Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 01-07-14, 18:46   #1
Alex_19Mig

Stage 5
 
Alex_19Mig's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of:
[Oltcit]
Default Sfaturi achizite e39

Ravnesc dupa un e39 de ceva timp.M-am decis ca a venit momentul sa achizitonez un e39 diesel.As dori cateva sfaturi la ce motorizare sa ma orientez.Am citit aici pe forum si numai ca motorul de 2.0cmc diesel este putin mai lenes si consuma aproximativ ca cel de 2.5cmc.Momentan detin un Audi A4 2.5 V6 de 150cp de care sunt multumit,dar vreau sa renunt in favoarea unui e39 2.5-3.0
As dori daca se poate cateva sfaturi la ce sa fiu atent la momentul achizitie,o recomandare intre cele 3 motoare diesel care sau montat pe aceste masini si eventuale surprize sau minusuri de care ma pot alege dupa achizitie.
Doresc sa cumpar un e39 diesel cu cutie manuala,nu sunt atras de cutia automata,dar poate pe viitor nu as spune nu.Momentan raman la cutia manuala.
Sunt stabilit de ceva timp in Germania,deci automat masina o voi cumpara de aici si va ramane inmatriculata aici.Diferenta la asigurare nu este una foarte mare intre 2.5-3.0 ,dar impozitul este aprox cu 50-70euro mai mare la 3.0 .Asta nu ar fi o problema daca intradevar cel de 3.0 ar fi net superior fata de 2.5 la exploatarea zilnica.Un Bmw implica totusi un service mai atent si mai regulat decat la alte masini aceasta parere mi-am format-o eu ,dar poate este gresita.M-ar interesa totusi si diferenta de consum intre cele 2motoare
__________________
Oltcit 1.3 air-cooled boxer engine https://forum.4tuning.ro/647-masina-m...lub-12trs.html
Alex_19Mig is offline   Reply With Quote
Old 02-07-14, 11:22   #2
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Sfaturi achizite e39

2.0 este prea mic pentru e39....si daca te declari multumit de V6 eu zic ca nu are rost sa faci rabat la 0.5l in plus cat ar putea consuma 3.0
Sacrifici putere pentru o ceasca de motorina in plus la pompa.
Nu detin asa ceva, dar asta as face in locul tau.
Uite niste consumuri orientative pentru 525 si 530
525 - http://www.spritmonitor.de/en/overvi...25&powerunit=2
530 - http://www.spritmonitor.de/en/overvi...30&powerunit=2

Last edited by JDV; 02-07-14 at 11:30.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 04-07-14, 04:13   #3
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Sfaturi achizite e39

Desi nu cred ca aveai de gand altceva totusi imi spun parerea: sa fie neaparat commnon rail.

nu stiu cum e in Germania dar mie mi-a parut tare rau ca n-a existat E46 325d, pentru ca nu ma pot impaca cu un impozit de 2000 de lei.
Cel mai tare ar fi fost chiar 325xd, pentru mine ar fi fost foarte tare combinatia asta dar n-a existat la vremea aia.

Intretinerea v-a fi cel mai probabil mai scumpa ca la A4 (pentru e clar mai scumpa ca la e46)
Ma refer la micile reparatii inevitabile la varsta asta, excluzand ce tine de motor, avand majoritatea elementelor comune cu E46.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 04-07-14, 20:01   #4
Rebelul

Stage 2
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 39
Talking Re: Sfaturi achizite e39

@JDV: In primul rand este 6 in linie nu V6.

ON: Diferenta la impozit nu-i de 70-80euro. La 525d este vreo 800lei, iar la 530d este de 2300lei. (+/-). Eu mi-as cumpara modelul facelift cu 193cp parca are 530D.
525d ofera un compromis bun performante/taxe. Dar 530d este deja cel mai tare e39 diesel.
Rebelul is offline   Reply With Quote
Old 04-07-14, 20:20   #5
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Sfaturi achizite e39

Quote:
Originally Posted by Rebelul View Post
@JDV: In primul rand este 6 in linie nu V6.
Eu ma refeream la audi-ul omului nu la 530.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 05-07-14, 00:57   #6
Alex_19Mig

Stage 5
 
Alex_19Mig's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Sfaturi achizite e39

Quote:
Originally Posted by Rebelul View Post
@JDV: In primul rand este 6 in linie nu V6.

ON: Diferenta la impozit nu-i de 70-80euro. La 525d este vreo 800lei, iar la 530d este de 2300lei. (+/-). Eu mi-as cumpara modelul facelift cu 193cp parca are 530D.
525d ofera un compromis bun performante/taxe. Dar 530d este deja cel mai tare e39 diesel.
Germania 386euro pentru 2500cmc si pentru 3000cmc undeva la 450euro.
Masina se va cumpara,va circula,va ramane inmatriculata in Germania.
Situatia si numai ma obliga sa fie 2003 deoarece deja este euro 4 aici.Restrictiile de circulatie aici in Land sunt pentru orase mari si imprejurimi,dar si destul de costisitoare la amenzi.
Alex_19Mig is offline   Reply With Quote
Old 05-07-14, 09:43   #7
ms99ass

Stage 5
 
ms99ass's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,584
Default Re: Sfaturi achizite e39

daca te descurci cu taxele ceva mai mari si intretinerea mai scumpa, ia-ti un 530d, pe autostrada nu consuma mai mult decat un 2.5. Insa in oras lucurile stau altfel.
cred ca majoritatea 530d-urilor facelift au fost fabricatie in combinatie cu cutiile automate, destul de rar am vazut pe ele cutii manuale.

nu stiu de ce credeti ca 2.0d e motor mic pt e39. poate 2.0i care intr-adevar consuma enorm pentru ceea ce ofera, dar 2.0d e un compromis intre consum, taxe, intretinere si putere. ca si o comparatie, pe audi a6 c5 care cantareste ~1600 kg s-a pus motor 1.9 tdi de 116 cai. Suprinzator insa, motorul se misca foarte bine, nu e deloc lenes iar consumul e mai bun. Daca un 520d cantareste aproape la fel cat un A6 de 1.9 dar are 20 de cai si ceva cuplu in plus, pe ce baza se mai poate afirma ca e submotorizat?
ms99ass is offline   Reply With Quote
Old 07-07-14, 02:26   #8
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Sfaturi achizite e39

Pai in primul rand fiecare are alta conceptie despre ce este submotorizat (sau alt prag)

In al doilea rand despre VAG nu o data am auzit ca a mai declarat puteri mai mici.

In al treilea rand sunt multe cazuri de motoare cu curba de putere "barberita" (in scopul taxelor mai mici) In sensul ca avand la baza un motor mai puternic, curba de putere este limitata avand cupluri foarte apropiate.


De ex stiu un caz de 1.5 diesel in doua versiuni care dezvolta 110cp respectiv 80Cp, curbele de cuplu/putere urca in aproape aceeasi maniera la ambele dar la cea de 80Cp cand atinge aceasta cifra este limitata acolo si dezvolta practic 80cp de la sub 3000 pana la 4000, rezultatul este ca la un condus calm nu stii cu ce versiune mergi, de-abia cand treci de 3000rpm cu pedala la fund iti dai seama care e.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -