![]() |
racheta de buzunar..
2 Attachment(s)
in curand trebuie sa ma decid asupra uneia din urmatoarele 3 masini: honda CRX2 motor 1.6 dohc vtec 150cp, honda CRX 3 del sol motoru 1.6 dohc vtec de 160cp si..toyota MR2 GT(targa) din '93 motor 2.0 156cp (care spre surpinderea mea face cel mai bun timp 0-100 fiind totusi cea mai grea)..as dori sa aflu parerile voastre..care este cea mai fiabila..cea mai rapida..care are aspectul cel mai placut etc..eu personal inclin spre MR2 ,apreciind masina aceasta prin linia fluida a caroseriei ,aspectul sportiv si chiar performantele..care par cele mai bune!ms
|
Re: racheta de buzunar..
nu are nimeni nici o parere sau nu poate nimeni sa faca un versus intre cele 3 masini???
|
Re: racheta de buzunar..
As alege toyota...mi se pare cea mai frumoasa, mai ales ca e si cea mai performanta 0-100 km/h.
Dar hondele cred ca ar fi mai fiabile si mai usor de tunat. Cu toyota cred ca vor mai fi probleme si cu piesele...nush cat de usor ai putea gasi piese pt ea...in timp ce honde sunt destul de multe. |
Re: racheta de buzunar..
CRX
de ce? da un search pe google si te vei convinge singur de 'racheta asta de buzunar' |
Re: racheta de buzunar..
Unde ai gasit MR2 ne-fosta-lovita/indoita?...oricum,daca ai gasit asa ceva inmatriculata si netavalita la caroserie,IA-O !
Vis-a-vis de afirmatia lui alex_g...nu cred ca vei da tu ~1800euro numai pe pistoane si biele forjate+ minim un t28,pentru a obtine performatele de pe net la care face el referire...cu minim de investitie,este fara discutie mult mai rapida MR2 decat honda,reusind sa puna si pe asfalt mai tot ce da transmisia...deci daca n-ai nevoie de masina in care sa-ti duci soacra la piata sa cumpere zarzavaturi pentru ciorba,IA MR2...motor central,punte spate motoare,sasiu foarte echilibrat,frane bune,aspect mult mai sportiv,nu vezi mr2 la fiecare colt de strada asa cum vezi honda civic...decomprimi si pui un T3 de 200euro +o bucata-doua d-aluminiu p-acolo....si ai racheta...daca asta cauti,asa cum spui in titlu;)....CRX-ul nici macar un LSD de bun-simtz nu are:(... Succes indiferent ce horarare ai lua ! |
Re: racheta de buzunar..
Nu as da atatia bani pe niste pistoane ci pe un H22 sa-l montez pe ea + niste nimicuri: evacuare cap coada,cip...si e de ajuns,sunt niste mici bombe masinutele astea.
edit: din b16 s-a obtinut 250cp fara turbo:-) Totul depinde de buzunarul fiecaruia si scopul masinii. |
Re: racheta de buzunar..
Quote:
|
Re: racheta de buzunar..
da, tot toyota as lua si eu... deja tu vorbesti de vise umede :)
|
Re: racheta de buzunar..
2 Attachment(s)
De ce nu iti iei un Mitsubishi Eclipse de prin 95 e cu putin mai mult decat toyota si cred ca arata mult mai bine. Si in plsu stim cu totii 2Fast 2Fourious
|
Re: racheta de buzunar..
Quote:
|
Re: racheta de buzunar..
Quote:
|
Re: racheta de buzunar..
si eu tot pe MR2 as zice sa mergi, este de departea cea mai sportiva dintre cele 3 , chiar daca nu e versiunea turbo. Mini Ferrari-ul japonez cum mai i se spune, masina arata f bine, motor central+ RWD va fi o adevarata placere la condus si vei avea starturi aproape ca la awd-uri. O masina excelenta si daca e la acelasi pret cu celelalte nici sa nu te gandesti sa n-o iei.
|
Re: racheta de buzunar..
Daca doreste de curse si potential de tuning cat mai mare atunci MR2-ul is the way to go pt ca pe motorul ala se poate pune turbina f usor, si mai ieftin decat pe un CRX. Un detriment ar fi piesele pt MR2 care banuiesc ca in Romania sunt rare si scumpe...la CRX macar ar mai gasi ceva...Apropo doar CRX-ul e poket rocket(din cauza greutatii scazute si aici ma refer la CRX 2, caci del solul e mai greu si mai domol desi are mai multi cai)...MR2-ul e deja in alta categorie, RWD, motor central...e masina sport in toata regula.
|
All times are GMT +2. The time now is 16:33. |
- Copyright 2025 4Tuning