Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 10-02-09, 00:31   #1
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Default Info despre catalizatorul sport

doresc sa stiu ce avantaje are un catalizator sport, fata de unul normal(stock) in ceea ce priveste performanta!

se merita sa montezi asa ceva, este rentabil, adica isi merita banii!?

astept paresi si sugestii doar de lacei care stiu despre ce am intrebat eu, nu pareri evazive, ba chiar expierente de la cei care au avut asa ceva
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Old 10-02-09, 18:34   #2
al!n

Stage 4
 
al!n's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 253
Default Re: catalizator sport!?!?!?

Catalizatoru sport ajuta la o evacuare mai rapida a gazelor,deoarece ceramica din el nu este atat de "deasa" cat e intr-un catalizator stock.O sa obti putina putere dar nu sa te dea pe spate,depinde si pe ce masina il montezi.Parerea mea ca nu isi merita banii.Bafta
al!n is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 10:49   #3
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: catalizator sport!?!?!?

Catalizatoarele sport nu au sitele ceramice, ci metalice. Si da, nu restrictioneaza gazele atat de mult ca cele ceramice.
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 14-02-09, 10:30   #4
platon911
Opel Driver

Stage 5
 
platon911's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,838
Member of:
[Opel]
Default Re: catalizator sport!?!?!?

mai trece RAR'u la emisia de gaze?
platon911 is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 13:35   #5
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: Info despre catalizatorul sport

Da, in pincipiu scot acelasi nivel de noxe ca si unul ceramic, stock. Asta e si ideea... nivelul de noxe citit de sonda lambda (cea de dupa catalizator) sa fie acelasi ca si inainte.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 20-02-09, 18:01   #6
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Info despre catalizatorul sport

1. Catalizatoarele stock VAG si alte cateva firme sunt metalice
2. Catalizatoarele sport sunt fie ceramice fie metalice iar cele metalice sunt mai rezistente la temperatura
3. Eficienta catalizatorului nu e mult diferita dar un catalizator sport e de 3-4 ori mai mic decat cel stock, ceea ce duce la dezavantajul sau principal, se imbacseste mult mai repede (poate 100 000 km in loc de 400 000 - 500 000 la cele stock)
4. Diferenta intre "sita" unui catalizator sport si a unuia de serie nu e extraordinara, orificiile sunt ceva-ceva mai mari in cazul unui catalizator sport

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 22-02-09, 12:36   #7
bmwM8
Banned

Stage 3
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
Default Re: Info despre catalizatorul sport

nu prea se renteaza sa schimbi catalizatorul stock cu unul sport, fie el ceramic or metalic, pt ca nu prea obtii nimic, sau mai bine spus performantele* sunt infime sa inteleg!?
bmwM8 is offline   Reply With Quote
Old 24-02-09, 21:43   #8
Dennis_TL

Stage 5
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 389
Default Re: Info despre catalizatorul sport

se merita la masinile noi ,eviti check engine ul. deasemeni vei avea si un sound mai pronuntat alaturi de o toba finala sport.
Dennis_TL is offline   Reply With Quote
Old 24-02-09, 21:51   #9
al!n

Stage 4
 
al!n's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 253
Default Re: Info despre catalizatorul sport

Sau mai ieftin ai putea sa renunti de tot la catalizator inlocuindu-l cu o teava...dar nu vei mai iesi "curat" la emisile de noxe..si e putin cam greu sa pacalesti sonda de dupa catalizator.Trimite-le un mail baietilor de la pilot si o sa te lamureasca ei.
al!n is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -