Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 06-01-08, 11:07   #1
hassu

Stock
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1
Post sfaturi pentru un incepator

Va salut pe toti!
Sunt incepator si kut o masina pana la 5000E, o masina care este usor de intretinut, cu un consum acceptabil, si mai spatioasa(sunt un tip inalt, si va dati seama k-am nevoie de spatiu). Mersi.
hassu is offline   Reply With Quote
Old 06-01-08, 11:29   #2
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: sfaturi pentru un incepator

un opel vectra b 2.0dti 101cp ar fi foarte buna... numai ca e cam veche... dar presupun ca nu iti doresti o masina pe care sa o tii 1000 ani...
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 06-01-08, 18:53   #3
Cosmin255

Stage 5
 
Cosmin255's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,951
Member of:
[Moderators]
[AUDI]
Default Re: sfaturi pentru un incepator

vectra ar fi cea mai buna varianta...ai mai putea incerca cielo...desi opel cred ca ar fi masina pe care o cauti
Cosmin255 is offline   Reply With Quote
Old 06-01-08, 20:06   #4
mobiles_de

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 424
Default Re: sfaturi pentru un incepator

poate si un focus ar merge... insa la banii astia la fel ca si vectra...ceva mai vechiut si mai multi km .

______________________
INTERMEDIEZ ACHIZITIE DE MASINI DIN GERMANIA , PRET REZONABIL , CALITATE DEOSEBITA , KM REALI , VERIFICATE TEHNIC . CONTACT : mobiles_de@yahoo.com MessengerID : mobiles_de
mobiles_de is offline   Reply With Quote
Old 06-01-08, 20:13   #5
FIGHET

Stage 5
 
FIGHET's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,554
Member of: