Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui |
08-04-07, 02:06
|
#1
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 929
|
racheta de buzunar..
in curand trebuie sa ma decid asupra uneia din urmatoarele 3 masini: honda CRX2 motor 1.6 dohc vtec 150cp, honda CRX 3 del sol motoru 1.6 dohc vtec de 160cp si..toyota MR2 GT(targa) din '93 motor 2.0 156cp (care spre surpinderea mea face cel mai bun timp 0-100 fiind totusi cea mai grea)..as dori sa aflu parerile voastre..care este cea mai fiabila..cea mai rapida..care are aspectul cel mai placut etc..eu personal inclin spre MR2 ,apreciind masina aceasta prin linia fluida a caroseriei ,aspectul sportiv si chiar performantele..care par cele mai bune!ms
__________________
Ex opel calibra& borbet A 16" 9j 215/40r16
EX vauxhall vectra& irmscher star sport 17" 225/45 zr17
ford mondeo 2006& OEM alloy 17'' 205/50r17
dacia 1300'71 ...&tablE
Ex e39 528i ..&style 42
latest...E38 728iA oxford green... running on...coming soon AEZ MITA 20 inchx9j ET10 +245/35ZR goodyear F1 asymmetric
Last edited by hellker; 08-04-07 at 02:10.
|
|
|
09-04-07, 16:51
|
#2
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 929
|
Re: racheta de buzunar..
nu are nimeni nici o parere sau nu poate nimeni sa faca un versus intre cele 3 masini???
|
|
|
11-04-07, 02:24
|
#3
|
 Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,889
|
Re: racheta de buzunar..
As alege toyota...mi se pare cea mai frumoasa, mai ales ca e si cea mai performanta 0-100 km/h.
Dar hondele cred ca ar fi mai fiabile si mai usor de tunat.
Cu toyota cred ca vor mai fi probleme si cu piesele...nush cat de usor ai putea gasi piese pt ea...in timp ce honde sunt destul de multe.
__________________

Anyway....Chernobyl....here i come...I love Chernobyl!!!
|
|
|
14-04-07, 07:31
|
#4
|
Guest
|
Re: racheta de buzunar..
CRX
de ce?
da un search pe google si te vei convinge singur de 'racheta asta de buzunar'
|
|
|
17-04-07, 00:12
|
#5
|
Super Moderator
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: racheta de buzunar..
Unde ai gasit MR2 ne-fosta-lovita/indoita?...oricum,daca ai gasit asa ceva inmatriculata si netavalita la caroserie,IA-O !
Vis-a-vis de afirmatia lui alex_g...nu cred ca vei da tu ~1800euro numai pe pistoane si biele forjate+ minim un t28,pentru a obtine performatele de pe net la care face el referire...cu minim de investitie,este fara discutie mult mai rapida MR2 decat honda,reusind sa puna si pe asfalt mai tot ce da transmisia...deci daca n-ai nevoie de masina in care sa-ti duci soacra la piata sa cumpere zarzavaturi pentru ciorba,IA MR2...motor central,punte spate motoare,sasiu foarte echilibrat,frane bune,aspect mult mai sportiv,nu vezi mr2 la fiecare colt de strada asa cum vezi honda civic...decomprimi si pui un T3 de 200euro +o bucata-doua d-aluminiu p-acolo....si ai racheta...daca asta cauti,asa cum spui in titlu  ....CRX-ul nici macar un LSD de bun-simtz nu are  ...
Succes indiferent ce horarare ai lua !
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; România Muzical - only music.
|
|
|
17-04-07, 04:14
|
#6
|
Guest
|
Re: racheta de buzunar..
Nu as da atatia bani pe niste pistoane ci pe un H22 sa-l montez pe ea + niste nimicuri: evacuare cap coada,cip...si e de ajuns,sunt niste mici bombe masinutele astea.
edit: din b16 s-a obtinut 250cp fara turbo
Totul depinde de buzunarul fiecaruia si scopul masinii.
|
|
|
17-04-07, 14:24
|
#7
|
 Stage 5
Join Date: May 2004
Posts: 929
|
Re: racheta de buzunar..
