
dak plec prost,avantajul 4x4 s anuleaza
dak plec bine,oricum dupa 250-300m ma trage in jos
CZR is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 11:59   #21
cata4

Stage 4
 
cata4's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 290
Member of:
[Dream Squad]
Default Re: Grupe

Nu mi se pare corect ceea ce s-a decis aici , dar o sa ma supun majoritatii!
P.S. : de ce nu se ia in calcul si greutatea atuncea!?
cata4 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 12:33   #22
bogdan
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
bogdan's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,211
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[FORD]
[2 Roti]
[Old School Cars]
Default Re: Grupe

interesanta noua clasare
bogdan is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 13:27   #23
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Grupe

Da, interesant.

Din cateva calcule orientative.... modificarile de incadrare o sa apara de pe la grupa B: motoarele de 100-105 (stock sau impinse maxim) (care cred ca toate sunt cu tractiune fata) o sa ajunga in A - si deci o sa se scape de discutia cu limita dintre grupe ( cum au fost topicu facut de YDT-u)

- tot aici Tdi-urile de 130 (stock sau impinse maxim), la care iar era discutie fiind la limita dintre B si C, vor intra clar la B - ca au si ele fata

- la C unde incepeau sa apara 4x4 or sa fie masini care urca in grupa D, de exemplu Leonu lui Ceky

- la D o sa se clarifice pozitionarea celor cu motoare de 200 de cai.. de genul GTI, TypeR (ca erau la limita grupelor si ei) care o sa intre clar in D.

- la E .. tot ce e peste 219 cu tractiune 4x4 sare in F ; alta schimbare calibra cu motor turbo cu tractiune doar fata, coboara in D.

- la F .. toti care au peste 260 si tractiune 4x4 sar in grupa G daca sunt stock.. sau in H daca au una din modificarile care mai aplica un alt coeficient.

... cam astea ar fi miscarile in mare cu coeficientii noi.
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 15:16   #24
pepy
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
pepy's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 424
Member of:
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Delta Racing Crew]
Default Re: Grupe

la grupele pina in 160 de cai nu ar trebui facuta o diferentziere de genul asta pt ca acolo tractiunea fatza nu este dezavantajata in nici un fel
deabea de la 200 de cai in sus incepi sa ai dezavantaje cu tractiune fatza fatza de altele..
iar diferentza intre motor central si 4X4 mie mi se parea prea mica
__________________
Intre prieteni nu conteaza cine ajunge primul, conteaza sa plece amandoi odata.
pepy is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 16:08   #25
CZR

Stage 5
 
CZR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by pepy View Post
la grupele pina in 160 de cai nu ar trebui facuta o diferentziere de genul asta pt ca acolo tractiunea fatza nu este dezavantajata in nici un fel
deabea de la 200 de cai in sus incepi sa ai dezavantaje cu tractiune fatza fatza de altele..
iar diferentza intre motor central si 4X4 mie mi se parea prea mica
tu la c grupa intri?
am auzit k ai turbo...deci...200cp*1,4=280cp
la kre ti s mai aplik un 1,1 pt motor central,deci skp d tine :P,intri la G
ma insel?
CZR is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 16:20   #26
pepy
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
pepy's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 424
Member of:
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Delta Racing Crew]
Default Re: Grupe

200*1.1=220 E(fara nitro)
220*1.4=308 G(cu nos)
dar in conditiile astea nu ma voi inscrie niciodata la legale cu nos pe masina, e absurd !
pepy is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 16:41   #27
CZR

Stage 5
 
CZR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by pepy View Post
200*1.1=220 E(fara nitro)
220*1.4=308 G(cu nos)
dar in conditiile astea nu ma voi inscrie niciodata la legale cu nos pe masina, e absurd !
clar
eu cred k e o chestie kre se poate discuta,era frumos sa fim consultati si p urma sa s ia decizia
dar na si sebi are dereptate,sunt regulile lui cine vrea vine,cine nu...nu
si iar s suprima spectacolul
CZR is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 16:59   #28
AlecsM
Dream Squad Member

Stage 5
 
AlecsM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[4Rally]
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by B 99 CZR View Post
tu la c grupa intri?
am auzit k ai turbo...deci...200cp*1,4=280cp
la kre ti s mai aplik un 1,1 pt motor central,deci skp d tine :P,intri la G
ma insel?

nu se mai aplik coef pt turbo pt k masina vine cu turbo din fabrik ...se aplik doar pt motor central ... oaricum ar fi cu sau far nos. nu intra la F
__________________
AlecsM is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 17:13   #29
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Grupe

Quote:
Originally Posted by B 99 CZR View Post
clar
eu cred k e o chestie kre se poate discuta,era frumos sa fim consultati si p urma sa s ia decizia
dar na si sebi are dereptate,sunt regulile lui cine vrea vine,cine nu...nu
si iar s suprima spectacolul

Se discuta de mult timp in conditi civilizate, dar daca exista ignoranti nu e problema noastra chiar s-a tinut cont de parerea multora.
vezi cum apici regulamentu ca esti departe nu se aplica coef de tuning motor la masinile deja echipate cu sistemele de gen compresor sau turbo din fabrica decat daca e cazul diferenta superioara, ia un creion citeste si fa calcule.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 17:32   #30
SpeedeR

Stage 5
 
SpeedeR's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,156
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Grupe

de ce sa nu lasam sa 'curga' aceasta etapa dupa regulile noi si sa purtam discutiile dupa?
SpeedeR is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -