Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati |
03-06-09, 21:39
|
#16
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,317
Member of: [Honda]
|
Re: 195 intins pe 9 J
Subscriu la cele scrise de madicioco , si nu vorbeste aiurea acelasi lucru am "experimentat" si eu cu niste 195/45/16 . Cauciucurile care vin "ascutite" "intinse" "in v" sau cum vreti voi , si nu vin aliniate cu buza jantei sunt expuse acestui risc , cu singura precizare ca e nevoie de o putere impresionanta sa iti sara in curbe ( nu cred ca , colegul cu Matiz o sa poata lua curbele cu mai mult de 60km/h ).
__________________
Hang On, Not Done Accelerating
|
|
|
03-06-09, 22:12
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,398
Member of: [DAEWOO] [2 Roti]
|
Re: 195 intins pe 9 J
Quote:
Originally Posted by CT99WUW
.............nu cred ca , colegul cu Matiz o sa poata lua curbele cu mai mult de 60km/h )........
|
multumesc.... decat comentarii de astea..... mai bine stateai putin pe messenger.... am cerut o parere despre niste cauciucuri nu despre masina....
PS : 60 e viteza de croaziera... in curbe intru numai cu a II-a .(25-30km/h)
|
|
|
04-06-09, 17:49
|
#18
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,317
Member of: [Honda]
|
Re: 195 intins pe 9 J
Nu am scris cele de mai sus pentru a te jigni pe tine sau masinuta ta , parol.Scurt pe 2 cauciucurile care vin in "v" adica mai inguste decat janta sunt expuse riscului de a se dejanta , daca sunt "impinse" spre limita.In afara faptului ca "dau bine" pe o janta lata , gandeste-te si la aspectul practic si anume : o janta mai lata este mai expusa la "borduri" avand in vedere "buza" anvelopei nu este aliniata asa cum ar trebui.In cel mai rau caz opteaza pentru cea mai ieftina investitie , si anume anvelope mai late , daca este cazul distantiere si putin umflate aripile. o sa fac o poza la anvelopele mele sa vezi cum vin pe janta si la ce ma refer cand zic "in v" "buza anvelopei" etc . Cheers
|
|
|
04-06-09, 18:18
|
#19
|
Banned
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of: [4Rally]
|
Re: 195 intins pe 9 J
Quote:
Originally Posted by CT99WUW
Scurt pe 2 cauciucurile care vin in "v" adica mai inguste decat janta sunt expuse riscului de a se dejanta , daca sunt "impinse" spre limita.
|
Intradevar.De aceea japonezi le folosesc la drift la viteze de peste 100km/h slide. Ca sa le zboar cauciucu de pe janta sa alunece mai bine.
|
|
|
04-06-09, 18:39
|
#20
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 469
Member of: [VW]
|
Re: 195 intins pe 9 J
Quote:
Originally Posted by PAK
stretch-urile sunt folosite cu succes de f mult timp pe masinile de drift. de ce crezi? acolo nu e "posibil in curbe luate mai strans si cu viteza sa ti sara cauciucul de pe janta" ??
|
Quote:
Originally Posted by catalanu
Intradevar.De aceea japonezi le folosesc la drift la viteze de peste 100km/h slide. Ca sa le zboar cauciucu de pe janta sa alunece mai bine.
|
^^ exactly my point
Quote:
Originally Posted by CT99WUW
o janta mai lata este mai expusa la "borduri" avand in vedere "buza" anvelopei nu este aliniata asa cum ar trebui [....] o sa fac o poza la anvelopele mele sa vezi cum vin pe janta si la ce ma refer cand zic "in v" "buza anvelopei" etc . Cheers
|
sunt eu singurul nebun care dupa ce investeste f multi bani in masina/jante , NU urca borduri si conduce ATENT?
"o sa fac si eu o poza la anvelopele mele sa vezi cum vin pe janta si la ce ma refer eu cand zic" stretch (prietenii stiu de ce )
|
|
|
04-06-09, 20:42
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,398
Member of: [DAEWOO] [2 Roti]
|
Re: 195 intins pe 9 J
Quote:
Originally Posted by CT99WUW
Nu am scris cele de mai sus pentru a te jigni pe tine sau masinuta ta , parol.Scurt pe 2 cauciucurile care vin in "v" adica mai inguste decat janta sunt expuse riscului de a se dejanta , daca sunt "impinse" spre limita.In afara faptului ca "dau bine" pe o janta lata , gandeste-te si la aspectul practic si anume : o janta mai lata este mai expusa la "borduri" avand in vedere "buza" anvelopei nu este aliniata asa cum ar trebui.In cel mai rau caz opteaza pentru cea mai ieftina investitie , si anume anvelope mai late , daca este cazul distantiere si putin umflate aripile. o sa fac o poza la anvelopele mele sa vezi cum vin pe janta si la ce ma refer cand zic "in v" "buza anvelopei" etc . Cheers
|
oka.. te cred ca nu ai ziso din rautate, dar asa a sunat....
1. oricum nu sunt adeptul urcarilor pe borduri, sau a parcarilor la mm de borduri , deci nu imi fac probleme de atinsul jantelor. singura mea problema era daca merg intinse... dar am vazut site'ul postat anterior, si am vazut cum sunt intinse, si cred ca ma deci si le pun 165/50/15.
2. astept poze...
3. am acum 195/45/15 dar mie mila sa trag de aripi, am nevoie de juma de cm tras, dar mie frica sa nu crape vopseaua, sa nu apara rugina... si mai bine cumpar niste gume.
|
|
|
04-06-09, 22:17
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,580
|
Re: 195 intins pe 9 J
Uita-te pe www.tyrestrech.com , gasesti acolo vreo 20 poze cu 165/50/15 pe 7J, deci se poate... Singurul lucru rau care se poate intampla e sa iti bubuie guma pe lateral (pe talon/inaltime) daca e masina lasata si freaca in aripa... Cat despre faza cu dezlipitul de pe janta... in nici un caz cu un strech
|
|
|
05-06-09, 13:49
|
#23
|
Banned
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 597
Member of: [4Rally]
|
Re: 195 intins pe 9 J
Daca la asta nu ii sar gumele,nici voua nu o sa va sara GARANTEZ
|
|
|
09-06-09, 21:51
|
#24
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 692
Member of: [Echipa de sprijin] [4Rally] [FOTO]
|
Re: 195 intins pe 9 J
deci daca lu ala cu f1 nu ii sar.. care acceleareaza si intra in viraje cu viteze mult mai mari decat matiz sau alte masini de pe forum. fii 100% sigur ca nu o sa ai probleme ... nu te mai lua dupa oamenii de pe forum.. pentru ca o sa vezi sunt egale parerile pro cu cele contra... iti asumi un risc sau mergi pe mana unui specialist..
|
|
|
|
|