Quote:
Originally Posted by lascarica
Unde ai gasit MR2 ne-fosta-lovita/indoita?...oricum,daca ai gasit asa ceva inmatriculata si netavalita la caroserie,IA-O !
|
masina o voi lua din germania .pretul unui astfel de exemplar in stare foarte buna se invarte pe undeva la 5-6000euro.insa voi mai avea de platit taxa de inmatriculare..si uite-asa voi ajunge pe la un 8-9000 pt o masina de peste 10 ani..dar nu-i problema
|
|
|
19-04-07, 09:47
|
#8
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 638
Member of: [Honda]
|
Re: racheta de buzunar..
da, tot toyota as lua si eu... deja tu vorbesti de vise umede
|
|
|
24-04-07, 18:26
|
#9
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
 Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 892
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [FORD] [Echipa de sprijin]
|
Re: racheta de buzunar..
De ce nu iti iei un Mitsubishi Eclipse de prin 95 e cu putin mai mult decat toyota si cred ca arata mult mai bine. Si in plsu stim cu totii 2Fast 2Fourious
|
|
|
24-04-07, 20:23
|
#10
|
Super Moderator
 Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: racheta de buzunar..
Quote:
Originally Posted by criss_cars
De ce nu iti iei un Mitsubishi Eclipse de prin 95 e cu putin mai mult decat toyota si cred ca arata mult mai bine. Si in plsu stim cu totii 2Fast 2Fourious
|
Tati,tu esti nu numai mititel ci si neatent  . Titlul topicului suna cam asa: " racheta de buzunar.." ...Pai..tie ti se pare ca eclipse in versiune aspirata(singura care seamana oarecum dpdv pretului cu exeplele date de autorul topicului) si cu FWD,ar avea ceva de spus in domeniul masinilor rapide?..pai n-ar avea  !...Iar cat priveste versiunea 4x4 turbo...costa doar de vreo 4x cat exemplele date de hellker...eventual daca i-o place Eagle Talon turbo 4x4 care-i de vanzare pe Bazar..pe la vreo 6500-7000 (mai da omul si una de piese),insa nu-i generatia aia din pozele atasate de tine..
|
|
|
24-04-07, 23:43
|
#11
|
Guest
|
Re: racheta de buzunar..
Quote:
Originally Posted by criss_cars
De ce nu iti iei un Mitsubishi Eclipse de prin 95 e cu putin mai mult decat toyota si cred ca arata mult mai bine. Si in plsu stim cu totii 2Fast 2Fourious
|
Daca nu e TURBO bat astia cu civicurile stock la tine ca la hotii de cai
|
|
|
28-04-07, 03:28
|
#12
|
  Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Re: racheta de buzunar..
si eu tot pe MR2 as zice sa mergi, este de departea cea mai sportiva dintre cele 3 , chiar daca nu e versiunea turbo. Mini Ferrari-ul japonez cum mai i se spune, masina arata f bine, motor central+ RWD va fi o adevarata placere la condus si vei avea starturi aproape ca la awd-uri. O masina excelenta si daca e la acelasi pret cu celelalte nici sa nu te gandesti sa n-o iei.
|
|
|
28-04-07, 06:53
|
#13
|
Toyota Driver
  Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Member of: [4Tuning International] [Honda] [Toyota]
|
Re: racheta de buzunar..
Daca doreste de curse si potential de tuning cat mai mare atunci MR2-ul is the way to go pt ca pe motorul ala se poate pune turbina f usor, si mai ieftin decat pe un CRX. Un detriment ar fi piesele pt MR2 care banuiesc ca in Romania sunt rare si scumpe...la CRX macar ar mai gasi ceva...Apropo doar CRX-ul e poket rocket(din cauza greutatii scazute si aici ma refer la CRX 2, caci del solul e mai greu si mai domol desi are mai multi cai)...MR2-ul e deja in alta categorie, RWD, motor central...e masina sport in toata regula.
__________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way"
Keiichi Tsuchiya (土屋圭市, Tsuchiya Kei'ichi) Dori-Kin (DRIFT KING)
|
|
|
|
|