25-11-07, 10:57
|
#361
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 3,976
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International] [MERCEDES] [VW] [Echipa de sprijin] [2 Roti]
|
si eu am una noua
vw lupo din 2000 1.4TDI 85cp
suspensii sport, jante late, lasam pozele sa vb, dati-va si voi cu parerea.. sa o tin .. sau sa o dau mai departe.. ?
Last edited by CJ-01-WOB; 25-11-07 at 12:22.
|
|
|
28-11-07, 02:32
|
#362
|
Stage 2
Join Date: Jun 2006
Posts: 45
|
Re: Car SPEC.
Ma gandeam ca va lipsesc asa ca m-am gandit sa mai dau pe aici sa ma laud un pic cu noua mea achizitzie.
Este vb de un Mitsubishi Eclipse GS-T din 98. 2.0L, Big16G Turbo, injectoare de 550CC, Pompa de benzina Walbro 255, spark wires de 10.5mm, AEM fuel rail, Apexi N1 exhaust, Apexi N1 downpipe, Dejon side mount intercooler, HKS cams, Automative fuel line, Suspensii Tien, Tien sway bar, pistoane Ross, Dejon manual boost controler, HKS turbo timer, Greddy blow off valve, HKS 40mm external wastegate, Dejon tubular turbo menafold ported. Atat imi aduc acum aminte daca imi mai vine ceva am sa va anuntz. Aaaaa era sa uit sa precizez vopseaua care este costum.
|
|
|
28-11-07, 02:37
|
#363
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
Re: Car SPEC.
Ce poza mareeeeeeeeeee
|
|
|
28-11-07, 03:09
|
#364
|
Stage 2
Join Date: Jun 2006
Posts: 45
|
Re: Car SPEC.
Las ca am sa pun altele zilele astea da nu am avut decat tel-ul mobil sa ii fac poza dar maine sau poimaine vor aparea mai multe.
|
|
|
28-11-07, 21:42
|
#365
|
Observator 4tuning
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [4Tuning International] [VW] [Nissan] [Mitsubishi] [Toyota] [MERCEDES]
|
Re: Car SPEC.
inca de vopsea costum n-am auzit .
O fi ceva nou aparut
te-ai prins ca vrem poze mai mari cu mitsi nu ? nu asa custom cum e cea de sus
__________________
Fresh Touring Origination
|
|
|
29-11-07, 20:09
|
#366
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Car SPEC.
Quote:
Originally Posted by yulasinio
Ce poza mareeeeeeeeeee
|
probabil nici nu-i a lui si se da mare cu ea
|
|
|
29-11-07, 23:46
|
#367
|
Stage 2
Join Date: Jun 2006
Posts: 45
|
Re: Car SPEC.
Quote:
Originally Posted by bloodfart
probabil nici nu-i a lui si se da mare cu ea
|
Ai nimerit-o nu-i a mea da ma dau tare cu ea (joking)
Si pana una alta hai ca am mai facut niste poze tot cu telefon-ul.
|
|
|
30-11-07, 19:38
|
#368
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Car SPEC.
ma stradui sa gasesc intercooler-ul... il mai ai inca pe ala lateral cumva?
cunosc turbo-ul tau bine, aveam si eu unul pana am trecut la un 20G-H (un 20G mai mare.... nu TD05/TD06 hibrid ca 20g, ci TD06/TD06)... din cate imi amintesc, 16G-ul avea nevoie de un intercooler mai mare, si alea laterale stoc sunt varza de tot pentru el... poate nu vad eu bine, dar in bara din fata nu vad nici un FMIC.
Ai fost cu ea la dyno? Scoate macar 300 de cai la roti? La pista ai fost? Cat scoate pe 400?
Nu stiu, mie imi plac eclipse-urile, si le respect enorm pentru cat de mult pot fi modificate (chiar daca se strica mereu), dar vopseaua ta cu flacari si literele in japoneza pentru mine au ruinat aceasta masina
|
|
|
30-11-07, 23:29
|
#369
|
Stage 2
Join Date: Jun 2006
Posts: 45
|
Re: Car SPEC.
Nu am front mount intercooler, dar nu e nici stock e un Dejon side mount intercooler. La dino nu am fost cu el pana nu vad exact care e problema de pierd ulei. Ca nu il pierd pe la baie aia e problema, il pierd prin alta parte.
|
|
|
30-11-07, 23:36
|
#370
|
Stage 2
Join Date: Jun 2006
Posts: 45
|
Re: Car SPEC.
By the way u ai SRT4 ?
|
|
|
01-12-07, 00:28
|
#371
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Car SPEC.
Quote:
Originally Posted by EyeKyu
By the way u ai SRT4 ?
|
da... n-am reusit decat 12.39 la 118 (189km/h in euros ) cu cauciucuri de strada si racegas (109) ... la primavara cu niste slick-uri de 15" si putin efort voi ajunge si eu la 11s
|
|
|
01-12-07, 00:29
|
#372
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Car SPEC.
Quote:
Originally Posted by EyeKyu
Nu am front mount intercooler, dar nu e nici stock e un Dejon side mount intercooler. La dino nu am fost cu el pana nu vad exact care e problema de pierd ulei. Ca nu il pierd pe la baie aia e problema, il pierd prin alta parte.
|
poate una din tevile de ulei de la turbo, sau un turbo seal?
|
|
|
01-12-07, 17:42
|
#373
|
Stage 2
Join Date: Jun 2006
Posts: 45
|
Re: Car SPEC.
Quote:
Originally Posted by bloodfart
poate una din tevile de ulei de la turbo, sau un turbo seal?
|
Din cate am observat e de la turboseal. luna asta ma apuc sa il repar si sa ii schimb si suportzii motor.
|
|
|
01-12-07, 18:09
|
#374
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Car SPEC.
cu ocazia asta baga si un ac cu presiunea de la ulei in gaura care o ai libera spor la treaba...
a... daca vrei sa cumperi un 20G-H foarte putin folosit in loc sa-ti reconstruiesti turboul care-l ai zimi.... e MULT mai mare decat 16G-ul, si e bun pana la vreo 450-500 de cai... 16g-ul, cam gafaie la 350... daca te intereseaza normal..
Last edited by AlliedComposites; 01-12-07 at 18:13.
|
|
|
01-12-07, 20:27
|
#375
|
Stage 2
Join Date: Jun 2006
Posts: 45
|
Re: Car SPEC.
nu vreau sa ii pun un turbo mare ca am nevoie de putere si la rotatii mici. E masina cu care ma duc peste tot deci vreau ceva rapid dar sa fie si buna pt condusul de zi cu zi. Si nu am sa il rebuilduiesc turbo-ul am sa cumpar altul tot 16G dar cred ca am sa cumpar un EVO3 16G e mai ieftin si e mai usor. ac pt presiunea uleiului am stock ma gandeam sa ii pun un air/fuel ratio gauge.
|
|
|
|
|