Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati |
08-05-08, 01:17
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Si eu sunt interesat de un rollcage pentru buburuza mea...am vazut poze asemanatoare cu cele de pe 1 pagina...doar ca era un seicento ) deci...la un accident mai serios...lam vazut pe Doamne doamne sau is jos la cazane... Quick, nota 100 pentru acest thread!!! Raman pe frecventa! Cunoscatorii sa se afirme
|
|
|
08-05-08, 22:16
|
#17
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,551
Member of: [4Rally] [VW] [Toyota]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
eu zic ca nu trebuie sa faci un cage standard neaparat, nu? Nu se poate modela dupa caroserie ca sa arate mai bine ?...chiar daca nu e chiar asa de rezistent ca si cel standard
|
|
|
09-05-08, 00:01
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
La un accident cu adevarat serios, roll-cage nu te mai ajuta, nu mai mult decat airbagurile. Masinile moderne europene si ff probabil si americane oricum au un fel de "cusca" incorporata in structura sasiului, dar la un impact zdravan la 200 km/h numai Cel de Sus te mai poate ajuta, daca te iubeste. Moartea "celor 4 din Constanta", in ciuda faptului ca erau intr-un Cayenne de 2,5 tone si cu multe airbaguri, o demonstreaza
~Nautilus
|
|
|
09-05-08, 00:03
|
#19
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,551
Member of: [4Rally] [VW] [Toyota]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
bine...mai apar si franele in peisaj (cand nu au baut mult alcoooooool, trebuie sa mentionez ca eu nu beau si nici nu fumez, deci am ceva sanse mai mari sa supravietuiesc
)
|
|
|
09-05-08, 00:10
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of: [PEUGEOT] [FORD]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
smg-u avea roll-bar pe dacie....dc nu intrebati pe el de unde l-a luat cum l-a facut....mi-e greu sa cred ca nu o sa va ajute....sau sa-l indrume cineva sa posteze aici
__________________
De ce sa-ti iei audi????? Cand exista ALFA ROMEO
si pentru ca n-am avut bani nici de audi nici de Alfa Romeo, mi-am luat Peugeot.
|
|
|
09-05-08, 00:59
|
#21
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Daca e cineva interesat de teava (teava trasa 45*2,5 si 38*2,5, dimensiuni prevazute in regulamentul FIA) pentru rollbar, 0723004747 sau 0744811678. Omu' e din Timisoara.
|
|
|
06-12-08, 13:15
|
#22
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally] [Suzuki]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
foarte interesant topicul parerea mea.
si eu mai demult eram axat pe asta cu roll-cage-ul. dar pe masura ce am tot condus parca nu mai era asa accentuata nevoia de asa ceva. acum cum am vazut topicul parca mi s-a reimporspatat aceasta idee. am condus tico destula vreme si stiam ca e o cutie de chibrituri pe roti dar nu imi imaginam ca e chiar asa de tare. si acum am o masina mai mucuta care sunt mai sensibile la accidente si astfel un roll-cage ar fi o idee binevenita
|
|
|
14-02-09, 09:55
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,025
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
e foarte interesant topicul , dar o intrebare , credeti ca se omologheaza asa ceva ?
|
|
|
14-02-09, 12:33
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Man, daca il faci ca la carte (serios vb.) til omologheaza...daca il faci din sarma si il sudezi dea'mPlea...nu o sa til omologheze nimeni. Oricum din cate tin eu minte se verifica sudurile fff bine...si trebuie sa fie sudura in argon...nu mai stiu xact (posibil sa bat campii)....idee e ca daca il faci dupa ureche nu cred k til omologheaza nimeni.
|
|
|
14-02-09, 22:45
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,025
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Quote:
Originally Posted by morpheusmaster
Man, daca il faci ca la carte (serios vb.) til omologheaza...daca il faci din sarma si il sudezi dea'mPlea...nu o sa til omologheze nimeni. Oricum din cate tin eu minte se verifica sudurile fff bine...si trebuie sa fie sudura in argon...nu mai stiu xact (posibil sa bat campii)....idee e ca daca il faci dupa ureche nu cred k til omologheaza nimeni.
|
o sa fac o vizita pe la rar , sau il intreb pe un vecin de al meu ca lucreaza akolo , si na sa ma interesez ce fel de bara trebe si etc
|
|
|
16-02-09, 18:49
|
#26
|
Stage 3
Join Date: Apr 2008
Posts: 126
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Quote:
Originally Posted by calibrazor
depinde de stilul de mers al fiecaruia. poate unii merg mai riscant nu???
|
bine, vad ca oricum discutia asta nu duce nicaieri.
eu unul nu mi`as pune si nici nu recomand, afara de cazul in care vreti sa mergeti cu masina la raliu.
si inca ceva. daca mergi de asa natura sa`ti rupi capul, ti`l rupi si cu si fara roll cage, asa ca mai bine ati fi atenti.
cat despre roll cage pe tico... stai calm ca la ala nu rezista caroseria deci il pui degeaba
__________________
You`ve never seen the best of me !
Prea multi dintre noi se sting datorita vitezei. DRIVE SLOW !
|
|
|
17-02-09, 20:30
|
#27
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
rollcage e o cusca de protectie dar pe langa ea e bine sati pui si scaune scoica cu centuri in 4 puncte...eu am fost intr-o masina de raliu si centurile te strang foarte tare aproape nu-ti permit decat minim 1 2 centimetri sa te misti..bine dar in urma unui accident puternic mori sau suferi rani grave si din cauza ca organele interne nu rezista la asa deccelaratie in urma impactului e ca o presiune uriasa..si eu sunt pentru rollcage nu trebuie sa ne gandim ca intri tu cu masina cu rollcage in altu sau faci pe erou dar poate intra unu cu tiru peste tine ..
|
|
|
17-02-09, 20:36
|
#28
|
Stage 3
Join Date: Apr 2008
Posts: 126
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Da, intr`adevar tringhiul este figura cu cel mai mic potential de deformare, daca iti faci, e chiar recomandat. In orice caz, succes cu modificarile, tine`ne si pe noi la curent.
|
|
|
21-02-09, 09:14
|
#29
|
Stage 4
Join Date: Dec 2005
Posts: 171
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Quote:
Originally Posted by tmkrf
e foarte interesant topicul , dar o intrebare , credeti ca se omologheaza asa ceva ?
|
toate masinile de wrc au roll-cage si toate sunt road legal.
@quick_5hifter dupa cum spunea si Nautilus la o viteza mai mare roll-cageul este inutil sau poate incurca daca dupa accident este nevoie interventia celor de la descarcerare.
am gasit un filmuletz cu un accident cu o masina echipata cu roll-cage, intr-o competitie legala deci cred ca era bine facuta cusca altfel nu-l lasau sa participe...cred...
http://videos.streetfire.net/video/A...ace_205213.htm
ps: uitati-va pana la sfarsit.
__________________
Inchei scarbit, ai legatura, Andreea/Sa ne bucuram ca traim intr-o tara dīn lumea a 3-a.
|
|
|
21-02-09, 22:15
|
#30
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Anti-Roll Bar...(how to D.I.Y.)
Quote:
Originally Posted by cipri4n
toate masinile de wrc au roll-cage si toate sunt road legal.
@quick_5hifter dupa cum spunea si Nautilus la o viteza mai mare roll-cageul este inutil sau poate incurca daca dupa accident este nevoie interventia celor de la descarcerare.
am gasit un filmuletz cu un accident cu o masina echipata cu roll-cage, intr-o competitie legala deci cred ca era bine facuta cusca altfel nu-l lasau sa participe...cred...
http://videos.streetfire.net/video/A...ace_205213.htm
ps: uitati-va pana la sfarsit.
|
parerea mea este ca nu aveai voie masina sa arate in halu ala ceva a avut in neregula ...rollcage trebuie sa pastreze celula de protectie din inauntru intacta dar dupa cum se vede din film si sasiu sa indoit..hmmm
|
|
|
|
|