Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati |
21-08-10, 00:17
|
#1
|
Stage 1
Join Date: Mar 2010
Posts: 10
|
1600 vs 1800
salut,
am si eu o intrbare la motoarele de 1600-1800 dak li se ataseaza un cip cati cp le ofera in plus .
multumesc.
|
|
|
21-08-10, 01:26
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,919
Member of: [DACIA]
|
Re: 1600 vs 1800
Quote:
Originally Posted by 02tep
salut,
am si eu o intrbare la motoarele de 1600-1800 dak li se ataseaza un cip cati cp le ofera in plus .
multumesc.
|
Depinde de motor,daca este simplu sau cu turbo,daca e diesel sau pe benzina. Sunt multi factori,dar in general,daca este pe benzina simplu intre 7-10% din puterea din fabrica,depinde de motor.
Daca e turbodiesel,intre 15-20% din puterea din fabrica.
|
|
|
21-08-10, 09:57
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: 1600 vs 1800
Din ce gauri din pamant iesiti fratilor?
|
|
|
21-08-10, 10:23
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,919
Member of: [DACIA]
|
Re: 1600 vs 1800
Quote:
Originally Posted by scorpio GL
Din ce gauri din pamant iesiti fratilor?
|
Explica cu ce-am gresit.
|
|
|
21-08-10, 10:38
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,652
|
Re: 1600 vs 1800
Quote:
Originally Posted by StreetStyle22
Explica cu ce-am gresit.
|
Ma refeream la initiatorul topicului.
|
|
|
21-08-10, 11:00
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,023
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [DACIA]
|
Re: 1600 vs 1800
la 1600 iti da 2 cai , la 1800 maxim 6
|
|
|
21-08-10, 11:39
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,919
Member of: [DACIA]
|
Re: 1600 vs 1800
Quote:
Originally Posted by scorpio GL
Ma refeream la initiatorul topicului.
|
Ma scuzati.
|
|
|
21-08-10, 11:58
|
#8
|
Stage 1
Join Date: Mar 2010
Posts: 10
|
Re: 1600 vs 1800
Quote:
Originally Posted by scorpio GL
Din ce gauri din pamant iesiti fratilor?
|
dak vrei sa raspunzi la o intrbare raspunde dak nu nu te obliga nimeni lasai pe alti kre vor s o fak k de altfel nici tu nu ai stiut k dak stiai dadeai un raspuns cum au dat si ceilalti
|
|
|
21-08-10, 12:43
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
|
Re: 1600 vs 1800
Eu vreau sa raspund la intrebare dar si sa adaug ceva.Te rog nu mai scrie atat cu K,tz etc ca nu suntem pe mess
Motoarele pe benzina de 1600 si 1800 nu au cine stie ce castig la remapare sau chip tuning deoarece majoritatea sunt aspirate.Motoarele turbo(diesel) au castig semnificativ de putere dupa tuning..
|
|
|
21-08-10, 19:58
|
#10
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: 1600 vs 1800
Quote:
Originally Posted by golf3diesel
Eu vreau sa raspund la intrebare dar si sa adaug ceva.Te rog nu mai scrie atat cu K,tz etc ca nu suntem pe mess
Motoarele pe benzina de 1600 si 1800 nu au cine stie ce castig la remapare sau chip tuning deoarece majoritatea sunt aspirate.Motoarele turbo(diesel) au castig semnificativ de putere dupa tuning..
|
L-ai lamurit , iti da shasa cai frate , acum inteleg de ce se iau toti de tine...
|
|
|
21-08-10, 20:35
|
#11
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: 1600 vs 1800
E vb de motoare de motocicleta nu?!
De ce nu preferi ceva cat de cat mai intreg cum ar fi unul de 2000cmc?(putin sub).....ca tot in zona de impozit mic e, ca asta-l arde pe roman cel mai tare!
Vrei tuning? Iti dau eu solutia cea mai simpla:
Cumparati un urs cupe de 2.0, cu motorul obosit de preferinta ca sa fie cat mai ieftin, apoi tranteste-i mecanica de M(directie, suspensii, bari, frane, brate, etc) si motorul de M5 E34 de 3.8 si 315Cai(eventual ii mai bagi si un nos mic sa o duci pana in 400cai), refa-i caroseria(pt ca garantez ca macar in Romania nu exista urs neintretinut sau slab intretinut fara rugina) eventual din fibra sa nu mai ai probleme cu rugina in veci, pune-i niste jante pe 17 sau 18 cu gume 275 sau 265 pe spate si 215 sau 225 pe fatza, si ai o masina demna de invidiat.
Altfel la un 1.6 obosit de 100cai numai din cipuire ii dai max 6 cai frumosi, si in rest gaze incomplet arse si consum de S55Amg
Last edited by Gixer; 21-08-10 at 20:38.
|
|
|
21-08-10, 20:41
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: 1600 vs 1800
Inchide cineva topicul asta? Totusi )
|
|
|
23-08-10, 10:02
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,323
|
Re: 1600 vs 1800
de ce? )
lasa ma sa ne distram si noi )
ce numa de tine sa ne distram ca vrei sa pui bara de ford pe golf 1 )
hehahahahaha
glumeam evident, dar mai stii ce pasarici ai tu in cap? )
|
|
|
23-08-10, 10:15
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: 1600 vs 1800
Quote:
Originally Posted by werwceul
de ce? )
lasa ma sa ne distram si noi )
ce numa de tine sa ne distram ca vrei sa pui bara de ford pe golf 1 )
hehahahahaha
glumeam evident, dar mai stii ce pasarici ai tu in cap? )
|
|
|
|
23-08-10, 11:04
|
#15
|
Presedinte AfterDark Racing
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,876
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: 1600 vs 1800
Quote:
Originally Posted by 02tep
salut,
am si eu o intrbare la motoarele de 1600-1800 dak li se ataseaza un cip cati cp le ofera in plus .
multumesc.
|
Pai depinde...daca il atasezi cu SuperGlue cred ca iti da vreo 2 cai...daca il pui cu silicon iti da putin mai mult...vreo 6...
@Gixer: El intreaba cati Cp ii da daca "ataseaza un cip" si tu ii spui sa schimbe 3/4 dintr-o masina
|
|
|
|
|