Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 07-02-05, 03:23   #1
[T3m]b3||
Midnight Racers Member

Stage 5
 
[T3m]b3||'s Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,570
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
[2 Roti]
Default Axa cu came...ascutzite sau patrate ?!?

Cum ar trebui sa fie pt o majina de fuga?
Pana acu am auzit tot felu' de explicatzii ji pareri...vreau sa ma conving !
Ajtept...10x anticipat!

Ascutzita [termen carel auzi cel mai des] k sa deschida ji sa inchida mai repede, sa fie arderea mai bruska...sa arda toate gazele o data...intzelegatzi voi...
Patrata...sa intre mai multa benzina...cika ajas lamajinile de raliu...
__________________
BMW E36 340Ci BMW E30 328CTi VW Golf I 1.3CD Ducati 996S Honda 600RR
[T3m]b3|| is offline   Reply With Quote
Old 07-02-05, 07:13   #2
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

nu-i explicati nici unul nimic pana nu invata sa vorbeasca.
COObra is offline   Reply With Quote
Old 07-02-05, 10:16   #3
shadow

Presedinte AfterDark Racing

Stage 5
 
shadow's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,876
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default

shadow is offline   Reply With Quote
Old 07-02-05, 11:07   #4
Gsx_18

Stage 3
 
Gsx_18's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 110
Default

pai dupa parerea mea nu e chiar asa de simpla, forma camrei din cate stiu este calculat , iar la axele cele sport, camele sunt altfel callculate, aici se urmareste o putere mare la o turatie mare, nu ca la cele standard.

Asta din cate stiu io, poate ma insel
__________________
Don\'t drink and drive, get high and fly...
[img] http://www.geocities.com/tazman_net/SEGN.JPG [/img]
Gsx_18 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-05, 14:03   #5
teddy

Stage 5
 
teddy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
Default

eu stiu destule, dar imi ia 10 minute sa citesc un post al tau scris in limba ta, asa ca nu ma voi obosi sa raspund, asta e.
teddy is offline   Reply With Quote
Old 07-02-05, 14:27   #6
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Quote:
nu-i explicati nici unul nimic pana nu invata sa vorbeasca.
No comment!
B 68 VLD is offline   Reply With Quote
Old 07-02-05, 20:58   #7
F_L_R

No Speed Limit

Stage 5
 
F_L_R's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default

Raspuns:
- Edaska valskera serd...agu amhioolda da vera escunka axa esdaku supapa ideea ka nustta.
-Nu-i cere lui Zetemte traducerea ca nu stie!!!!!!
F_L_R is offline   Reply With Quote
Old 07-02-05, 21:09   #8
tre

Stage 5
 
tre's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
Default

corect.
tre is offline   Reply With Quote
Old 07-02-05, 23:27   #9
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

Uite un profil de cama de competitie,pe 320 grade. S-a mers cu axele pana la 340 grade, axele ce se folosesc la Nascar.

Exista mai multe tipuri de axe cu came. Sunt unele care imping supapa mai mult (pot fi cu ridicare de 6, 6.2 , 7mm, etc) ,unele care o tin mai mult timp deschisa si unele care o si impig mai mult, si o tin si mai mult deschisa. Astea cele din urma sunt extremele.

242,260,270- axe slabe, trag bine doar jos, dupa 4500 sunt moarte.
282,292- axa medie.
316, 320,335, 340, axe care trag bine doar la turatie mare.
De exemplu cea pe 320 lucreaza corect intre 3000 si 7000 ture.
Poate mai sunt si altele, eu personal doar pe astea le cunosc.

Acum despre forma, uita-te la axa mea pe 320, nu are botul deloc ascutit, e patratos, pentru a tine supapa mult timp deschisa. Ridicare este de 6.2 daca nu ma insel.
Axele tari nu o sa fie niciodata ascutite. Am avut o axa pe 242 grade, foarte slaba, care avea camele cu varful triunghiular, adica foarte ascutit.

Acest mit cu axa ascutita e din popor, in realitate nu stau asa lucrurile.

P.S. De ce sa ajuti omul, cand poti sa te amuzi un pic pe seama lui ?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	axcame2_109.jpg
Views:	378
Size:	37.8 KB
ID:	18203   Click image for larger version

Name:	axcame1_131.jpg
Views:	330
Size:	43.3 KB
ID:	18204   Click image for larger version

Name:	axcame3_150.jpg
Views:	319
Size:	39.4 KB
ID:	18206  

__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 08-02-05, 07:22   #10
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

SGM a tradat
COObra is offline   Reply With Quote
Old 08-02-05, 12:37   #11
[T3m]b3||
Midnight Racers Member

Stage 5
 
[T3m]b3||'s Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,570
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
[2 Roti]
Default

10x Robert pt explicatziile date ji GSX pt...nu jtu, incerkarea lui!

P.S. : Credeam k aici se pot primii sfaturi despre majini, nu despre gramatica limbii romane [sau chiar a altei limbi...cum se baga altzii in seama:P]...oricum, e democratzie, fiecare face ce vrea...yo scriu cum vreau, tu raspunzi cum vrei...toata treaba tzine de bun simtz !

Hai kam dat-o ji yo 'n dirigentzie! :P )
[T3m]b3|| is offline   Reply With Quote
Old 09-02-05, 01:41   #12
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

Quote:
oricum, e democratzie, fiecare face ce vrea...yo scriu cum vreau
poate trebuie sa tii seama si de faptul ca \"scrisul\" tau este modalitatea de a comunica aici cu ceilalti.
prin felul tau de a scrie pe langa faptul ca enervezi, pari infantil, mirc-ist(daca e corect termenul) nici nu te faci inteles cum poate ai vrea. cred ca toata lumea citeste doar jumatate din ce postezi tu.
mai gandeste-te.
Scuze moderatorilor de offtopic
COObra is offline   Reply With Quote
Old 09-02-05, 12:56   #13
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

mIRC-er ... nu mirc-ist... :P
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 10-02-05, 00:02   #14
cipi

Stage 5
 
cipi's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 411
Default

Daca vrei si mai multe detalii incearca http://www.musclecarclub.com/library/tech/engine.shtml dar e in engleza (sa mor yo B-34-SGM te faci inginer auto??? ,sory pt offtopic)
cipi is offline   Reply With Quote
Old 10-02-05, 08:45   #15
[T3m]b3||
Midnight Racers Member

Stage 5
 
[T3m]b3||'s Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,570
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
[2 Roti]
Default

Baietzi...chiar nu inghit mircu'...
10x Cipi
[T3m]b3|| is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -