parerea mea ca se poate face inceraca o masina usoara Ford Escort mk2, tractiune spate. racing peddigre am vazut ca se poate si nu e asa de greu si totusi nu e buburuza, exista pe net una cu motor de honda cbr,in 5 secunde ia suta si e o bestie
__________________
Old school Ford's never die ...........just get better
Parerea mea de masina pt asa ceva ar fi un suzuki cappucino ( daca gasesti asa ceva la noi) motor montat in fata si tractiune pe spate, perfect pt ce vrei u
Am citit pe un site dedicat lui cappucino cum ca e nevoie destul de multe modifica pt a monta motorul de hayabusa
Raspuns pt pittbul
SUGESTI:
1. E foarte greu de crezut ca vei gasi in romania pe cineva care sa-ti poata face un amesmenea proiect iar prin experimente/shimbari de planuri cum se intampla intodeauna la pionierate o sa cheltuiesti ft mult si probabil o sa depaseasca suma.. daca vrei sa iasa un lucru facut calumea.. deci parerea mea e sa abandonezi ideeea de hayabusa pe trabant sau alta combinatie extravaganta
2. Cumparati un kit car de genul super seven/sau altceva daca nu-ti palce forma care are deja motor de hayabusa -megabusa, dax rush, etc- sau si cu alte motoare k , f20, yb, etc oricum vor fi mai rapide la viteze pamanetsti si sprinturi decat 99% din supercarurile de la noi
3.Cumparati un suzuki cappucino original sau tunat
4.cumparati o masina de drift din import JPN, US, IRL, etc - daca poti intetine asaceva- pe la 10k eur gasesti masini bune
5. puneti banii intr-un cont de economii
ALTELE:
Proiectul de greu de facut pt ca implica ft mult "custom work".In plus motorul stock si cutia de hayabusa nu se preteaza la masini de peste ~600 kg. Hartley enterprises face si o cutie custom pt motoare hayabusa din cate stiu, face si "v8 hayabusa" ca si inca cateva companii.. dar preturile sunt ft mari iar motoarele lor sunt mai mult de curse deacat de strada si necesita reconstruiri. Pe strada nu poti sa te bucuri de potentialul real a unor masini de genul asta... iar pentru curse un motor rotativ e ft bun si e destul de usor.
Daca insisti pe trabant.. poate ar fi ok un motor 1.3 G40.. daca totul merge bine probabil ar iesi o mica bestie din trabby
Nu ma consider expert sau mare cunoscator dar subiectul.. ce s-ar cum s-ar putea face cu un motor de hayabusa m-a interesat si pe mine in trecut. Pt mai multe informatii despre subiect viziteza holeshotracing, pistonheads,etc sau site-ri despre "bike powerd cars"
__________________ there was a time when cars were cars, and men were men who drove cars
si eu sunt din pitesti si chiar ma gandeam acu cateva saptamani...adica imi zicea un prieten .. la misto.. ia-ti un smart si ii pui motor de hayabusa.. sincer nu se merita... daca chiar vrei ceva sa fie wow.. vinzi a4 si iti iei un golf 4 gti si cu 200mil il duci la 450+ cai... si atunci chiar faci senzatie... da nu se merita..
Motor: 843 / 903cc (49 / 52 CP) longitudinal spate
Suspensie: independenta pe toate rotile
Frane F/R: disc / tambur
Greutate: 670-700 kg
1. Gasesti unul in stare aproximativ buna. Nu va fi usor. Mai exista si 850 Coupe, care s-a fabricat in mai multe exemplare
2. Nu te opresti direct la motorul de Hayabusa, cauti un motor de motocicleta care sa fie mic in volum, intre 600-1400cc. Daca are macar 100 CP in forma originala e bun
3. Construiesti sau recuperezi un reductor 2:1 care sa duca turatia de la 10000-13000 rpm la 5000-6500 rpm si il montezi intre cutia de viteze originala si motor
4. Construiesti suporti custom pentru motor, cutie si reductor
5. De aici te descurci....
Sa inteleg ca te-ai gandit sa faci ceva de genul asta:
__________________
BMW 328ci (E46) / Topaz Blue / Modena Heritage Nappa Leather BMW 320i (E36) ///M-Technick II Motorsport EX: Opel Astra Coupe ЪERTONE Disclaimer: Posts written by me are my views, ideas and opinions only, and should not be taken as facts, unless stated otherwise, or as trying to force my views on others! Thanks!
Si cam cine vrezi ca-ti va omologa o astfel de modificare, pe orice fel de masina? chair crezi ca o sa poti "participa" cu ea in trafic?..eu nu prea cred, daca te duce putin capul {nu o lua ca pe o jignire} iti iei un golf 3 vr6 si cu 11-12mii modifici...si iti zic eu ca vrei fi mult mai multumit, e doar o parere si sugestie, dar daca vrei sa faci masina asta ptr track, da, poate ca se merita, dar ptr sosea, 0.5%sanse
App, nu-ti trebuie neaparat masina cu tractiune spate, iti trebuie doar loc ptr motor pe spate, ori un portbagaj destul de mare ori locul fostului motor, nu merge pe fata, o sa zici dc?, ptr ca puterea se va duce spre roata tot prin lant nu prin cardan, skimbare vitezelor nu o sa fie o problema, ca oricum cam toata masina o sa fie improvizata, motorul trebuie sustinut fooooarte bine stiinda ca ajunge la 11000rpm lejersi in functie de masina aleasa trebuiesc facute ramforsari la caroserie, rollcage, poate kiar puntea fata skimbata si ea...ca aia pe spate trebuie modificata total...deci de munca ai avea destul, nu degeaba au ales oamenii aia smart ptr ca a fost foarte usor de dezmembrat si nu au fost foarte multe modificari, adica nu a fost supusa la extrem, oricum, dupa cum am mai zis, daca vrei sa o transporti numai pe platforma, sa te dai la showuri tuning, sau pe circuit, sau in locurile ne-publice, spor ma munca, dar gandeste-te si ca sunt bani aruncati pe fereastra si ciuda ca nu o sa poti sa-ti etalezi puterea din semafor in semafor, decat pe risc. ciao! fara supararem, daca are cineva ceva de criticat la ce am zis, ascult, inca sunt mic mai am multe de invatat si eu.
ca fapt divers la noi in tara exista o masina cu motor de busa care pe deasupra este si turbo...este vb de mini-ul de vtm a lui v. baldescu
eu am inceput un asemenea proiect dar l-am tras pe dreapta din cauza fondurilor necesare....mai imi trebuie motorul,diferentialul de smartuki,frane,suspensie si cam ce ar mai aparea pe parcurs neprevazut
man, tu macar te-ai dat cu o busa sa vezi cum este, ce cuplu are, in cate ture se schimba?
"man" padrino, nu, nu m-am dat cu hayabusa ca nu am avut ocazia, nu despre asta era vb, si in cate ture se skimba, din cate am vazut majoritatea skimba la 11000rpm, kit ca motorul trage mai mult, acum zi-mi tu daca gresesc, tine cont ca nu sunt la curent cu motorul, am citit doar despre implantul motorului hayabusa pe auto.