![]() |
Axa cu came...ascutzite sau patrate ?!?
Cum ar trebui sa fie pt o majina de fuga?
Pana acu am auzit tot felu' de explicatzii ji pareri...vreau sa ma conving ! Ajtept...10x anticipat! ;) Ascutzita [termen carel auzi cel mai des] k sa deschida ji sa inchida mai repede, sa fie arderea mai bruska...sa arda toate gazele o data...intzelegatzi voi... Patrata...sa intre mai multa benzina...cika ajas lamajinile de raliu... :?: :!: :?: |
nu-i explicati nici unul nimic pana nu invata sa vorbeasca.
|
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
|
pai dupa parerea mea nu e chiar asa de simpla, forma camrei din cate stiu este calculat , iar la axele cele sport, camele sunt altfel callculate, aici se urmareste o putere mare la o turatie mare, nu ca la cele standard.
Asta din cate stiu io, poate ma insel |
eu stiu destule, dar imi ia 10 minute sa citesc un post al tau scris in limba ta, asa ca nu ma voi obosi sa raspund, asta e.
|
Quote:
|
Raspuns:
- Edaska valskera serd...agu amhioolda da vera escunka axa esdaku supapa ideea ka nustta. -Nu-i cere lui Zetemte traducerea ca nu stie!!!!!! |
corect. :D
|
3 Attachment(s)
Uite un profil de cama de competitie,pe 320 grade. S-a mers cu axele pana la 340 grade, axele ce se folosesc la Nascar.
Exista mai multe tipuri de axe cu came. Sunt unele care imping supapa mai mult (pot fi cu ridicare de 6, 6.2 , 7mm, etc) ,unele care o tin mai mult timp deschisa si unele care o si impig mai mult, si o tin si mai mult deschisa. Astea cele din urma sunt extremele. 242,260,270- axe slabe, trag bine doar jos, dupa 4500 sunt moarte. 282,292- axa medie. 316, 320,335, 340, axe care trag bine doar la turatie mare. De exemplu cea pe 320 lucreaza corect intre 3000 si 7000 ture. Poate mai sunt si altele, eu personal doar pe astea le cunosc. Acum despre forma, uita-te la axa mea pe 320, nu are botul deloc ascutit, e patratos, pentru a tine supapa mult timp deschisa. Ridicare este de 6.2 daca nu ma insel. Axele tari nu o sa fie niciodata ascutite. Am avut o axa pe 242 grade, foarte slaba, care avea camele cu varful triunghiular, adica foarte ascutit. Acest mit cu axa ascutita e din popor, in realitate nu stau asa lucrurile. P.S. De ce sa ajuti omul, cand poti sa te amuzi un pic pe seama lui ? |
SGM a tradat :evil:
|
10x Robert pt explicatziile date ji GSX pt...nu jtu, incerkarea lui! :) ;)
P.S. : Credeam k aici se pot primii sfaturi despre majini, nu despre gramatica limbii romane :) [sau chiar a altei limbi...cum se baga altzii in seama:P]...oricum, e democratzie, fiecare face ce vrea...yo scriu cum vreau, tu raspunzi cum vrei...toata treaba tzine de bun simtz ! Hai kam dat-o ji yo 'n dirigentzie! :P :)) :peace: |
Quote:
prin felul tau de a scrie pe langa faptul ca enervezi, pari infantil, mirc-ist(daca e corect termenul) nici nu te faci inteles cum poate ai vrea. cred ca toata lumea citeste doar jumatate din ce postezi tu. mai gandeste-te. Scuze moderatorilor de offtopic |
mIRC-er ... nu mirc-ist... :P
|
Daca vrei si mai multe detalii incearca http://www.musclecarclub.com/library/tech/engine.shtml dar e in engleza :D(sa mor yo B-34-SGM te faci inginer auto??? ,sory pt offtopic)
|
Baietzi...chiar nu inghit mircu'... :)
10x Cipi ;) |
All times are GMT +2. The time now is 14:00. |
- Copyright 2025 4Tuning